Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik zou het grootste deel sparen, maar wel een mooie reis boeken, wat duurdere key-pieces kopen voor in m’n kledingkast (ik heb bizar weinig kleren) en een sportabonnement nemen voor een duurdere sport.

Een deel bijleggen bij de aanschaf van nieuw huis.
Een deel gebruiken voor een nieuwe (2e hands)auto
De rest sparen

1 like

Ik ga in mei trouwen, dus de eerste 15.000 zou daarvoor zijn. Van de rest zou ik een of meerdere designer tassen kopen en nieuwe kleding

Heb jij altijd een flesje water bij je?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat voor flesje?

• In de supermarkt gekocht (boodschappen)
  • Een Dopper of ander herbruikbaar flesje
  • Bij de ah2go etc gekocht

0 stemmers

Was laatst mn Dopper vergeten toen ik weg ging, voelde me kaal en dorstig. Snap niet hoe ik vroeger overleefde met gewoon een glas drinken voor je de deur uit gaat

1 like

Oh, ja, ik zou waarschijnlijk een bestelwagen/campervan kopen om mee rond te reizen.

2 likes

Uur of negen op een doordeweekse dag lijkt me prima. In het weekend zou ik het vanaf 10u doen.

Ik kan er gewoon niét inkomen waarom mannen (ik neem even aan dat het hier vooral om mannen gaat) denken dat ze het recht hebben om je aan te raken, al helemaal op die manier (op je bil slaan). Gadverdamme zeg, als ik er alleen al aan denk word ik heel oncomfortabel, ik zou dat iemand die ik niet ken echt niet aan kunnen doen. Hoezo hebben zij dat gevoel niet?

3 likes

ik twijfel tussen When the Thames froze of deze <3

1 like

Ohhh ik heb altijd een supermarktflesje mee maar volgens mij moet ik ook een Dopper aanschaffen ik voel me dan alleen heel stom. Ik weetniet waarom. Wij hebben ook een familiebedrijf en die maakt nu ook doppers (terwijl het bedrijf heel wat anders doen dan doppers maken). Ik vind het gênant. Dus ik vul gewoon een flesje cola/fanta/icetea etc. Weer met water. Dan gebruik ik het een paar keer en dan gooi ik het weg.

1 like

Je kan ook een ander soort fles halen! Vind je het niet naar als je water heeeeeel licht naar cola of icetea smaakt?

Nee haha ik ben daar heel makkelijk in, boeit me echt niks. Het is niet het lekkerste water nee maar het maakt me niks uit.

Haha ik heb echt trauma’s van vriendinnen die een slokje aanboden en dat het dan een oud AA flesje was :sleepy:

1 like

Ja oude flesjes vind ik wel heel vies. Maar als je bijv. Die dag een cola flesje hebt gekocht, en die daarna goed omspoelt met heet water en 2 keer weer gebruikt voor gewoon water. Dat kan imo prima. Ik wil ook geen Dopper omdat ik een zeurzak zelf ben en alle doppers juist vond stinken. Gewoon een nieuwe versie van de bidon. Ook smerig.

Jingle Bell Rock. Want Mean Girls is mijn leven. En ik ken dat hele ordinaire dansje uit mijn hoofd (stiekem ben ik de moeder van Regina George)

30 likes

Ik gebruik een washandje alleen als ik een dag niet douche, dus dan was ik bepaalde gebieden bij de wasbak met een washandje en daarna de was in!

Wat is je favoriete Nederlandse eten

• Erwtensoep
  • Boerenkool stamppot
  • AVGtje
  • Hutspot
  • Haring
  • Stroopwafel
  • Kroket
  • Speculaasjes
  • Frikandel
  • Krentenbol
  • Hollandse kaas
  • Oliebol
  • Hachee
  • Poffertjes
  • Oranje koek
  • Rauwe andijvie stamppot
  • Ontbijtkoek
  • Huzarensalade
  • Vlaai
  • Saucijzenbroodje

0 stemmers

Ik had meer opties willen doen maar dat mocht niet

Kaas. Elke keer als ik bij de supermarkt kom en ik zie de cassiere naar mijn boodschappen kijken vul ik in dat ze denken: Kijk, alweer kaas. Komt ze weer met haar kaas. Kaasmeisje.

17 likes

Ik heb ook veel schuld, en eigenlijk was het ook niet echt nodig om zoveel te lenen. Ik leen nu nog steeds maximaal en heb ook gewoon een vast contract hiernaast. Maar ik vind het eerlijk gezegd heel relaxt dat ik niet op de kleintjes hoef te letten. Ik heb wel uitgerekend hoeveel het per maand zou worden om alles af te betalen na mijn studie, maar ik vind het echt geen schokkend bedrag en vind het prima om de komende 35 jaar te dokken voor mijn luizenleventje nu :no_mouth:

4 likes

Leer mij om er niet over te stressen ;-;. Ik heb straks een schuld van “maar” ± 6000 eu en toch huil ik nu al van binnen en van buiten

1 like

Sorry, maar dit is te moeilijk.

15 likes