Ik vind B echt zo armoedig, bah vieze treinen. In C zit ik bijna nooit en ik vind de dubbeldekkers sowieso chill, ook omdat ik dan in het tussenstuk kan zitten want ik hoef maar 1 stop.
Oh, A dan wel op een 2e plek want daar zitten heel soms usb aansluitingen in!
Waar??? :o
De nieuwe sprinters hebben een usb-aansluiting en gewoon stopcontact!
Vind verder ook vooral die intercity’s die geen dubbeldekker zijn stom
Oh, is die A optie ook een intercity? Jezus man, kan het allemaal niet meer bijhouden. Oké, dan zijn het andere treinen
De treinen van B zijn inmiddels bijna allemaal omgebouwd tot modernere varianten! Ze hebben van deze ‘oude’ soort ook nog 2 versies met blauwe stoffen stoelen, die willen ze ook ombouwen.
Haha, dat is lief! Ik zal straks even het journaal terugkijken.
@instantramen Ik vind van optie C de stoffen zitjes niet fijn, heb het gevoel dat die viezer zijn. Bij A zijn de stoelen van een materiaal dat makkelijker schoon te maken is. Maar misschien gebeurt dat ook wel niet haha.
Dit is als het goed is de Flirt of de SNG, de nieuwste sprinters. In die treinen heb je inderdaad een stopcontact
A vind ik verschrikkelijk vanwege die lichten. Net alsof je in de tandartsstoel ligt. Heb er laatst 3 uur ingezeten en heb liever een wortelkanaalbehandeling.
C is prima maar de stoelen zitten kut.
B vind ik juist super chill want de lichten zijn fijn, de stoelen zitten lekker en je hebt veel beenruimte.
Ik word altijd misselijk in de bus
Voor de mensen die in de zorg werken: Hebben jullie een zorgverzekering bij het IZZ afgesloten, en zo ja bij wie?
- Ja, bij VGZ
- Ja, bij CZ
- Nee
0 stemmers
Heksnkaas DUH
Bruschetta-style. Dus met stukjes tomaat, peper en zout, en dan eigenlijk met balsamico-azijn i.p.v. olijfolie.
Omdat ik er klaar mee was
Maar dat is nieuw toch? Ik kreeg ineens de melding dat het ondergebracht was hij VGZ en laatst zag ik ook CZ.
Oh dat zou ik niet weten eigenlijk
Ik ook echt standaaaard en als ik uitstap laat ik een boertje (of 2) en dan is het meteen over
In principe is de zomervakantie niet “officieel” vrij zegmaar, zoals de kerstvakantie dat wel is. Dus ze mogen die toetsen gewoon plannen in de zomer, hoe kut ook. En daarnaast moeten de toetsmomenten een maand van tevoren bekend gemaakt worden en hiermee zijn ze ook op tijd. Ik snap heeeel erg dat het onwijs kut is voor jou, maar ik vind het niet heel raar vanuit je school, omdat ze dit gewoon kunnen doen.