Stel hier je persoonlijke vraag #4

@flamingo, heb juist met klonterige pennen dat het dan een grote vlek wordt omdat ik linkshandig ben :(.

@Hvo en @onomatopee, zal die eens gaan testen in de winkel! Gebruik nu allemaal random gratis pennen en ik moet echt huilon van mijn handschrift, het zijn echt hanenpoten :flushed:

@Rozevarken en @inverness, oehh, met deze schreef ik volgens mij ook een stukje netter!

@Jumpsuit, heb het voor het grootste gedeelte ook opgegeven… Krijg nooit commentaar van docenten dat het onleesbaar is, maar ik erger me zelf aan mijn ā€˜onregelmatige’ handschrift. Bij mij gaat het ook alle kanten op, meestal wel een beetje cursief omdat dat er wel echt ingedramd is toen ik leerde schrijven.

@Bubbless

Dit is de juiste manier

4 likes

Vind het altijd zo’n gek en lelijk gezicht als mensen hun pols helemaal naar boven houden.

Heb gegoogled op de juiste ā€œgreepā€ voordat ik op je poll stemde (vandaar mijn wikihow plaatje) en deze komt overeen met je link!

1 like

Ik houd mijn pennen ook vast met 4 vingers in plaats van drie, heb ook semipermanent een deuk in mijn ringvinger die eruit ziet als een verrotte plek in een appel haha??? Bruin en echt deukerig (en het doet pijn maar ik heb mezelf schrijven als babby verkeerd aangeleerd en pas in groep 5 ofzo zei een juf er iets over).

6 likes

https://www.wsj.com/articles/can-you-tell-if-a-person-is-left-handed-by-their-handwriting-1424728285?fbclid=IwAR10M-dnCXHDV8zIPAHEkLJWqtuVCv0zS6yATMng7_PyQwPqpoQM1Bicudc

Het is volgens mij ook onzin hoor. Samen met mijn vriendinnen schreven we altijd raaazendsnel zodat we snel klaar waren en dan mochten spelen met lego ofzo. Ons groepje was dus ook altijd het eerst klaar. Dat was te zien. En ik ben sowieso ongeduldig en als je een beetje fatsoenlijk wil schrijven duurt het gewoon iets langer.

Volgens mij zijn die van jou en @Quinoa inderdaad dezelfde. Ik hou mijn pen volgens mij zelfs op deze manier vast. Wat een fantastisch staaltje onbewust bekwaamheid van mij hahah

4 likes

Wel leuk dat mijn allereerste onbewuste bekwaamheid dan gaat om het vasthouden van een pen i.p.v. iets waar ik ook wat aan heb :sweat_smile:

Nee die zit ernaast. Je houdt de pen zeg maar tussen duim en wijsvinger vast en je middelvinger ligt eronder.

Is dit duidelijker? Heb wel echt kramp in mijn pols van het poseren :joy:

9 likes

Hoe eet jij je kerststol?

• Het spijs smeer ik uit over de gehele plak zodat ik bij elke hap wat proef
  • Het spijs laat ik lekker zitten zodat ik 1 hap spijs heb en verder niets

0 stemmers

Stel me niet teleur mensen

Misschien moet ik even door naar het biechttopic, maar:

Ik haat kerststol, zo vies.

68 likes

Spijs eruit, brood in de broodrooster, spijs over het warme brood uitsmeren :heart:

5 likes

Haha bewust die optie niet toegevoegd omdat er ongetwijfeld mensen zijn die dit niet lusten. Jammer joh!!

3 likes

Oehh ga ik ook eens proberen!

3 likes

Spijs eruit en aan iemand anders geven of weggooien. De rest opeten :grin:

4 likes

Jongens het gaat nu al fout. Mensen die spijs niet uitsmeren maakt dingen bij me los joh :exploding_head:

6 likes

Niet.

Zo vies

1 like

Vroeger zou ik echt 0 hebben gestemd. Soms een beetje random wat posten maar er hing ook nauwelijks sfeer toen (was toen 14) daarna jarenlang amper geforumt, soms met vlagen actiever. Daarna steeds actiever geworden. Ik zou het nu wel missen maar ik denk dat het ook weer snel went niet meer te forummen. Al vind ik het wel heel gezellig. Zou zeggen een 5,5.

5 likes

Ik had er uberhaupt nooit bij stil gestaan dat er mensen zijn die spijs niet uitsmeren ;o wat moet je met zo’n hap vol?! over het brood is toch veel lekkerder.

(en daarna nog roomboter er overheen mjam haha)

4 likes

Ik dus ook niet, tot een vriendin het zei. Ze vond het echt een lifehack van mij terwijl ik dacht huh?? Dit doet iedereen toch?? Blijkbaar niet dus :joy:

1 like