Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik wil deze post echt 100x liken. Deze hadden we altijd bij opa en oma :heart:

1 like

Heel eventjes dacht ik dat dit hele rare enge insecten waren.

6 likes

Weet nog dat in Griekenland blijkbaar optie 2 niet bestaat. ZOVEEL frustratie. Hele tijd die slang/douchekop op de grond/m’n voet laten vallen en een aardbeving veroorzaken.

1 like

Castlefest!

1 like

Ik heb zelf best vaak gehoord dat Canada niet zoveel aan is, maarja omdat het zo groot is zijn er natuurlijk ook genoeg mooie plekken vrees alleen dat je dan enorm veel in de auto zit. Maarja dat is natuurlijk wel het idee van een roadtrip maar denk dat die enorm uitgestrekte gebieden best kunnen vervelen. 200 km “niks” zien bijv.

1 like
Samenvatting

Jaa omg
Ik heb het pas een paar maanden maar word er echt helemaal leip van
Ik gebruik nu 2x per dag van die gelpads die ik opwarm met heet water, maar ik heb het nog lang niet onder controle helaas :sweat: dus als je tips hebt haha
Heb jij er veel/vaak last van?

Samenvatting

Ahhh wat vervelend! Ik heb het al sinds kind maar het went nooit helaas. In de winter/herfst ga je er meer last van krijgen denk ik! Ik heb van de oogarts oogdruppels gekregen die ik 3 keer per dag moet gebruiken. Ogen goed verwarmen kreeg ik ook mee, goed dat je dat al doet! Ogen masseren na je ogen verwarmen is ook prettig! Maar het wordt bij jou ook een heel erg dik, tranend pijnlijk oog met hoofdpijn?

Als je er echt vaak last van krijgt zeker eens naar de oogarts gaan!

1 like

7th sunday, paaspop, lakedance 1 en 2, winterpark festival, Brabants verbond en dan nog wat kleinere festivaltjes hier in de buurt die waarschijnlijk niemand kent. (Nirwana’s tuinfeest, zumschluss, heise bierfeesten en peteyfest voor de geïnteresseerden)

Ik heb het allemaal wel gezien. Ben vroeger best vaak naar festivals geweest en ben het nu gewoon zat.

Dit. Gebruik mijn energie liever voor iets anders idd

Sziget

2 likes

In ieder geval Castlefest en verder wil ik iig 1 metalfestival bezoeken en iets met meer indie als het kan maar wat weet ik nog niet.

1 like

Ik vind die hele cultuur eromheen stom. Tegenwoordig wordt er min of meer verwacht dat je speciaal outfits koopt om naar festivals aan te trekken. Mensen doen alsof een festival een persoon is. Normale mensen die opeens ontzettend arrogant doen tegen je, omdat je niet meedoet aan die heisa. En wat @Pantalones zegt, het is vaak meer om erbij te zijn geweest dan echt voor de muziek te gaan.

Oh en iets wat misschien meer geldt voor hardcorefeesten en -festivals, ik merk dat het de laatste jaren steeds meer gaat om hoe meer drugs hoe beter. Als je uit je dak gaat wordt er 10000000x aan je gevraagd of je 10000 pillen in je mik hebt HAHA LEKKER GABBERUUUHHH en als het een beetje tegenzit word je gefilmd omdat je danst omdat je de muziek oprecht leuk vindt.

13 likes

precies hoe jij het verwoordt. daarbij vind ik het ook echt heel erg duur en het vaak niet waard. ik ben in 2016 naar amsterdam open air geweest, heel leuk maar het kost zoveel geld. met het OV er naartoe, de ticket, een kluisje voor je spullen, eten, drinken, etc, etc. van dat geld kan ik zoveel meer leuke dingen doen. ga dan liever naar een concert.

3 likes

En het geld ja inderdaad… Helemaal vergeten. :disappointed_relieved:

Nee, maar dat is nooit echt m’n ding geweest eigenlijk. Tsja ik ben gewoon oud geworden :woman_shrugging: Ik word ineens steeds om 7:00 wakker uit mezelf. En katers duren meerdere dagen

1 like

Ik ga niet naar festivals en concerten omdat ik het te druk vind en ik niet van mensenmassa’s hou. Ben 5 of 6 jaar naar Lowlands geweest vanaf m’n 18e, maar het laatste jaar ben ik de camping niet af geweest omdat ik anders overal 10000 jaar in de rij moest staan! Wilde bij concerten ook altijd op een bepaald moment ff rustig zitten en dat kan nooit. Dus toen dacht ik laat maar.

Nu ik dit zo neer typ, besef ik me het volgende: volgens mij is mijn hele levensmotto ‘wil gewoon ff rustig zitten’

47 likes

Ik vind meerdaagse festivals vaak wel m’n geld waard als ik artiesten zie die ik heel leuk vind, en soms ontdek ik zo ook nieuwe artiesten (nieuw voor mij) waar ik niet op was gekomen maar waarvan ik het optreden leuk vond. En van live muziek kan ik heel erg genieten.

Maar “festivaloutfits” pff laat me niet lachen. Ook zo’n eenheidsworst hè.

4 likes

Nou precies dat eigenlijk ja haha. Ik hou gewoon niet zoveel van muziek. Muziek is voor mij meer een relaxt achtergronddingetje en niet iets waar ik heel bewust naar ga staan kijken/luisteren, dan verveel ik me al heel snel. Van dansen hou ik ook niet echt. Als ik naar iets muziekerigs zou gaan, dan zou ik eerder naar een theatertour gaan.

1 like