Neen Krokodilletjes. O.a. een meisjeskrokodil in paarse kleding geloof ik haha.
Ah ja dus ze heeft het wel al door denk je? Wat zou een reden zijn om het niet uit te spreken?
Ja, maar dat waren dan wel echte glazen die je kon verzamelen! Zoals deze.
Aaaah ja schaatsen! Ik heb nooit op schaatsles gezeten maar het geleerd door gewoon te doen. Vroeger op van die witte leren kunstschaatsen en inmiddels op noren (met hardboots aangezien ik een hele zwakke enkel heb). Ben er zo gek op! Wel op natuurijs en dan liefst met gluhwein / Koek&Zopie.
Gebruiken jullie een washandje tijdens het douchen? (Ben nieuwsgierig wie nog echt zo’n ding gebruikt)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb soms last van mijn chronische oogaandoening dus gebruik het om m’n ogen te verwarmen haha
Oh haha dat is wel slim ja.
Ik ook!
Ik ben licht hypocriet, want ik vind een washandje dus een vies idee, maar gebruikt wel rustig (veel te lang) zo’n douchepuff. Terwijl ik een washandje na elke douche zou wassen en die puff dus nooit.
Ja ik denk wel dat ze het door heeft… Omdat ik bang ben dat ik haar dan alleen maar meer kwets eigenlijk. Ik ben zo slecht in zulke dingen oh oh oh.
Ik doe het ook wel vaak genoeg als ik ook niet onder de douche sta, toch wel lekker een warm washandje op je gezicht
Ik gebruik geen washandje onder de douche, maar wel om mij even tussendoor op te frissen. Stel ik heb de hele dag gewerkt (kantoorbaan, dus weinig inspanning) en ik heb in de avond een feestje dan haal ik even een washandje langs mijn oksels o.i.d.
Ja skeeleren deed ik vroeger wel vaak! Is inderdaad dezelfde beweging maar alsnog kan ik schaatsen niet Maar op de schaatsbaan zijn vaak ook veel mensen en van die mensen die heel snel rondjes schaatsen, word daar altijd ook bang van dat ik tegen iemand aanstoot
Oh dit ga ik echt even Googelen! Dankjewel
Whaaa deze hadden Mn zus en ik. Ik vond ze zo lelijk hahahah
Of scroll ff terug, dan kom je het antwoord ook 3 of 4 keer te weten😛.
Jaaa mijn opa en oma hadden die ook en ook pinguïns. Het waren de zelfde figuurtjes als die je kon sparen met kinder surprise eieren. Die handgeschakelde diertjes.

Oh ben blij dat je dit post, want begon daarna al te denken van; Oh wacht, had ik zo’n krokodilletje met paars pakje niet ooit in m’n kinder suprise ei met Pasen?! Was al helemaal wat verward want was van allebei zeker ineens haha. Fijn om te lezen dus dat het dus wel klopt haha. Zo gek eigenlijk ook dat je zoiets tot in den detail onthoudt ook al is het 100jr geleden inmiddels
Ja ik had die precies ook! En ook een paar schildpadjes.