Stel hier je persoonlijke vraag #4

Het spijs haal ik eruit en geef ik weg :sweat_smile:

7 likes

Train met Shake Up Christmas ofzoiets

Mijn ouders hebben 2 nieuwe poezen in huis genomen en ze zijn zo schattig en liefff :heart_eyes:

9 likes

Oh, het heeft een naam! Dynamic quadrupod hier. Ik kan er wel mooi mee schrijven en tekenen :relaxed:

Ik ook lateral tripod! Op de basisschool toen we nog iedere dag met een vulpen schreven zat mijn hele hand altijd onder de inkt :flushed:

Ik heb voor de grap op 10 gestemd. Er gaan zat dagen voorbij waar ik niet op het forum kijk of geen interesse heb, het is maar net wat ik te doen heb en hoe ik me voel.

2 likes

(Ik ben al jaren 13)

18 likes

Sowieso deze

Zo ultiem knus
10 likes

:heart_eyes:

7 likes

Haha wat grappig om daar zo achter te komen

Ik vind last christmas oprecht een leuk nummer haha. Ben ook fan van George Michael en Wham! dus voor mij is het gewoon 1 van hun nummers. Love die clip ook

4 likes

Ik koop ook zovaak pennen en ik snap gewoon niet waar ze blijven. Ik kan al een behoorlijke tijd haarelasiekjes bewaren.

18 likes

Ik zat op een katholieke basisschool en moest ook schrijven met dit kreng
Mooi niet dat ik mijn greep ging veranderen hoor!!! Schrijf nog steeds met alle vingers erop gedrukt

1 like

Heb op 2 basisscholen gezeten en altijd een andere pen gehad dan deze. Alleen echt moeilijk schrijvende kindjes kregen zo’n soort pen of met een extra stukje om vast te houden

Ja bij ons was die idd alleen voor de kinderen die echt fatsoenlijk konden schrijven. Ik had gewoon een saai blauwe of zwarte vulpen ofzo geloof ik.

Ja kon je ook nog mee gummen!!! (Of was dat niet de bedoeling?)

Dit wou ik zo graag! Was echt mega jaloers op een jongetje in mijn klas die dit had maar dan een roze. Het leek net een grote kauwgom om z’n potlood. Toen heb ik een keer ook kauwgom om m’n potlood gewikkeld, was niet het zelfde.

35 likes

En ook @Ludo

Ik was ook altijd jaloers op de kinderen die dit hadden. Het ging zelfs zo ver dat ik toen ik in groep 3 of 4 zat expres ging doen alsof ik mijn potlood altijd raar vasthield tijdens het schrijven terwijl dat helemaal niet het geval was. Dat heb ik een hele poos volgehouden en toen heb ik er ook één gekregen. Hij was lila en ik was er erg blij mee.

17 likes