Stel hier je persoonlijke vraag #4

O ja, zonder een x aantal hectare bos af te branden is het de moeite niet waard.

2 likes

Ik vind thee echt het meest vieze drinken dat er is. Maar water met een smaakje is altijd wel ā€˜makkelijk’ gezegd ofzo. Thee heeft wel echt een hele specifieke smaak. En warm water met een smaakje is ook eigenlijk gewoon raar, als ik er zo even over na denk. Überhaupt warm drinken vind ik niks.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik ook niet van cola e.d. hou. 99% van de tijd drink ik water.

4 likes

Maar elke thee heeft toch een andere smaak? :stuck_out_tongue: Ik lust sommige thee ook niet (sterrenmunt :face_vomiting: ) maar er is zoveeeeel. Zo veel dat ik nog niet alles geproefd heb haha

3 likes

Ik lust allebei maar vind thee wel veel lekkerder, ik vermijd koffie ook omdat ik niet iemand wil worden die niet kan functioneren voordat ik koffie heb gehad

4 likes

Maar zoals hierboven ook werd gezegd, het heeft altijd wel zo’n typische kruidige thee smaak. En dan is het ook nog eens in combinatie met warm water (duhhh).

Nee, het is niet mijn ding haha.

Ik vind zelf een gender reveal een beetje overdreven omdat jij en al helemaal je familie toch wel blij zijn, of het nou een jongen of meisje wordt :sweat_smile:
Al is een excuus voor taart wel een goede reden.

5 likes

Hoe kan je halverwege de maand minder dan 100 euro aan boodschappen hebben uitgegeven? :sweat_smile:

2 likes

Ik heb over boodschappen heengelezen :see_no_evil: dacht excl huur en boodschappen haha

Wat vind jij aantrekkelijker:

• Het mannelijk lichaam
  • Het vrouwelijk lichaam
  • Kan niet kiezen

0 stemmers

Vrouwen! Maar val op vrouwen dus voor mij een makkelijke keuze :see_no_evil:

3 likes
  • Badkamer schoonmaken
  • Keuken schoonmaken

0 stemmers

Wat zal ik morgen doen? Beide zijn echt echt nodig.

Beide

2 likes

Ik heb deze maand voor 300 euro ongeveer nieuwe kleding gekocht… maar wel veel mooie en leuke dingen

4 likes

Ik heb (voor mijn doen) echt veel uitgegeven. Maar ik heb sinds kort een bijbaantje en ik heb ā€˜eindelijk’ eens wat meer geld dus ik heb best wat dingen gekocht die ik al langere tijd op mijn verlanglijstje had staan

2 likes

Schrok hier wel een beetje van (zat iets boven de 700) maar is wel boodschappen voor 2 personen, heb een nieuwe jas gekocht, kerstcadeaus, en een festival tickets voor aankomende zomer Ć  €150 dus dan tikt het wel aan. Als ik de gezamenlijke uitgaven van mij en m’n vriend (boodschappen, kerstboom, uitjes) split kom ik op ongeveer 500.

2 likes

Ik woon alleen, geef nooit meer dan 40 euro uit per maand aan boodschappen. Maar eet wel schraal haha

1 like
  • YAY SNEEUW LOVE SNEEUW ZO MOOI <3
  • mwah beetje mooi maar ik wil niet naar buiten
  • GATVERDAMME SNEEUW BAH IK HAAT SNEEUW
  • don’t care

0 stemmers

1 like

oei fietsen is wel eng ja!

dan mocht je blij zijn als ie nog reed! :stuck_out_tongue:

ooooooow nu snap ik hem pas nu hoor ik het ook in die stem achhhh <3 oke slaaptijd zeer verstandig, succes morgen!

1 like