Dit zijn de beste pennen ooit.

Dit zijn de beste pennen ooit.
Iedereen was verbaast dat ik als linkshandige WEL de pen direct juist kon vasthouden. Nou nou poeh poeh. Overigens vind ik het heel leuk te lezen dat hier voor mijn gevoel nu, best veel linkshandigen zitten? Terwijl dit maar 10 procent van de wereld bedraagt. En dit is eigenlijk een spoiler maar geen idee nu hoe dat moet. Iig een jongen/man die op is gegroeid in Rio en daar naar een katholieke middelbare school ging heeft mij verteld dat ALLE tafeltjes voor rechtshandigen waren, het waren zegmaar dit
Oh shit verkeerde plaatje gebruikt maar iig waar er wordt bedoelt dat je met 1 arm kan leunen en met je ānatuurlijkeā rechtse arm moet schrijven. Flikker toch op?
Wat is jouw favoriete kerstnummer?[poll type=regular results=always public=true]
0 stemmers
[/poll]
Ik ben geen kerstexpert dus vergeet waarschijnlijk 10000 nummers maar hier moet je het maar mee doen haha.
Ik hou m wel vast zoals de dynamic tripod maar als ik iets langers dan een boodschappenlijstje moet schrijven dan wordt mān wijsvinger in plaats van een net boogje een puntig dakje :ā)
Er is maar 1 kerstnummer voor mij.
Die had ik ook! Inclusief stickers waar je je naam op kon schrijven. Overigens had ik als linkshandige een rechtshandige pen.
@anon37686689 Christmas Time van The Darkness! Die wint ook meteen beste clip ever.
En op nr 2 dat nummer van de jeugd van tegenwoordig en Katja Schuurman.
Ik had ook zoān pen en ik zoog altijd op de achterkant, dat hout smaakte vet lekker.
Verder zoog ik nooit aan pennen trouwens. :ā)
Haha wattt dit is hoe dan ook eng toevallig
Neeee hahah en dan tegen de kinderen in mijn klas zeggen dat ze hun potlood goed vast moeten houden. Juf doet t zelf ook niet 
Het spijs haal ik eruit en geef ik weg 
Train met Shake Up Christmas ofzoiets
Mijn ouders hebben 2 nieuwe poezen in huis genomen en ze zijn zo schattig en liefff 
Oh, het heeft een naam! Dynamic quadrupod hier. Ik kan er wel mooi mee schrijven en tekenen 
Ik ook lateral tripod! Op de basisschool toen we nog iedere dag met een vulpen schreven zat mijn hele hand altijd onder de inkt 
Ik heb voor de grap op 10 gestemd. Er gaan zat dagen voorbij waar ik niet op het forum kijk of geen interesse heb, het is maar net wat ik te doen heb en hoe ik me voel.