Stel hier je persoonlijke vraag #4

Oh ja, dit herken ik ook wel! Moet wel zeggen dat ik het wel altijd zeer knap vind als zulke vrouwen heel uit de wc komen, ik vind dat in mijn redelijke normale kleding al erg lastig.

Ik heb 4 gestemd omdat het forum niet BELANGRIJK is en ik ook prima zonder kan, maar ik vind het zo zielig en laag ogen? Dus ik wil er wel even bij vermelden dat ik het een 8 of zelfs een 9 zou geven als het zou gaan over hoe belangrijk ik het vind voor mijn internetbeleving (wat vermaak betreft). Ik vind het echt wel net zo ā€œbelangrijkā€ als youtube ofzo. Ik kan prima zonder, maar ik vind het wel heel leuk.

18 likes

Haha wat toevallig! Het huis van mijn schoonouders is ook aangepakt door Jan. Maar bij hen verliep het allemaal niet zo succesvol. Een vriend had ze opgegeven dus het kwam totaal onverwachts. Al hun huidige meubels werden tijdelijk in de tuin gezet en zijn toen door een regenbui verpest. De klussers rookten blijkbaar binnenshuis, was ze liever niet wilden hebben en het eindresultaat vonden ze vreselijk.

Die vriendschap heeft het niet overleefd trouwens. :’)

5 likes

Ja qua internetbeleving zou ik het wel echt missen! Ik weet ook niet echt meer wat ik anders op internet zou doen, naast sociale media. Als ik gewoon even wil ā€˜surfen’ open ik altijd het forum.

Maar ik zou geen gapend gat in m’n hart hebben als het er niet meer zou zijn denk ik haha

4 likes

Ik wist ook niet dat smeren een optie was. De hele reden dat ik kerststol haat is door die achterlijke hap spijs.

Wow als mijn vrienden mij dit aandeden zou het ook onmiddellijk exit vrienden zijn.

Voor wie zijn de kosten in zo’n opgegeven geval? En zijn ze ā€˜gecompenseerd’ voor de geleden schade aan meubels enzo?

Ik heb geen idee!

image

Dit zijn de beste pennen ooit.

18 likes

Iedereen was verbaast dat ik als linkshandige WEL de pen direct juist kon vasthouden. Nou nou poeh poeh. Overigens vind ik het heel leuk te lezen dat hier voor mijn gevoel nu, best veel linkshandigen zitten? Terwijl dit maar 10 procent van de wereld bedraagt. En dit is eigenlijk een spoiler maar geen idee nu hoe dat moet. Iig een jongen/man die op is gegroeid in Rio en daar naar een katholieke middelbare school ging heeft mij verteld dat ALLE tafeltjes voor rechtshandigen waren, het waren zegmaar dit

OH JA HANDIG. Er bestaan ook nog linkshandige mensen. Ik moest zelfs een keer bij Sinterklaas komen en dan ging hij zeggen ā€œjij bent links he?ā€ ā€œEh jaā€. Dit is echt geen grap. Gatverdamme.

Oh shit verkeerde plaatje gebruikt maar iig waar er wordt bedoelt dat je met 1 arm kan leunen en met je ā€œnatuurlijkeā€ rechtse arm moet schrijven. Flikker toch op?

Wat is jouw favoriete kerstnummer?[poll type=regular results=always public=true]

• Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You
    • Wham! - Last Christmas
    • Queen - Thank God It’s Christmas
    • Ariana Grande - Santa Tell Me
    • Youp van 't Hek - Flappie
    • Band Aid - Do They Know It’s Christmas
    • Dana - It’s Gonna Be A Cold Christmas
    • John Lennon - Happy Xmas (War is Over)
    • Bryan Adams - Crhistmas Time
    • Billy Idol - Jingle Bell Rock
    • Mud - Lonely This Christmas
    • Chris Rea - Driving Home For Christmas
    • Paul McCartney - Wonderful Christmas Time
    • Bianca Ryan - Why Couldn’t It Be Christmas Everyday
    • Anders, namelijk…
    • Ik haat alle kerstnummers

0 stemmers

[/poll]
Ik ben geen kerstexpert dus vergeet waarschijnlijk 10000 nummers maar hier moet je het maar mee doen haha.

Ik hou m wel vast zoals de dynamic tripod maar als ik iets langers dan een boodschappenlijstje moet schrijven dan wordt m’n wijsvinger in plaats van een net boogje een puntig dakje :’)

1 like

Er is maar 1 kerstnummer voor mij.

6 likes

Die had ik ook! Inclusief stickers waar je je naam op kon schrijven. Overigens had ik als linkshandige een rechtshandige pen.

1 like
11 likes

@anon37686689 Christmas Time van The Darkness! Die wint ook meteen beste clip ever.

En op nr 2 dat nummer van de jeugd van tegenwoordig en Katja Schuurman.

https://m.youtube.com/watch?v=VQhuoY5h2kE

3 likes
15 likes

Ik had ook zo’n pen en ik zoog altijd op de achterkant, dat hout smaakte vet lekker.

Verder zoog ik nooit aan pennen trouwens. :’)

1 like

Haha wattt dit is hoe dan ook eng toevallig

Neeee hahah en dan tegen de kinderen in mijn klas zeggen dat ze hun potlood goed vast moeten houden. Juf doet t zelf ook niet :joy:

2 likes