Stel hier je persoonlijke vraag #4

Het klinkt alsof je New York echt veeel leuker vindt dan Birmingham, dus daarom heb ik daarop gestemd! Zelf zou ik voor Birmingham gaan maar meer omdat ik waarde zou hechten aan de tijd die ik zou kunnen doorbrengen met m’n vriend en het extra geld dat ik zou kunnen sparen (ook voor de rondreis door de VS).

5 likes

Stel je zou één talent mogen kiezen waar je heel succesvol in zou zijn, wat zou je dan kiezen?
(Succesvol als in dat je er ruim van kunt leven en veel “fans” hebt om het zo maar te zeggen)

  • Zangeres
  • Danseres
  • Actrice
  • Presentatrice
  • Schrijfster
  • Bakker
  • Kok catering
  • Fotograaf
  • Filmmaker/producent
  • Cameraman
  • Modeontwerpster
  • Pottenbakster
  • Grafisch ontwerpster
  • Interieurstylist
  • Tuinvrouw
  • Architect
  • Striptekenaar
  • Tekenaar

0 stemmers

Het paste niet allemaal

    • Schilder
    • Keramist
    • Decorontwerper
    • Choreograaf
    • Motion Designer
    • Illustrator
    • Industrieel ontwerper
    • Radio-dj
    • Fotomodel
    • Grimeur
    • Sporter

0 stemmers

En nu weet ik niets meer
Oh sorry als ik soms m/v heb

Oh shit ik heb 'm aangepast want er stond product ipv producent en niemand wil een product zijn denk ik

Maar nu zijn er wat stemmen weg :frowning:

2 likes

Ja maar ja maar moet ik nou kiezen uit ALLES of mag ik twee keer stemmen? :upside_down_face:

Ja eigenlijk was 1 stem de bedoeling, maar paste niet dus nu kun je 2 keer stemmen :grinning:

Haha yes. Eigenlijk wil ik alles wel kunnen :scream:

1 like

Jaaa ik bedacht net dat ik mezelf waarschijnlijk als kleiner dan ik ben ervaar omdat mijn oudste beste vriendin 1m52 is en ik op de basisschool al een kop boven haar uitstak. Ik was ook al klaar met groeien toen ik 12 was… dus ben denk ik als kind gewend geraakt om langer te zijn dan jongens etc. en mijn beeld is nog steeds niet bijgesteld. Wat frappant is is trouwens dat de vriendin in kwestie mij ook als heel klein ziet, ik denk omdat ik haar kleinste vriendin ben??? Terwijl ik vaak hakken draag en daarmee bijna 1m75 ofzo ben, blijkbaar heb ik gewoon de kabouterlooks. :woman_shrugging: Ben ook de enige Italiaan met een vriendinnengroep die volledig bestaat uit (Italiaanse) vrouwen boven de meter 70, denk ik.

1 like

‘Mijn’ antwoord staat er niet bij! 5-10 cm langer

Ik buk altijd heel snel, dus dan loop ik gebogen onder een lat door die op 1.90m hoogte hangt terwijl ik maar 1.70 ben :joy:

5 likes

Ik heb het nog niet ingevuld maar ik mis bij slechte eigenschappen schijnheilig. DAT vind ik wel zooo erg. Brr.

1 like

New York! Volg je droom en inderdaad het is maar voor 2 weken. Als het kan, waarom niet?

1 like

Ik ben ongeveer 5 centimeter langer dan mn vriend maar ik voel me echt een reus. Slaat nergens op want 5 centimeter is helemaal niet zoveel, maartoch…

Hoeveel boeken lees je per jaar in je vrije tijd?

  • 0
  • 1-5
  • 5-10
  • 11-15
  • 15-20
  • 21-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50+

0 stemmers

Mijn vriend is 31 cm langer, haha. Ik ben 1,66 en hij 1,97. Ik heb het eigenlijk niet zo door, behalve als iemand ons erop wijst. Of als hij me ‘kleintje’ noemt. Maar dan maak ik gewoon kutgrappen over zijn lengte terug, haha.

Voor de mensen die een huurhuis/appartement hebben (geen kamer of koophuis). Hoeveel huur betaal je?

  • 0-300
  • 300-500
  • 500-700
  • 700-900
  • 900-1200
  • 1200-1500
  • 1500+

0 stemmers

Ik dacht ook nog aan je en dat ik vast een hoger getal moest neerzetten haha! Ik houd het niet bij, maar had er in november volgens mij 9 <3 Is er een reden dat je dit jaar minder gelezen hebt?

Edit: ik ga het vanaf nu bijhouden! Lijkt me leuk.

Vroeger las ik er makkelijk 150 in een jaar, nu maar iets van 5 ofzo :’( Thanks university

2 likes

Wel gedeeld door twee gelukkig :flushed: (met me boi)

Ik heb hier maar wat gegokt. Ik denk misschien wel meer want ik lees veel stomme detectives enzo en die heb je zo uit. Ik zit ook in een leesclub dus dat zijn ook een aantal boeken per jaar en dan lees ik ook nog ‘normale’ boeken haha. Maar ik lees ook veel journalistieke longreads en veel voor werk dus misschien overschat ik mijn leesgedrag wel.

Ik mis de optie: het bedrijf heeft nog niemand gevonden :slight_smile:

1 like