Stel hier je persoonlijke vraag #4

Er is maar 1 kerstnummer voor mij.

6 likes

Die had ik ook! Inclusief stickers waar je je naam op kon schrijven. Overigens had ik als linkshandige een rechtshandige pen.

1 like
11 likes

@anon37686689 Christmas Time van The Darkness! Die wint ook meteen beste clip ever.

En op nr 2 dat nummer van de jeugd van tegenwoordig en Katja Schuurman.

https://m.youtube.com/watch?v=VQhuoY5h2kE

3 likes
15 likes

Ik had ook zo’n pen en ik zoog altijd op de achterkant, dat hout smaakte vet lekker.

Verder zoog ik nooit aan pennen trouwens. :’)

1 like

Haha wattt dit is hoe dan ook eng toevallig

Neeee hahah en dan tegen de kinderen in mijn klas zeggen dat ze hun potlood goed vast moeten houden. Juf doet t zelf ook niet :joy:

2 likes

Het spijs haal ik eruit en geef ik weg :sweat_smile:

7 likes

Train met Shake Up Christmas ofzoiets

Mijn ouders hebben 2 nieuwe poezen in huis genomen en ze zijn zo schattig en liefff :heart_eyes:

9 likes

Oh, het heeft een naam! Dynamic quadrupod hier. Ik kan er wel mooi mee schrijven en tekenen :relaxed:

Ik ook lateral tripod! Op de basisschool toen we nog iedere dag met een vulpen schreven zat mijn hele hand altijd onder de inkt :flushed:

Ik heb voor de grap op 10 gestemd. Er gaan zat dagen voorbij waar ik niet op het forum kijk of geen interesse heb, het is maar net wat ik te doen heb en hoe ik me voel.

2 likes

(Ik ben al jaren 13)

18 likes

Sowieso deze

Zo ultiem knus
10 likes

:heart_eyes:

7 likes

Haha wat grappig om daar zo achter te komen

Ik vind last christmas oprecht een leuk nummer haha. Ben ook fan van George Michael en Wham! dus voor mij is het gewoon 1 van hun nummers. Love die clip ook

4 likes