Ik doe het ook wel vaak genoeg als ik ook niet onder de douche sta, toch wel lekker een warm washandje op je gezicht
Ik gebruik geen washandje onder de douche, maar wel om mij even tussendoor op te frissen. Stel ik heb de hele dag gewerkt (kantoorbaan, dus weinig inspanning) en ik heb in de avond een feestje dan haal ik even een washandje langs mijn oksels o.i.d.
Ja skeeleren deed ik vroeger wel vaak! Is inderdaad dezelfde beweging maar alsnog kan ik schaatsen niet Maar op de schaatsbaan zijn vaak ook veel mensen en van die mensen die heel snel rondjes schaatsen, word daar altijd ook bang van dat ik tegen iemand aanstoot
Oh dit ga ik echt even Googelen! Dankjewel
Whaaa deze hadden Mn zus en ik. Ik vond ze zo lelijk hahahah
Of scroll ff terug, dan kom je het antwoord ook 3 of 4 keer te weten😛.
Jaaa mijn opa en oma hadden die ook en ook pinguïns. Het waren de zelfde figuurtjes als die je kon sparen met kinder surprise eieren. Die handgeschakelde diertjes.

Oh ben blij dat je dit post, want begon daarna al te denken van; Oh wacht, had ik zo’n krokodilletje met paars pakje niet ooit in m’n kinder suprise ei met Pasen?! Was al helemaal wat verward want was van allebei zeker ineens haha. Fijn om te lezen dus dat het dus wel klopt haha. Zo gek eigenlijk ook dat je zoiets tot in den detail onthoudt ook al is het 100jr geleden inmiddels
Ja ik had die precies ook! En ook een paar schildpadjes.
Ik heb dus recent nog vriendschappen verbroken maar dat heeft niet goed uitgewerkt helaas
Doe dit thuis met ‘leuke’ potjes nog steeds!
Een vriendin van mij vertelde laatst dat ze eraan dacht om de vriendschap met mij te verbreken. Hoewel we zo onze verschillen hebben, kwam dat voor mij echt uit het niets. Nu is het nog steeds niet ‘uit’ tussen ons, maar ik weet nu ook niet echt waar ik aan toe ben. Ik merk wel dat ik emotioneel veel afstand heb genomen, en ik verwacht eigenlijk dat onze vriendschap gaat verwateren.
Ja ik had zoveel van die speeltjes, herkende echt bijna alle krokodillen. En idd die leuke schildpadjes. Dit was nog het Kinder Surprise tijdperk dat je speeltje niet een Ikea bouwpakket was in miniatuur formaat.
Ja ik vond deze dingen ook veel leuker dan zo’n stom zelfgebouwd propellertje ofzo!
2 weken voor Canada (als je veel wilt zien) lijkt me echt vééls te weinig. Denk dat Italië wel heel leuk is. Vooral in juni!
Ik wil dolgraag een roadtrip door Canada maken, maar twee weken lijkt me daar voor veel te kort. Voor je backpackopties ook trouwens.
Wie had deze ook?
Haha jaaa, wat een ondingen.