De nieuwe sprinters hebben een usb-aansluiting en gewoon stopcontact!
Vind verder ook vooral die intercity’s die geen dubbeldekker zijn stom
De nieuwe sprinters hebben een usb-aansluiting en gewoon stopcontact!
Vind verder ook vooral die intercity’s die geen dubbeldekker zijn stom
De treinen van B zijn inmiddels bijna allemaal omgebouwd tot modernere varianten! Ze hebben van deze ‘oude’ soort ook nog 2 versies met blauwe stoffen stoelen, die willen ze ook ombouwen.
Haha, dat is lief! Ik zal straks even het journaal terugkijken.
@instantramen Ik vind van optie C de stoffen zitjes niet fijn, heb het gevoel dat die viezer zijn. Bij A zijn de stoelen van een materiaal dat makkelijker schoon te maken is. Maar misschien gebeurt dat ook wel niet haha.
Dit is als het goed is de Flirt of de SNG, de nieuwste sprinters. In die treinen heb je inderdaad een stopcontact
A vind ik verschrikkelijk vanwege die lichten. Net alsof je in de tandartsstoel ligt. Heb er laatst 3 uur ingezeten en heb liever een wortelkanaalbehandeling.
C is prima maar de stoelen zitten kut.
B vind ik juist super chill want de lichten zijn fijn, de stoelen zitten lekker en je hebt veel beenruimte.
Ik word altijd misselijk in de bus
Voor de mensen die in de zorg werken: Hebben jullie een zorgverzekering bij het IZZ afgesloten, en zo ja bij wie?
0 stemmers
Heksnkaas DUH
Bruschetta-style. Dus met stukjes tomaat, peper en zout, en dan eigenlijk met balsamico-azijn i.p.v. olijfolie.
Omdat ik er klaar mee was
Maar dat is nieuw toch? Ik kreeg ineens de melding dat het ondergebracht was hij VGZ en laatst zag ik ook CZ.
Oh dat zou ik niet weten eigenlijk
Ik ook echt standaaaard en als ik uitstap laat ik een boertje (of 2) en dan is het meteen over
Bij mij niet helaas, blijf altijd nog een half uur een beetje ‘wiebelig’. Ik kan ook echt niets anders doen dan stuurs uit het raam kijken.
Geloven jullie in tarot?
0 stemmers
Ik had voor mn verjaardag (voor de grap) een tarotlezing gekregen van vriendinnen van zo’n YouTube vrouw en ik ben helemaal niet blij met de uitkomst. Vooral omdat ze af en toe de vinger op de zere plek leek te leggen haha.
Ik geloof wel in tarot maar niet per se in dat het werkt als een soort glazen bol, maar dat het je inzichten kan geven in zaken die je anders niet bedacht had. Het leert mij ook om op een andere manier te kijken naar mensen en gebeurtenissen. En ik vind het super vermakelijk om weleens met een paar vrienden wat kaarten te leggen op allemaal ‘gekke’ vragen en dan te speculeren, haha.
heb net kerstkaarten geschreven en vroeg me opeens af of er nog mensen zijn die dit nog doen haha
Verstuur jij kerstkaarten?
0 stemmers
Zo ja, hoe verstuur je ze?
0 stemmers
Zelfs in B zitten stopcontacten! Een beetje verstopt achter de stoel, onder een scherm. Kwam ik veel te laat achter.
Liefst zou ik de stoelen van A of B hebben (want schoner gevoel) in de opstelling van C. Het licht van A is echt vreselijk en ik stoot altijd m’n kop tegen het plafond bij de trap