Voor degene die samenwonen of de helft van de week bij hun partner zijn, hoeveel keer per week heb je seks? (Anoniem)
- 0x
- 1x in 2 weken
- 1x in 3 weken
- 1x per maand
- Om de x aantal maanden
- 1x
- 2x
- 3x
- 4x
- 5x
- 6x
- 7x
- Meer dan 7x
0 stemmers
Voor degene die samenwonen of de helft van de week bij hun partner zijn, hoeveel keer per week heb je seks? (Anoniem)
0 stemmers
Haha toevallig. Ik was hier net benieuwd naar. Nu hoef ik de vraag niet meer te posten .
Niet iedere nacht, maar soms wel! Ik heb het idee dat het eraan ligt hoe moe ik ben en hoe diep ik slaap!
Alleen als ik heeel moe ben.
Helemaal gelijk daar heb ik totaal niet bij stil gestaan!
Nu moet iedereen wel opnieuw stemmen oeps!
Soms
Pokemon Go zodat ik meer pokémon kon opslaan. Ik wilde niet nog meer favorieten transporteren naar professor Oak.
Heel erg Haha, ik ben echt een hele lelijke slaper, ik slaap met mijn dekbed over Mn hoofd, maak er dan een tunneltje van en dan steken alleen Mn lippen uit, dus dan lijk ik op pingu. Als mensen bij me slapen maken ze er ook foto’s van meestal.
Welk van onderstaande producten heb jij in huis?
0 stemmers
je snapt dat wij nu natuurlijk graag een foto willen zien hè
hahaha. so many questions!!!
Ik ook, zelfs wel eens voor de appie 50 meter verderop. Weetniet of ik me nou moet schamen, maarja niemand die er last van heeft.
Ik slaap ook zo!!! En als er een jongen bij is ook gewoon. Ze maken er wel altijd opmerkingen over maar i dont care!!
Heb jij wel eens een groot geldbedrag gewonnen met de Staatsloterij (of iets soortgelijks)
Anoniem
(Telt ook als je ouders iets hebben gewonnen)
0 stemmers
Zo ja; hoeveel?
0 stemmers
Ik ook!!
Ik heb alles met kinderen/zwangerschap/moederschap op negeer. Maar die onderwerpen lekken eigenlijk ook weinig over in andere topics, dus heb er verder ook nooit last van.
kan degene met ‘iets met een miljoen’ zich bij mij melden
Ik hou van eten en vind foto’s van eten prima etc, maar eetlijstjes vind ik zoooo saai