ik twijfel tussen When the Thames froze of deze <3
Ohhh ik heb altijd een supermarktflesje mee maar volgens mij moet ik ook een Dopper aanschaffen ik voel me dan alleen heel stom. Ik weetniet waarom. Wij hebben ook een familiebedrijf en die maakt nu ook doppers (terwijl het bedrijf heel wat anders doen dan doppers maken). Ik vind het gĂȘnant. Dus ik vul gewoon een flesje cola/fanta/icetea etc. Weer met water. Dan gebruik ik het een paar keer en dan gooi ik het weg.
Je kan ook een ander soort fles halen! Vind je het niet naar als je water heeeeeel licht naar cola of icetea smaakt?
Nee haha ik ben daar heel makkelijk in, boeit me echt niks. Het is niet het lekkerste water nee maar het maakt me niks uit.
Haha ik heb echt traumaâs van vriendinnen die een slokje aanboden en dat het dan een oud AA flesje was
Ja oude flesjes vind ik wel heel vies. Maar als je bijv. Die dag een cola flesje hebt gekocht, en die daarna goed omspoelt met heet water en 2 keer weer gebruikt voor gewoon water. Dat kan imo prima. Ik wil ook geen Dopper omdat ik een zeurzak zelf ben en alle doppers juist vond stinken. Gewoon een nieuwe versie van de bidon. Ook smerig.
Jingle Bell Rock. Want Mean Girls is mijn leven. En ik ken dat hele ordinaire dansje uit mijn hoofd (stiekem ben ik de moeder van Regina George)
Ik gebruik een washandje alleen als ik een dag niet douche, dus dan was ik bepaalde gebieden bij de wasbak met een washandje en daarna de was in!
Wat is je favoriete Nederlandse eten
- Erwtensoep
- Boerenkool stamppot
- AVGtje
- Hutspot
- Haring
- Stroopwafel
- Kroket
- Speculaasjes
- Frikandel
- Krentenbol
- Hollandse kaas
- Oliebol
- Hachee
- Poffertjes
- Oranje koek
- Rauwe andijvie stamppot
- Ontbijtkoek
- Huzarensalade
- Vlaai
- Saucijzenbroodje
0 stemmers
Ik had meer opties willen doen maar dat mocht niet
Kaas. Elke keer als ik bij de supermarkt kom en ik zie de cassiere naar mijn boodschappen kijken vul ik in dat ze denken: Kijk, alweer kaas. Komt ze weer met haar kaas. Kaasmeisje.
Ik heb ook veel schuld, en eigenlijk was het ook niet echt nodig om zoveel te lenen. Ik leen nu nog steeds maximaal en heb ook gewoon een vast contract hiernaast. Maar ik vind het eerlijk gezegd heel relaxt dat ik niet op de kleintjes hoef te letten. Ik heb wel uitgerekend hoeveel het per maand zou worden om alles af te betalen na mijn studie, maar ik vind het echt geen schokkend bedrag en vind het prima om de komende 35 jaar te dokken voor mijn luizenleventje nu
Leer mij om er niet over te stressen ;-;. Ik heb straks een schuld van âmaarâ ± 6000 eu en toch huil ik nu al van binnen en van buiten
Sorry, maar dit is te moeilijk.
Waar maak je je dan precies druk om? Ben je bang dat je het niet kan afbetalen of vind je het idee dat je schuld hebt gewoon eng?
Waarschijnlijk het idee dat ik een schuld heb. Alsof duo straks wekelijks aan de deur staat om de afbetaling te innen en als ik het niet doe dan mijn eerstgeboren puppy moet inleveren
Ja dat snap ik wel. Maar stel dat je 15 jaar over het afbetalen doet, dan betaal je ongeveer 30 euro per maand. Dat is toch te overzien?
Dat is wel waar. Ik denk ook wel dat meespeelt dat ik nog minstens 3 jaar doorstudeer en met 99% zekerheid een PhD traject inga dus mijn inkomen zal niet torenhoog worden. Maar dat wordt natuurlijk ook allemaal meegenomen met de afbetaling dus ik weet niet waar ik me eigenlijk druk om maak, ik doe het gewoon. Een dag niet gestrest is een dag niet geleefd
ik heb vanavond kerstdiner van het werk waar ik morgen ontslag ga nemen (en de afgelopen 2.5e week niet heb gewerkt door ziekte). ik heb echt totaal geen zin dus ik twijfel om te gaan. er gaan meerdere naaste collegaâs ook niet.
zouden jullie gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Inlegkruisjes
Haha, ja ik begrijp je hoor. Ik ben zelf gewoon heel extreem met relativeren, en denk ook dat ik altijd overal wel uitkom. Maar misschien is dat dan juist weer een valkuil voor mij. Wilde in ieder geval duidelijk maken dat je je geen zorgen hoeft te maken