Stel hier je persoonlijke vraag #4

Met een verjaardag met 20 man hebben wij altijd 3 taarten en daar blijft ook altijd best wat van over. Dus van 4 taarten ga je denk ik echt heel veel overhouden. Tenzij je het misschien kunt invriezen?

Als je iedereen gewoon netjes 1 punt serveert is het veel teveel ja (ondanks dat heb ik gestemd op nee, love taart). Je kan 8 punten uit 1 taart halen

Hangt er vanaf hoeveel Bunnyslippers er komen.

19 likes

Lijkt me een mooie oplossing! Taarten klinken ook allemaal heel lekker, dus gewoon allemaal maken :grin:

Letterlijk gezien wel, en ik zou zelf geen zin hebben om er 4 te maken. Maaarrrrr er is niks beters dan een oneindige voorraad taart dus als je het wil, zeker doen

Ligt ook aan de jas die ik aan heb, de winterjas die ik nu heb is wat langer en stijver (that’s what she said) dus dat zit niet zo lekker.

1 like

Ik struggle hier altijd zo mee! Ik weet niet of het asociaal is om gelijk open te maken (hebberig) of dat het asociaal is om te wachten met open maken (alsof t je niet boeit).

Wat zeggen jullie?

• Het is asociaal om een envelop direct te openen
  • Het is asociaal om de envelop te openen als de visite weg is
  • Dit boeit niemand iets, maak je niet druk

0 stemmers

Er is nooit genoeg taart, maar het is wel onnodig veel werk voor jou. Ik zou er drie maken. Of iets extra wat je ruim van tevoren kan maken.

Alleen als er een persoonlijk kaartje bij zit maak ik 'm gelijk open, vind ik wel zo netjes.

2 likes

Zou ik het recept van die taart mogen? :grin:

Ruiken jullie in de supermarkt/drogist aan bijvoorbeeld wasmiddel voordat je het koopt?

• Ja
  • Nee. zou het wel willen, maar weet dat het niet mag/vind het raar om te doen
  • Nee, ik koop altijd dezelfde dus niet nodig
  • Nee, het boeit me niet zoveel hoe het ruikt

0 stemmers

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je zulke verpakkingen open draait? Maar ik ben op zoek naar een lekker ruikend wit wasmiddel, dus zou het wel willen

Mag dit niet? Ik doe het altijd en er staan vaak vakkenvullers gewoon naast :sweat_smile:

1 like

Toen ik vakkenvuller was rook ik er ook altijd aan, het was mijn favoriete pad om te vullen :sweat_smile:

8 likes

‘Gewoon nee’. Haha. Niet omdat het niet zou mogen, ik altijd dezelfde koop of het niet boeiend vind. Maar ik heb nog nooit een wasmiddel gehad dat ik niet lekker vind ruiken. Lees altijd gewoon de geuren die er in zitten op de verpakking en dan koop ik het of niet.

1 like

Dankjewel! :blush:

Volgens mij staat er op wasmiddel netzoals op cosmetica dit icoontje:
image

Stel iemand koopt die fles nadat jij hem hebt opengemaakt, dan is de fles nog maar 12 maanden(of welke tijdsduur er ook opstaat) houdtbaar, dus de geur vervliegt dan misschien sneller? Misschien koopt die persoon het in grote aantallen en gaat hij het pas na een jaar gebruiken.
Dit is de enige reden die ik kan bedenken waarom het niet zou mogen.

Dan weet ik het ook niet, misschien mag het dan wel gewoon! Ik voel me iig altijd wel een beetje ongemakkelijk als ik het doe, maar wil natuurlijk wel een lekkere geur haha

Aan Belgen:

Zouden jullie het leuk vinden om in Nederland te wonen?

• Ja, heel erg leuk
  • Ja, wel leuk
  • Wel prima, maar niet bijzonder leuk
  • Nee, niet zo leuk
  • Nee, vreselijk

0 stemmers

Aan Nederlanders:

Zouden jullie het leuk vinden om in België te wonen?

• Ja, heel erg leuk
  • Ja, wel leuk
  • Wel prima, maar niet bijzonder leuk
  • Nee, niet zo leuk
  • Nee, vreselijk

0 stemmers

1 like

Lijkt me erg leuk, maar het zou wel in het centrum van een grote stad moeten zijn en bv. niet in zo’n wijk waar alle huizen er hetzelfde uitzien (sorry :yum:).

1 like