Kan jij schaatsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan jij schaatsen?
0 stemmers
Vind je de sneeuw leuk?
0 stemmers
Recentelijk is er weer zo veel veranderd in mijn leven en het is eigenlijk voor het eerst dat ik besef hoe heerlijk het is dat het allemaal niet loopt zoals ‘men’ of ik verwacht had. Ik geniet nu meer dan ik in tijden heb gedaan en dat is waar ik naar streef.
Iedere keer op de schaatsbaan weer een drama het duurt echt heel erg lang voordat ik het weer een beetje kan
Ik kan op schaatsen staan en ik kan heel voorzichtig en met geklungel wat vooruit, maar nee, goed schaatsen kan ik het absoluut niet noemen. Ben ook te bang om te vallen.
Eens in de zoveel jaar probeer ik weer te schaatsen, maar ik ben er echt slecht in. Ik sta altijd een beetje te klungelen bij de rand. Misschien volgend jaar weer een poging wagen. Ik ben ook bang om te vallen, omdat ik toen ooit een keer mijn pols heb gebroken. Ik viel over een slee heen
Maar misschien hebben sommige het nooit geleerd en ik denk dat je op een gegeven moment ook komt op een leeftijd dat het niet meer echt goed lukt omdat je misschien bang bent oid?
En je doet/kan het veel minder doen dan fietsen.
Maar ik denk ook wel dat sommige mensen het niet kunnen. Oefening baart kunst natuurlijk
En @monkeyslut maar kunnen jullie wel skeeleren? Haha gewoon een stomme vraag hoor want ik heb er ook niet veel verstand van maar heb wel het gevoel dat het een beetje hetzelfde is. De beweging dan.
Ik moet met schaatsen ook altijd wel even inkomen hoor. Even wennen aan dat gladde terwijl ik met skeelers zo weg rij ook al heb ik dat een tijd niet gedaan.
Ik heb nog nooit geschaatst
Ik had nooit echt een voorstelling van hoe mijn leven zou zijn? Dacht wel ja later werk ik en heb je een man ofzo maar wat voor werk en waar ik woonde en wat voor man heb ik nooit over nagedacht haha. Maar ben tevree met wat ik doe en hoe het nu is.
Ja volgens mij ook. Laatste x dat ik op schaatsen stond was ik 16 ofzo, toen skeelerde ik nog wel eens en dat ging prima. Maar op die schaatsen kon ik niet eens staan. Vandaar dat dat ook de laatste keer was.
Vroeger toen ik nog op de basisschool zat kon ik wel schaatsen
Meer dan 700 maar een groot deel aan de kapper. Ben doorgaans geen big spender.
Helemaal niet. Het is veel beter. Een jaar of 8-10 geleden had ik niet eens verwacht er nu nog te zijn, om eerlijk te zijn.
Ik ben vlakbij een ijsbaan opgegroeid en Mn vader zat altijd hij een schaatsclub en schaatst in de winter nog regelmatig. Dus misschien een beetje erbij ingegoten maar ik vind het niet eens leuk ofzo . En natuurijs vind ik al helemaal kut met al die wakken.
Hahah ik zag er ook een keer één waarbij ze allebei misprikte en die ballon zo opsteeg. dan weet je dus nog steeds niet wat het is, zit je dan op je feest
En @Sax nou ja gewoon heel schraal eten, vind het echt beschamend om dit uit te typen haha. Ik studeer dus heb niet zo’n groot budget en alles wat ik niet aan eten uitgeef kan ik aan andere dingen uitgeven. Ik vind heel veel dingen ook lekker, eet eigenlijk nooit iets wat ik niet lekker vind. Maar ipv een normale gevulde maaltijd eet ik bijvoorbeeld rijst met ei, pasta met tomatensaus etc. Vanavond eet ik pasta met kaas en ik kijk daar al de hele dag naar uit omdat ik het oprecht lekker vind Ben trouwens niet van plan dit eetpatroon door te zetten als ik gewoon een salaris heb
Wij hadden thuis een hele collectie aan glazen van Kikker & Vriendjes (waar eerste chocopasta in zat). Kan alleen nergens een foto vinden
Haha kan je zelf schaatsen en was je een natuurtalent of heb je het nog nooit gedaan en denk je daarom dat het makkelijk is? Ik denk dat het voor de meeste mensen wel echt even wennen is hoe glad het is en hoe onstabiel je staat namelijk
Dit is een beetje spuit elf, maar ik vind gender reveal parties zo’n onzin. Het is nieteens een ‘gender’ reveal maar een ‘sex’ reveal. Je zegt letterlijk: ‘jeeej ons toekomstige kind heeft een piemel of een vagina!!’ terwijl je 1. nog helemaal niet weet hoe een kind zich gaat identificeren, en 2. wat maakt het nu uit of je een dochter of een zoon krijgt?
Als ik het zou doen, zou ik dit doen:
Ik vind het alleen makkelijker om te schaatsen op noren dan op ice hockey dingen. Aan de klapschaats zou ik niet durfen te beginnen.