Ik heb dus recent nog vriendschappen verbroken maar dat heeft niet goed uitgewerkt helaas
Doe dit thuis met âleukeâ potjes nog steeds!
Een vriendin van mij vertelde laatst dat ze eraan dacht om de vriendschap met mij te verbreken. Hoewel we zo onze verschillen hebben, kwam dat voor mij echt uit het niets. Nu is het nog steeds niet âuitâ tussen ons, maar ik weet nu ook niet echt waar ik aan toe ben. Ik merk wel dat ik emotioneel veel afstand heb genomen, en ik verwacht eigenlijk dat onze vriendschap gaat verwateren.
Ja ik had zoveel van die speeltjes, herkende echt bijna alle krokodillen. En idd die leuke schildpadjes. Dit was nog het Kinder Surprise tijdperk dat je speeltje niet een Ikea bouwpakket was in miniatuur formaat.
Ja ik vond deze dingen ook veel leuker dan zoân stom zelfgebouwd propellertje ofzo!
2 weken voor Canada (als je veel wilt zien) lijkt me echt vééls te weinig. Denk dat Italië wel heel leuk is. Vooral in juni!
Ik wil dolgraag een roadtrip door Canada maken, maar twee weken lijkt me daar voor veel te kort. Voor je backpackopties ook trouwens.
Wie had deze ook?
Haha jaaa, wat een ondingen.
Misschien IJsland? Is niet heel groot en kun je in twee weken wel aardig wat zien (en staat op bijna iedereens bucketlist volgens mij haha).
Ah dan is het een ander verhaal ja! Dan zou ik onderzoek doen naar wat je echt graag wil zien/gedaan wil hebben als jullie naar Canada gaan en kijken of dat haalbaar is in twee weken! Als dat niet het geval is, zou ik toch voor een van de andere opties kiezen.
Ah oke ja dan valt het af als optie! Heb overigens best vaak goede verhalen gehoord over mensen die vrij kort in Costa Rica zijn geweest! (ondanks de lage positie in de poll nu haha)
Ik gebruik een washandje een keer en gooi het daarna gelijk in de was
Heb je ook blefaritis?
Ik moest hier op leren schaatsen, wat een kut dingen waren dat.
Mocht ook niet van die kunstschaatsen van mân ouders. Krijg je met Friese oudersâŠ
Ja! Heb ik eindelijk lotgenoten gevonden? Jij ook?
Ik zie plaatje 2 niet
Harmony of hardcore, pussy lounge @ the park, dominator, free festival en decibel
Ik wil naar Latin Village, Appelsap en Vunzige Deuntjes