Denk juist dat als je noren gewend bent klapschaatsen wel moeten lukken. (( maar is eigenlijk alleen nodig als je op snelheid wil gaan trainen))
Ik kreeg speciale “Falko Zandstra” schaatsen. maar ik denk ook echt dat het aan het soort schaatsen ligt? Een kind leerde op houtjes want die kun je niet zomaar op klapschaatsen zetten? Ik wilde altijd van die witte kunstschaatsen, maar daar was geen sprake van. Het ligt imo enorm aan de soort schaatsen. Ik kan best fatsoenlijk een baan schaatsen op klapschaatsen. En daarbij ligt het er ook aan of je met 2 jaar op natuurijs staat of dat je op je 7e misschien een keer voor het eerst daar staat. Oh en veel kinderen nemen een stoel mee op natuurijs.
En echt zo met de arm op je rug en uit de bocht mag die weer eruit haha. Vind het eigenlijk toch best een leuke sport nu ik erover nadenk.
Ja ik heb vroeger ook wel veel geschaatst! Op natuurijs ook. Lekker op een krant zitten in het gras, je schaatsen aan doen en gaan. Ik heb nog een foto van mezelf als 3 jarig meisje in een wit ski pak (net een michelin mannetje) met dat soort dingen aan
Maarja mijn moeder vond schaatsen ook leuk. De kinderen van mijn vriend kunnen totaal niet schaatsen bijv. want niemand heeft dat ooit met ze gedaan. En misschien kan je nu ook minder vaak schaatsen op natuurijs?
Als een vriendschap voor jou niet (meer) werkt en je afstand van iemand neemt, zeg je dat dan eerlijk of laat je het verwateren?
- Ik ben eerlijk
- Ik laat het verwateren
0 stemmers
Oh dit doet me denken aan potten Nutella (volgens mij?) die ook als (kinder)glazen bedoeld waren met krokodillen-tekenfilmfiguurtjes erop!
Eigenlijk beide hoor. Maar bij enkele vriendinnen heb ik het wel uitgesproken, wanneer bijvoorbeeld nog wel haar best bleef doen af te spreken, maar soms verwatert het vanzelf. Als we allebei geen moeite meer doen - maar dan hoeft er ook niets uitgesproken te worden denk ik, want dan lijk je er iig beide hetzelfde over te denken
Ik zou het niet snel direct zeggen omdat ik dat wel erg definitief vind. Heb meerdere keren gehad dat een vriendschap op een laag pitje stond maar na een tijdje weer opbloeide. Als je het dan aangeeft is die kans een stuk kleiner denk ik.
Hmm ja hangt idd ook van de situatie af.
Zit er nu zelf een beetje mee en als ik haar tegen zou komen heb ik voor mijn gevoel wel wat uit te leggen. Dan zou ik ook wel eerlijk moeten zijn denk ik.
Was het niet kikker?
Neen Krokodilletjes. O.a. een meisjeskrokodil in paarse kleding geloof ik haha.
Ah ja dus ze heeft het wel al door denk je? Wat zou een reden zijn om het niet uit te spreken?
Ja, maar dat waren dan wel echte glazen die je kon verzamelen! Zoals deze.
Aaaah ja schaatsen! Ik heb nooit op schaatsles gezeten maar het geleerd door gewoon te doen. Vroeger op van die witte leren kunstschaatsen en inmiddels op noren (met hardboots aangezien ik een hele zwakke enkel heb). Ben er zo gek op! Wel op natuurijs en dan liefst met gluhwein / Koek&Zopie.
Gebruiken jullie een washandje tijdens het douchen? (Ben nieuwsgierig wie nog echt zo’n ding gebruikt)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb soms last van mijn chronische oogaandoening dus gebruik het om m’n ogen te verwarmen haha
Oh haha dat is wel slim ja.
Ik ook!
Ik ben licht hypocriet, want ik vind een washandje dus een vies idee, maar gebruikt wel rustig (veel te lang) zo’n douchepuff. Terwijl ik een washandje na elke douche zou wassen en die puff dus nooit.
Ja ik denk wel dat ze het door heeft… Omdat ik bang ben dat ik haar dan alleen maar meer kwets eigenlijk. Ik ben zo slecht in zulke dingen oh oh oh.