- Moleskine
- Leuchtturm
0 stemmers
0 stemmers
Heb jij je wel eens schuldig gemaakt aan het hebben van een IKEA schilderij/foto?
0 stemmers
Ik heb deze een keer gekregen van iemand maar voel me er niet schuldig om hoor haha
Nee hoeft ook zeker niet haha, ik heb laatst ook een LE print van een hele vette foto gekocht en moet nog even een mooie lijst zoeken.
Hoe lang studeren jullie per dag voor een examen in de 7 dagen daarvoor?
0 stemmers
Ik doe gemiddeld (en vandaag ook) 5-6 uur per dag en het voelt echt als heel weinig maar tegelijkertijd als zo veel
Me:
âHoe lang studeer jij op de dag voor het examen (waar je al 7 dagen voor bezig had moeten zijn?â
Ik vind het heel veel wat je doet! Ik heb over precies een week tentamen en heb nog niks gedaan en vind het eigenlijk voldoende als ik voor vandaag even een hoorcollege terugluister en even mân samenvatting doorneem. Ga elke dag de samenvatting lezen en echt pas donderdag-vrijdag uren er wat aan doen.
Kun jij beter leren/studeren:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
6+ uur, maar ik leerde nooit 7 dagen voor 1 tentamen. Had dan meestal 2 tentamens, 1 op woensdag, 1 op vrijdag en dan begon ik de vrijdag ervoor of die zaterdag en dan maakte ik wel dagen van minstens 12 uur in de UB. En iedere keer mezelf weer vervloeken dat ik het weer zolang had uitgesteld en het hele blok bijna niks had gedaan
Haha dit deed ik vorig jaar inderdaad ook. Zo stressvol. Wilde het dit jaar anders doen maar geen idee eigenlijk hoe ik niet op precies dezelfde manier studeer
Met 2 of meer tentamens wel zoân 8-10 uur per dag met een uitschieter de dag voor het laatste tentamen naar 12+ uur. Als ik 1 tentamen heb de laatste 2 dagen voor het tentamen ook zoân 10-12 uur maar de dagen daarvoor vrij weinig.
Ik heb 6+ gestemd want zat wel dagenlang in de bieb maar zat zeker niet zo lang effectief te studeren haha
Ik begon meestal 3 dagen voor het tentamen en dan studeerde ik een uur of 4 per dag!
Ja eigenlijk alles waardoor jij leert/studeert? Ik heb alles al ver van te voren samengevat, maar doe dat nu nog eens, plus verbanden leggen, overzichten maken, etc. Maar voor de poll even dat laatste haha, echt âleren lerenâ voor een examen
Mijn hond heet LouisâŠ
Echt never nooit niet. Vind het resultaat in 99/100 gevallen spuuglelijk.
Het huis van mijn ouders is een keer gerestyled door Jan des Bouvrie. Ik was toen een jaar of 7 (was in 2002 geloof ik) en we mochten de hele dag niet naar huis. âs Avonds was de âbig revealâ en mochten we gaan kijken. We kregen paaseieren van de productiemensen dus dat was chill. Iedereen dacht ook dat mijn moeder een weduwe was met drie kinderen want mijn vader weigerde mee te doen met het tv-gedoe haha. Dit is niet echt een antwoord op je vraag maar het is wel een leuke herinnering. We hebben de dvdopname ervan laatst nog gekeken. Ik vind zelf dat ik genoeg smaak heb om mijn eigen huis in te richten, dus zou zelf niet meedoen - maar vind het altijd wel leuk om te zien wat ze ervan maken.
Moesten ze ervoor betalen?
Bij vtwonen moet je er in ieder geval wel zelf voor betalen. Je krijgt wel een aantal dingen gesponsord (zoals de traprenovatie en die gekleurde lampen), maar het grootste gedeelte betaal je zelf. Vandaar ook dat bij sommige mensen enkel de woonkamer wordt gedaan en bij anderen ook andere ruimtes!
Ik heb op vakantie ooit met een jongen gezoend, zegt ie meteen erna: âKutzooi, dag één op vakantie en meteen ga ik al vreemd.â