Stel hier je persoonlijke vraag #4

Heel erg Haha, ik ben echt een hele lelijke slaper, ik slaap met mijn dekbed over Mn hoofd, maak er dan een tunneltje van en dan steken alleen Mn lippen uit, dus dan lijk ik op pingu. Als mensen bij me slapen maken ze er ook foto’s van meestal.

29 likes

Welk van onderstaande producten heb jij in huis?

• Beschuit
  • Knakworsten
  • Augurken
  • Zilveruitjes
  • Cocktail vruchten/fruit
  • Gedroogde perzikken
  • Cherry tomaatjes
  • Kikkererwten
  • Inktvisringen
  • Maggi
  • WC-eend

0 stemmers

2 likes

je snapt dat wij nu natuurlijk graag een foto willen zien hè

2 likes

hahaha. so many questions!!!

1. slaap je in de zomer ook zo?
  2. word je ook zo wakker?
  3. slaap je ook zo als je met een scharrel/ons slaapt? (ik zie dit dus voor me. seks gehad etc en daarna oké ik ga slapen en dan jezelf helemaal inrollen, welterusten! :joy: )
11 likes
  1. Ja elk seizoen, lekker zweten. Dit was in Australië bij 35 graden, vandaar dat het ook maar een dunne deken is, normaal lig ik midden in een laag van minstens 30 cm aan alle kanten.
  2. Ik word meestal half gewurgd door de deken omdat ik heel veel draai en die deken dus steeds verder om me heen twist en als dan de wekker gaat schrik ik me altijd dood omdat ik bedolven lig onder de dekens (in de winter slaap ik ook nog met losse dekens) en ik ben meestal vrij benauwd daardoor maar worth it verder.
  3. Haha als ik met iemand slaap hou ik me in het begin meestal in, maar als ik een jongen vaker heb gezien en hij blijft slapen ja hoor, dan ligt hij ook zonder deken want ik heb het hele tweepersoonsdekbed nodig voor dit resultaat. Het slaapt echt als een zacht coconetje en dan kan ook niemand aan me zitten, heb zo’n hekel aan scharrels die aan je gaan zitten als je slaapt of armen om je heen en dat kan niet met deze cocon als ie in optimaal winterformaat is, je kan ook perfect iemand uit bed stoten als je je per ongeluk omdraait met een optimaal formaat stootkussencocon.
20 likes

Ik ook, zelfs wel eens voor de appie 50 meter verderop. Weetniet of ik me nou moet schamen, maarja niemand die er last van heeft.

1 like

Ik slaap ook zo!!! En als er een jongen bij is ook gewoon. Ze maken er wel altijd opmerkingen over maar i dont care!!

1 like

Heb jij wel eens een groot geldbedrag gewonnen met de Staatsloterij (of iets soortgelijks)
Anoniem :cool:
(Telt ook als je ouders iets hebben gewonnen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja; hoeveel?

• 500 - 1000 euro
  • 1000 - 5000 euro
  • 5000 - 10.000 euro
  • 10.000 - 15.000 euro
  • 15.000 - 20.000 euro
  • 20.000 - 50.000 euro
  • 50.000 - 90.000 euro
  • Iets met een miljoen

0 stemmers

Ik ook!!

Ik heb alles met kinderen/zwangerschap/moederschap op negeer. Maar die onderwerpen lekken eigenlijk ook weinig over in andere topics, dus heb er verder ook nooit last van.

2 likes

kan degene met ‘iets met een miljoen’ zich bij mij melden

32 likes

Ik hou van eten en vind foto’s van eten prima etc, maar eetlijstjes vind ik zoooo saai :weary:

1 like

nu wil ik ook een lot kopen

3 likes

Ik vind het zo slecht van mezelf, maar nieuws/ actualiteiten etc. op het forum vermijd ik altijd. Voel me heel dom, maar heb daar dan tijdens forumtijd geen zin in.

11 likes

Ik heb me gister aangemeld bij de postcodeloterij wantja die eindejaarsklapper en oh wee als die hier in de wijk valt en wij niks winnen. Ben zo beïnvloedbaar. :roll_eyes:

1 like

stokbrood is het lekkerste met:

• kruidenboter
  • zeezoutboter
  • kruidenroomkaas
  • hummus
  • tapenade
  • aioli
  • iets ander, namelijk:

0 stemmers

wat is je favoriete intercity(interieur)?
A.
image
B.

C.

• A
  • B
  • C

0 stemmers

5 likes

Bij B vind ik het zo stom dat er zo weinig 1 of 2 persoonsstoelen zijn en je vrijwel alleen maar keus hebt uit een 4-zits en dat haat ik echt intens.

9 likes

Ja precies haha, kan dan ook niet lekker ongestoord tegen het raam aan slapen (ramen zijn sowieso schuin daarin), vandaar is C mijn favoriet.

1 like

Ik houd niet van die vierzitsplekken. Vooral ‘s ochtends als je nog gaar bent en vreemden je vol in je gezicht aan gaan zitten kijken. C is wel chill.

7 likes