Haha ik ook niet. Me <3 Limburg
Meneer Riool daarentegen
Haha ik ook niet. Me <3 Limburg
Meneer Riool daarentegen
Haha, wat? Hoe ruikt dat?
Eigenlijk 4 maar die bestaat niet, dus dan maar 3
Down of chagerijnig voor menstruatie is het niet echt, maar ik huil dan wel heel makkelijk. Meestal om lieve/leuke dingen. En heb ooit moeten huilen omdat een stofwolk uit een Swifferreclame met z’n koffertje op straat werd gezet :’)
Hahaha ik heb echt tranen met tuiten gehuild bij het ontbijtnieuws dat een vrachtwagenchauffeur zijn hond had vastgebonden aan de vrachtwagen en de hond daarna vergeten was. Zooo vreselijk vond ik dat. Is gelukkig wel goed gekomen. Maar ik ben tijdens en iets voor Mn menstruatie duidelijk emotioneler.
Ik heb echt nog nooit gemerkt dat ik me anders voelde tijdens, voor of na een menstruatie en vraag me soms weleens af of vrouwen stiekem internationaal met elkaar hebben afgesproken dat ze rond die periode legaal onaardig en moeilijk mogen doen “omdat je nu eenmaal ongesteld bent”. Of moet dit in het biecht topic.
Ssssst nu komt het uit
We wilden wel, maar @Pantalones stond briesend met de telefoon in haar hand iets over een samenzwering te schreeuwen
Haha ik voel me ook nooit anders, heb bijna FOMO haha. Net zoals alle chocola cravings die men lijkt te hebben als ze ongesteld zijn??
Chocola cravings heb ik altijd haha, ieder moment van de dag
HOEZO ZO WEING MENSEN OP KAPSALON HALLOOOOOOO KAPSALON IS DE LEVEN (en dan doel ik niet op mezelf haha)
Ja precies, daar hoef ik niet ongesteld voor te zijn
Ik had altijd de week van m’n menstruatie debiel veel klachten, tot aan flauwvallen en naar huis gebracht worden door de concierge aan toe. Maar ik slik nu sinds een aantal jaar de pil altijd door en ik heb nergens meer last van. Ik ben zo gelukkig.
Ik weet niet of het echt helpt maar heb weleens gezien dat iemand een inlegkruisje gebruikte hiervoor! En dan plak je hem niet ‘normaal’ maar dwars, op de plek waar je een extra laagje wil.
Hoe vier jij Kerst?
0 stemmers
Ik werk op kerstavond en eerste kerstdag, op tweede kerstdag heb ik kerstdiner met mijn familie
Kerstavond zit ik in de trein naar huis, eerste kerstdag vreten op aarde bij mams, tweede kerstdag vreten op aarde bij paps
En dan nog drie hele dagen Nederland voor ik weer naar huis ga! Dan ga ik waarschijnlijk nog meer vreten, want ik betwijfel dat die frikandel speciaal bij een van de kerstdiners zit.
Eigenlijk vanalles wat, waarbij eten en drinken overal van groot belang is:
(kerstavond = borrel in kroeg)
1e kerstdag = thuis; schoonouder en eigen moeder komen eten
2e kerstdag = bij oma’s koffie + bij schoonouders spelletjes spelen/diner
(3e kerstdag = thuis met vriendengroep gevolgd door eten & bandje in kroeg)
Mijn familie en de familie van mijn vriend wonen allemaal in een andere uithoek van het land, dus we blijven ook daar dan gewoon logeren enzo.
Kerstavond: all you need is love kijken, nog niet bepaald waar dat is.
Eerste kerstdag: hele dag bij mijn ouders met het hele gezin.
Tweede kerstdag: diner met vrienden.