Stel hier je persoonlijke vraag #4

Hij had toch ook ergens in een eerder seizoen een woordenboek of een encyclopedie of zo…?

Jaaa haha zo goed ook

1 like

Dilemma voor het nieuwe jaar!
M’n afgelopen periode bestond uit: master, rijles, bijbaan. Vond ik best pittig, kwam niet altijd aan alles toe… In februari worden m’n werkuren echter teruggedraaid naar 10 uur en heb ik geen college meer (alleen scriptie). Nu is m’n oog gevallen op vrijwilligerswerk in m’n vakgebied, best een leuke en inhoudelijke functie voor 10 uur p/w. Deze functie start wel al in januari.

• Ja, doen, is nuttig en lukt wel qua tijd
  • Nee, rond eerst de belangrijkere dingen maar af
  • Nee dat ga je toch niet gratus doen ben je gek mijt?!?!
  • Anders

0 stemmers

Vergroot het ook je kansen op de arbeidsmarkt? Dan heeft het dubbele functie. Ik zou het wel doen, zeker als het je ook leuk lijkt.

Ik zou je focus op je scriptie leggen, aangezien mijn ervaring is dat dat nog meer tijd kost dan normale vakken.

2 likes

Ja, dat zeker wel!

@Rozevarken oei, dat onderschat ik nu misschien nog een beetje…

Toen ik nog op de ‘uni’ zat Noemde ik dat alsnog ‘naar school gaan’

Edit: spuit 11, niet de enige blijkbaar

Wacht wacht heb jij ook Wijsbegeerte gedaan dan? Of ken je toevallig filosofiestudenten?

A priori bijna dezelfde studie, toch?

Over van die vervelende jongens die bedrijfskunde studeren

Ik was eens op een feestje met stomme ballen die allemaal iets met rechten of geld studeerden en toen zei er eentje tegen een andere over mij:
'Moet je ‘s raden wat zij studeert!’
‘Psychologie’
‘Nee, vager’
‘Kunstgeschiedenis’
‘Ja! Bijna goed!’

En hij meende het echt. Hij vond dat praktisch hetzelfde als filosofie.

Maar goed ik 3 jaar dus ik ken die types. Je had ook van die gasten die al een eeuw bij de studievereniging zaten en van wie je niet zeker wist of ze überhaupt nog bezig waren met filosofie, laat staan of het dan een bachelor of een master was.

Ik pak echt al de fiets als ik twee straten verderop moet zijn. Loop bijna nooit ergens heen :joy:

3 likes

Tag jij wel eens vrienden in van die facebook posts?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen facebook

0 stemmers

Ik tag ze wel eens onder artikelen waarvan ik denk dat zij ze interessant vinden. Niet in van die onzindingen van “iemand waarvan de naam begint met m of s neemt je binnenkort mee uit lunchen”.

9 likes

Voor degene die samenwonen of de helft van de week bij hun partner zijn, hoeveel keer per week heb je seks? (Anoniem)

• 0x
  • 1x in 2 weken
  • 1x in 3 weken
  • 1x per maand
  • Om de x aantal maanden
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • 6x
  • 7x
  • Meer dan 7x

0 stemmers

Haha toevallig. Ik was hier net benieuwd naar. Nu hoef ik de vraag niet meer te posten :smile:.

1 like

Niet iedere nacht, maar soms wel! Ik heb het idee dat het eraan ligt hoe moe ik ben en hoe diep ik slaap!

6 likes

Alleen als ik heeel moe ben.

5 likes

Helemaal gelijk daar heb ik totaal niet bij stil gestaan!

1 like

Nu moet iedereen wel opnieuw stemmen oeps!

Soms

1 like

Pokemon Go zodat ik meer pokémon kon opslaan. Ik wilde niet nog meer favorieten transporteren naar professor Oak. :joy:

3 likes