Inderdaad zoals @George zegt, sommige dingen waren gesponsord, en de rest kregen ze volgens mij met korting. In ruil daarvoor moet je wel met je bakkes op de beeldbuis. Mijn moeder heeft wel alle ontwerpen goedgekeurd enzo.
Getoast en gewoon heel.
Lust jij koffie of thee?
(met koffie bedoel ik dan zwarte koffie of met melk/suiker, ook wel cappuccino oid, maar niet als je alleen speciale met smaakje of frappuccino ofzo lust)
- Ik lust het allebei
- Ik lust wel koffie, maar geen thee
- Ik lust geen koffie, maar wel thee
- Ik lust het allebei niet
0 stemmers
Vraag me serieus af of er mensen zijn die geen thee lusten het is letterlijk water maar dan met een smaakje. En er zijn 1000 smaakjes ofzo, dus voor ieder wat wils
fuck ik ben een special snowflake, hopelijk is er nog iemand die beide niet lust
@Xiomara, ik vind het niet lekker, er zit altijd zoān kruidig smaakje aan. Ik drink dan liever gewoon water. Ik koop/probeer ook geen nieuwe soorten want dan staat dat hele pak daar en vind ik het verspilling
Ikzelf dus haha. Vroeger moest ik ervan kokhalzen, zo vies vond ik het. Inmiddels lust ik wel een paar slokjes maar dan alleen op de perfecte temperatuur (wat het dus ongeveer 1 minuut is).
Ik heb veel verschillende smaakjes geprobeerd ook, maar vind warm water op zichzelf ook niet lekker, dus waarschijnlijk ligt het daaraan?
En @kerselaar, ik lustte heel lang beide niet! Maar sinds kort wel koffie.
Dit heb ik trouwens ook te vaak gehad haha
Ik zou het alleen doen, omdat het een excuus is om nog een taart te bestellen. Misschien zou ik niet eens iemand uitnodigen, maar gewoon verrast kijken en dan heel de avond taart eten.
Niet echt een hele party maar voor de kids van mān vriend wel een taart laten maken. Ben helemaal niet van dat soort dingen, maar was wel echt heel leuk.
O ja, zonder een x aantal hectare bos af te branden is het de moeite niet waard.
Ik vind thee echt het meest vieze drinken dat er is. Maar water met een smaakje is altijd wel āmakkelijkā gezegd ofzo. Thee heeft wel echt een hele specifieke smaak. En warm water met een smaakje is ook eigenlijk gewoon raar, als ik er zo even over na denk. Ćberhaupt warm drinken vind ik niks.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik ook niet van cola e.d. hou. 99% van de tijd drink ik water.
Maar elke thee heeft toch een andere smaak? Ik lust sommige thee ook niet (sterrenmunt
) maar er is zoveeeeel. Zo veel dat ik nog niet alles geproefd heb haha
Ik lust allebei maar vind thee wel veel lekkerder, ik vermijd koffie ook omdat ik niet iemand wil worden die niet kan functioneren voordat ik koffie heb gehad
Maar zoals hierboven ook werd gezegd, het heeft altijd wel zoān typische kruidige thee smaak. En dan is het ook nog eens in combinatie met warm water (duhhh).
Nee, het is niet mijn ding haha.
Ik vind zelf een gender reveal een beetje overdreven omdat jij en al helemaal je familie toch wel blij zijn, of het nou een jongen of meisje wordt
Al is een excuus voor taart wel een goede reden.
Hoe kan je halverwege de maand minder dan 100 euro aan boodschappen hebben uitgegeven?
Ik heb over boodschappen heengelezen dacht excl huur en boodschappen haha
Wat vind jij aantrekkelijker:
- Het mannelijk lichaam
- Het vrouwelijk lichaam
- Kan niet kiezen
0 stemmers
Vrouwen! Maar val op vrouwen dus voor mij een makkelijke keuze
- Badkamer schoonmaken
- Keuken schoonmaken
0 stemmers
Wat zal ik morgen doen? Beide zijn echt echt nodig.
Beide