Stel hier je persoonlijke vraag #4

Dit vind ik wel een mooi kerstnummer. Als in: if you can’t beat them, join them.
4 likes

Ik kan heel veel kerstmuziek verdragen maar ik HAAT het dat Michael Bublé zoveel nummers heeft gecoverd. En nu worden de originele nummers veel minder gedraaid en hoor je alleen maar zijn zoetsappige stem bah

19 likes

Geïnspireerd door @Vogeltje

Jouw favoriete versie van Feeling Good is…

• Muse
  • Michael Buble
  • Nina Simone

0 stemmers

Ik heb voor Sinterklaas de kerstcd van John Legend aan mijn ouders gegeven. Ik stond er alleen niet bij stil dat ik kerst bij hen ga vieren.

21 likes

Ik vind Michael dus wel chill. Jeugdsentiment geloof ik. :redface:

Is ook de meest gespeelde op YouTube dus je bent niet de enige!!

1 like

Ik ben die kerstmuziek die al honderd jaar elke kerst wordt gedraaid echt zooo beu. Alleen die van Chris Rea kan ik nog verdragen.

Dit is denk ik een van mijn lievelings.

5 likes

Wooow ja deze heb ik nog ergens in mijn oude kamer liggen. Ik ga hem morgen zoeken!! (want ben nu te lui om op te staan)

1 like

De helft sparen, de helft aflossen op mn studieschuld

@Wonderland Misschien zou ik dan verhuizen, omdat ik nu genoeg geld zou hebben voor behang, een vloer, een schilder…etc. Die kosten houden me nu tegen. En ik zou graag m’n wallen/kringen weg filleren. Dr. Gaym.ans kon dat doen voor 1700 euro.
Heb dus nog steeds wallen. Maar met zo’n extra bedrag zou ik het serieus overwegen.

Wat ga jij ermee doen?

@Wonderland Ik zou een nieuw bed kopen plus matras en een nieuwe bank. Dan ben ik sowieso al duizenden euro’s verder en de rest gewoon op de spaarrekening. Ik denk wel altijd dat het belangrijk is dat je niet te erg gaat zoeken waar je geld aan kan/wil uitgeven, maarja nu klink ik als een saaie taart. :clown_face: een vriendin van mij kreeg 25.000 euro als schadevergoeding en baalt nu nog steeds dat ze het er zo snel heeft doorheen gejast.

Een deel aflossen op de hypotheek en zonnepanelen kopen

1 like

Ik zou het grootste deel sparen, maar wel een mooie reis boeken, wat duurdere key-pieces kopen voor in m’n kledingkast (ik heb bizar weinig kleren) en een sportabonnement nemen voor een duurdere sport.

Een deel bijleggen bij de aanschaf van nieuw huis.
Een deel gebruiken voor een nieuwe (2e hands)auto
De rest sparen

1 like

Ik ga in mei trouwen, dus de eerste 15.000 zou daarvoor zijn. Van de rest zou ik een of meerdere designer tassen kopen en nieuwe kleding

Heb jij altijd een flesje water bij je?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat voor flesje?

• In de supermarkt gekocht (boodschappen)
  • Een Dopper of ander herbruikbaar flesje
  • Bij de ah2go etc gekocht

0 stemmers

Was laatst mn Dopper vergeten toen ik weg ging, voelde me kaal en dorstig. Snap niet hoe ik vroeger overleefde met gewoon een glas drinken voor je de deur uit gaat

1 like

Oh, ja, ik zou waarschijnlijk een bestelwagen/campervan kopen om mee rond te reizen.

2 likes

Uur of negen op een doordeweekse dag lijkt me prima. In het weekend zou ik het vanaf 10u doen.

Haha oeps heb het net om 07:30 gedaan :see_no_evil: in my defence: het was maar een paar minuten want moest kruimels opzuigen

Ik kan er gewoon niét inkomen waarom mannen (ik neem even aan dat het hier vooral om mannen gaat) denken dat ze het recht hebben om je aan te raken, al helemaal op die manier (op je bil slaan). Gadverdamme zeg, als ik er alleen al aan denk word ik heel oncomfortabel, ik zou dat iemand die ik niet ken echt niet aan kunnen doen. Hoezo hebben zij dat gevoel niet?

3 likes