Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik heb deze maand voor 300 euro ongeveer nieuwe kleding gekocht… maar wel veel mooie en leuke dingen

4 likes

Ik heb (voor mijn doen) echt veel uitgegeven. Maar ik heb sinds kort een bijbaantje en ik heb ‘eindelijk’ eens wat meer geld dus ik heb best wat dingen gekocht die ik al langere tijd op mijn verlanglijstje had staan

2 likes

Schrok hier wel een beetje van (zat iets boven de 700) maar is wel boodschappen voor 2 personen, heb een nieuwe jas gekocht, kerstcadeaus, en een festival tickets voor aankomende zomer à €150 dus dan tikt het wel aan. Als ik de gezamenlijke uitgaven van mij en m’n vriend (boodschappen, kerstboom, uitjes) split kom ik op ongeveer 500.

2 likes

Ik woon alleen, geef nooit meer dan 40 euro uit per maand aan boodschappen. Maar eet wel schraal haha

1 like
  • YAY SNEEUW LOVE SNEEUW ZO MOOI <3
  • mwah beetje mooi maar ik wil niet naar buiten
  • GATVERDAMME SNEEUW BAH IK HAAT SNEEUW
  • don’t care

0 stemmers

1 like

oei fietsen is wel eng ja!

dan mocht je blij zijn als ie nog reed! :stuck_out_tongue:

ooooooow nu snap ik hem pas nu hoor ik het ook in die stem achhhh <3 oke slaaptijd zeer verstandig, succes morgen!

1 like

Ja, maar zijn vriendin wist ervan (was met toestemming).

1 like

Ik begon meestal pas een dag van te voren als ik vroeg op de dag een tentamen had en soms als een tentamen in de avond was stond ik die dag om 5 uur snachts op en begon ik toen pas met leren. Dan sloot ik mij wel die dag af van social media, geen huishoudelijke taken en leefde ik echt in een studiebubbel. Ik vind het achteraf gezien best een wonder dat ik nooi een her heb gehad.

@Xiomara Ik lust het wel maar drink het eigenlijk nooit en ook geen koffie.

2 likes

Ik lustte vroeger geen thee (ook geen koffie trouwens), maar na veel te reizen heb ik het leren drinken. In sommige landen kun je er bijna niet vanonder, dus toen dronk ik het met lange tanden. Tot ik op een bepaald moment weer thuis was en thee miste. Nu drink ik overigens ook koffie.

1 like

Heb een halfjaar erasmus gedaan in Scandinavië, dus de sneeuw die er nu ligt is echt niet indrukwekkend :joy:. Fietsen in de sneeuw vind ik wel eng omdat ik een keer zo hard ben gevallen dat er een stuk van een tand was afgebroken :thumbsup:

Wij betalen dit weekend de notaris voor ons huis: >10.000 :sob:

3 likes

een vriendin van mij lust geen thee haha. ze vindt het smerig dat je iets waterigs warms met een smaakje drinkt. ipv thee drinkt ze gewoon een kop heet water :joy:

1 like

Per maand?? Ik ben wel echt benieuwd wat je dan eet eigenlijk :stuck_out_tongue:

4 likes

Wie het kleine niet eert… :stuck_out_tongue:

Zul je idd zien dat zodra ik naar buiten ga, ik uitglij over het laatste sneeuwvlokje dat er ligt :joy:

1 like

Ik vond dat zo heftig. Ook bang dat het de verkeerde rekening was enzo. Gelukkig is de beveiliging nu beter.

Ik lustte vroeger geen koffie, ik pakte heel af en toe als ik echt heel moe was op werk voor de cafeïne. En nu doe ik dat steeds vaker omdat ik er ook wel zin in heb en ik ben ook echt bang dat ik zo afhankelijk ga worden idd! Dus ga weer proberen te minderen :upside_down_face:

1 like

40 per maand? Hoe dan?

3 likes