Stel hier je persoonlijke vraag #4

nu wil ik ook een lot kopen

3 likes

Ik vind het zo slecht van mezelf, maar nieuws/ actualiteiten etc. op het forum vermijd ik altijd. Voel me heel dom, maar heb daar dan tijdens forumtijd geen zin in.

11 likes

Ik heb me gister aangemeld bij de postcodeloterij wantja die eindejaarsklapper en oh wee als die hier in de wijk valt en wij niks winnen. Ben zo beĆÆnvloedbaar. :roll_eyes:

1 like

stokbrood is het lekkerste met:

• kruidenboter
  • zeezoutboter
  • kruidenroomkaas
  • hummus
  • tapenade
  • aioli
  • iets ander, namelijk:

0 stemmers

wat is je favoriete intercity(interieur)?
A.
image
B.

C.

• A
  • B
  • C

0 stemmers

5 likes

Bij B vind ik het zo stom dat er zo weinig 1 of 2 persoonsstoelen zijn en je vrijwel alleen maar keus hebt uit een 4-zits en dat haat ik echt intens.

9 likes

Ja precies haha, kan dan ook niet lekker ongestoord tegen het raam aan slapen (ramen zijn sowieso schuin daarin), vandaar is C mijn favoriet.

1 like

Waar??? :o

De nieuwe sprinters hebben een usb-aansluiting en gewoon stopcontact!

Vind verder ook vooral die intercity’s die geen dubbeldekker zijn stom

5 likes

De treinen van B zijn inmiddels bijna allemaal omgebouwd tot modernere varianten! Ze hebben van deze ā€˜oude’ soort ook nog 2 versies met blauwe stoffen stoelen, die willen ze ook ombouwen.

1 like

Haha, dat is lief! Ik zal straks even het journaal terugkijken.

@instantramen Ik vind van optie C de stoffen zitjes niet fijn, heb het gevoel dat die viezer zijn. Bij A zijn de stoelen van een materiaal dat makkelijker schoon te maken is. Maar misschien gebeurt dat ook wel niet haha.

1 like

Dit is als het goed is de Flirt of de SNG, de nieuwste sprinters. In die treinen heb je inderdaad een stopcontact :smile:

1 like

A vind ik verschrikkelijk vanwege die lichten. Net alsof je in de tandartsstoel ligt. Heb er laatst 3 uur ingezeten en heb liever een wortelkanaalbehandeling.

C is prima maar de stoelen zitten kut.

B vind ik juist super chill want de lichten zijn fijn, de stoelen zitten lekker en je hebt veel beenruimte.

11 likes

stel er is op normale stoelen ook nog plek, ga je dan wel eens hier zitten?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik word altijd misselijk in de bus :nauseated_face:

20 likes

Voor de mensen die in de zorg werken: Hebben jullie een zorgverzekering bij het IZZ afgesloten, en zo ja bij wie?

• Ja, bij VGZ
  • Ja, bij CZ
  • Nee

0 stemmers

Heksnkaas DUH

2 likes

Bruschetta-style. Dus met stukjes tomaat, peper en zout, en dan eigenlijk met balsamico-azijn i.p.v. olijfolie.

1 like

Omdat ik er klaar mee was

45 likes

Maar dat is nieuw toch? Ik kreeg ineens de melding dat het ondergebracht was hij VGZ en laatst zag ik ook CZ.