Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik haat ze niet. De optie ‘Had lache geweest, maar ik heb het druk en vind het daarnaast niet leuk genoeg om de tijd, energie en het geld ervoor op te brengen om dit jaar of waarschijnlijk de komende jaren erheen te gaan en man, ik word ook oud joh’ stond er niet bij.

12 likes

Ja hoe jij het omschrijft is het idd kut. Maar ik ben zelf super hypocriet want ga ieder jaar naar Lowlands en ik heb een hekel aan die typische Instagram-festival-outfit meisjes terwijl ik zelf ook dagen van te voren al bezig ben met bedenken wat ik aan ga doen. En afgelopen jaar had mn vriendin mega veel glitter mee en liep ik dus ook als zo’n idioot met glitter op mn bek rond :woman_shrugging:

Ik ben gewoon echt gek op nieuwe bandjes ontdekken en de vage feesten ‘s avonds en crowdsurfen bij Ierse punkbands enzo.

6 likes

Ik haat het niet echt hoor, maar ik houd er ook niet echt van en ga dus waarschijnlijk niet naar een festival volgend jaar. Maar dit was dan de enige optie om te stemmen. (Want ik moet en zal stemmen!)

Toen jaren geleden twee jongere meiden mij vroegen wat ik van plan was om te dragen op een festival en zei ‘mijn normale kleren’ werd ik raar aangekeken. Ik had natuurlijk de hele H&M Coachella festivalcollectie moeten inslaan en vooraf naar een winkel moeten gaan om mijzelf een festival proof lewk aan te meten. In het begin was ik ook best blij dat het bij de alternatievere festivals (niet Lowlands etc.) er minder gemaakt aan toe ging. Maar ook in bepaalde niches gaat het nu ook meer dan ooit om gezien te worden. Al vind ik het bij bepaalde gothic festivals een beetje een ander verhaal omdat dat altijd geweest is van ‘kom op je paasbest’ met rokken en jurken waarin je niet eens normaal naar de wc of dixie kan.

5 likes

Het liefst zou ik van oost naar west gaan, maar dat is niet te doen in een vakantie :stuck_out_tongue: Dan zou ik toch voor het westen kiezen, van Calgary tot Vancouver (idd Banff en Jasper NP) en het dan het liefst nog combineren met Seattle.

1 like

Als ik lees “Roadtrip Canada” ga ik ervanuit dat het een doel is om een groot deel van het land te zien, omdat het verder niet in de poll afgebakend is. Dus vandaar dat ik dacht dat het praktisch niet heel ideaal is.

Ben het opzich wel eens met je dat je niet altijd lang hoeft maar vind het wel 1) een beetje zonde van een dure en lange vlucht en 2) heb dan zelf heel snel het gevoel dat ik veel gemist heb. En als dan snel teruggaan geen optie is, voelt dat wel vervelend (in mijn geval).

Maar zoals @Wonderland zelf aangaf graag wel ver weg te willen en niet langer kan omdat werk van vriend, ga ik niemand tegenhouden.

3 likes

Oooooh deze heb ik ook! En de kleuters uit mijn klas vinden het echt super om met de poppetjes te spelen

1 like

Maar met twee of drie weken is er ook genoeg moois dichter in de buurt te zien. Een roadtrip door Italië is wel even flink minder vervuilend dan naar de andere kant van de wereld vliegen, dus wat mij betreft een veel betere keus voor twee weken. Als je nou twee maanden hebt kan ik nog begrijpen dat je naar de andere kant van de wereld vliegt, maar voor twee weken is dat echt onzin. Plus dat je door vliegen en jetlag effectief ook nog eens nog minder tijd over houdt.

9 likes

lewk hahaha

Roadtrip Canada, sowieso! Wij zijn toen van Calgary naar Vancouver gereden en dat was al heel erg mooi. :heart:

2 likes

Door rood rijden, maar dan alleen wel als fietser haha

1 like

Ik ga sowieso naar Groezrock (België) en DTRH, verder misschien nog wat kleine/lokale dingetjes maar dat zie ik tegen die tijd wel

1 like

Huh ik dacht eigenlijk dat dit sowieso moest?

Urghh heb echt trek hierin nu. Heb alleen nog een niet vegan thuis liggen

Eigenlijk niets, maar dat is ook niet handig ivm mijn werk (cryptische omschrijving; de mensen die hiermee gepakt worden moet juist bij ‘mij’ komen)

1 like

Heb je ook krullen net als op het plaatje?

Dan ja, mooi! :blush:

(met steil haar trouwens ook hoor! Alleen dan zou ik met minder/geen laagjes mooier hebben gevonden)

1 like

Ik zou het donkerblond noemen, maar wel echt blond en niet bruin.

5 likes

Schrijf je netter als je met een bepaalde pen schrijft?

• Mijn handschrift is sws niet meer te redden
  • Nee, mijn handschrift is altijd netjes
  • Ja, ik schrijf het liefst met…

0 stemmers

Een balpen, niet zo gek veel voorkeur welke pen. Oa. die cheap pennen van de action van Bic zijn meer dan prima hoor! Met een vulpen wordt het bij mij een kliederboel, want ik zet mijn punt te recht op het papier en dat werkt niet met zo’n pen

3 likes

Ik schrijf het liefst met Bic Cristal, en tenzij ik haast heb schrijf ik daar ook netter mee.

1 like