Stel hier je persoonlijke vraag #4

Door rood rijden, maar dan alleen wel als fietser haha

1 like

Ik ga sowieso naar Groezrock (België) en DTRH, verder misschien nog wat kleine/lokale dingetjes maar dat zie ik tegen die tijd wel

1 like

Huh ik dacht eigenlijk dat dit sowieso moest?

Urghh heb echt trek hierin nu. Heb alleen nog een niet vegan thuis liggen

Eigenlijk niets, maar dat is ook niet handig ivm mijn werk (cryptische omschrijving; de mensen die hiermee gepakt worden moet juist bij ‘mij’ komen)

1 like

Heb je ook krullen net als op het plaatje?

Dan ja, mooi! :blush:

(met steil haar trouwens ook hoor! Alleen dan zou ik met minder/geen laagjes mooier hebben gevonden)

1 like

Ik zou het donkerblond noemen, maar wel echt blond en niet bruin.

5 likes

Schrijf je netter als je met een bepaalde pen schrijft?

• Mijn handschrift is sws niet meer te redden
  • Nee, mijn handschrift is altijd netjes
  • Ja, ik schrijf het liefst met…

0 stemmers

Een balpen, niet zo gek veel voorkeur welke pen. Oa. die cheap pennen van de action van Bic zijn meer dan prima hoor! Met een vulpen wordt het bij mij een kliederboel, want ik zet mijn punt te recht op het papier en dat werkt niet met zo’n pen

3 likes

Ik schrijf het liefst met Bic Cristal, en tenzij ik haast heb schrijf ik daar ook netter mee.

1 like

11 likes

Nooit meer balpennen

4 likes

Linkshandigen schijnen altijd slordig te schrijven dus dat gebruik ik maar als excuus. Wat een hanenpoten, gaat van boven naar beneden, alle kanten op. Vaak steeds meer van de lijn af. Volgens mijn oud mentor paste dit handschrift bij mij. Bedankt.

5 likes

Jaaa deze bedoel ik ook! Heb hele voorraad van deze pennen.

Ik heb wel dat ik met bepaalde pennen niet (goed/mooi) kan schrijven.

Balpennen zijn gemaakt voor rechtse mensen. Die ‘trekken’ met de punt en schrijven op die manier.

Wij linkse mensen ‘duwen’ met de punt. Daar is een balpen helemaal niet voor gemaakt.

1 like

Ik druk niet hard op papier ofzo en houd Mn hand er ook niet op maar van het papier af. Daarom had ik gelukkig nooit last van vlekken maar het is zo krasserig en heb ook echt moeite om minder groot te schrijven. Maarja, allang opgegeven. :lying_face:

1 like

Misschien een beetje weird maar ik schijf het netst met een pen die een beetje klontert🤓
Vind ik dan.

Ik ben linkshandig en schrijf juist het liefst met balpennen? Fineliner wordt eerder krasserig bij mij.

2 likes

Dit gaf ik op de basisschool ook altijd de schuld, dat ik lelijk schrijf omdat ik links ben. Toen kwam ik in de brugklas bij een jongen in de klas die ook links was en echt vet netjes schreef. Dus toen werkte mn motivatie niet meer.
Laatst las ik ergens dat mensen die snel denken lelijk schrijven omdat hun hersens sneller denken dan hun handen met schrijven kunnen bijhouden. Nu gebruik ik dat als reden voor mn spijkerschrift

9 likes

Is er een juiste manier? :flushed:

3 likes