Stel hier je persoonlijke vraag #4

Misschien IJsland? Is niet heel groot en kun je in twee weken wel aardig wat zien (en staat op bijna iedereens bucketlist volgens mij haha).

2 likes

Ah dan is het een ander verhaal ja! Dan zou ik onderzoek doen naar wat je echt graag wil zien/gedaan wil hebben als jullie naar Canada gaan en kijken of dat haalbaar is in twee weken! Als dat niet het geval is, zou ik toch voor een van de andere opties kiezen.

1 like

Ah oke ja dan valt het af als optie! Heb overigens best vaak goede verhalen gehoord over mensen die vrij kort in Costa Rica zijn geweest! (ondanks de lage positie in de poll nu haha)

1 like

Ik gebruik een washandje een keer en gooi het daarna gelijk in de was

Heb je ook blefaritis?

image
Ik moest hier op leren schaatsen, wat een kut dingen waren dat.
Mocht ook niet van die kunstschaatsen van m’n ouders. Krijg je met Friese ouders…

6 likes

Ja! Heb ik eindelijk lotgenoten gevonden? Jij ook?

Ik zie plaatje 2 niet

17 likes

Harmony of hardcore, pussy lounge @ the park, dominator, free festival en decibel

5 likes

Ik wil naar Latin Village, Appelsap en Vunzige Deuntjes

4 likes

Ik wil deze post echt 100x liken. Deze hadden we altijd bij opa en oma :heart:

1 like

Heel eventjes dacht ik dat dit hele rare enge insecten waren.

6 likes

Weet nog dat in Griekenland blijkbaar optie 2 niet bestaat. ZOVEEL frustratie. Hele tijd die slang/douchekop op de grond/m’n voet laten vallen en een aardbeving veroorzaken.

1 like

Castlefest!

1 like

Ik heb zelf best vaak gehoord dat Canada niet zoveel aan is, maarja omdat het zo groot is zijn er natuurlijk ook genoeg mooie plekken vrees alleen dat je dan enorm veel in de auto zit. Maarja dat is natuurlijk wel het idee van een roadtrip maar denk dat die enorm uitgestrekte gebieden best kunnen vervelen. 200 km ā€œniksā€ zien bijv.

1 like
Samenvatting

Jaa omg
Ik heb het pas een paar maanden maar word er echt helemaal leip van
Ik gebruik nu 2x per dag van die gelpads die ik opwarm met heet water, maar ik heb het nog lang niet onder controle helaas :sweat: dus als je tips hebt haha
Heb jij er veel/vaak last van?

Samenvatting

Ahhh wat vervelend! Ik heb het al sinds kind maar het went nooit helaas. In de winter/herfst ga je er meer last van krijgen denk ik! Ik heb van de oogarts oogdruppels gekregen die ik 3 keer per dag moet gebruiken. Ogen goed verwarmen kreeg ik ook mee, goed dat je dat al doet! Ogen masseren na je ogen verwarmen is ook prettig! Maar het wordt bij jou ook een heel erg dik, tranend pijnlijk oog met hoofdpijn?

Als je er echt vaak last van krijgt zeker eens naar de oogarts gaan!

1 like

7th sunday, paaspop, lakedance 1 en 2, winterpark festival, Brabants verbond en dan nog wat kleinere festivaltjes hier in de buurt die waarschijnlijk niemand kent. (Nirwana’s tuinfeest, zumschluss, heise bierfeesten en peteyfest voor de geĆÆnteresseerden)

Ik heb het allemaal wel gezien. Ben vroeger best vaak naar festivals geweest en ben het nu gewoon zat.

Dit. Gebruik mijn energie liever voor iets anders idd