- Zoete popcorn
- Zoute popcorn
0 stemmers
0 stemmers
geen popcorn, popcorn is goor
Vanaf vrijdag tot 3 februariđ okĂ© drie hertentamens maar hĂ©.
Liefst een mix van beide. Helemaal door elkaar gehusseld 
Hahah nou het is ook vervelend. Als ik ergens heen moet op een tijd dan word ik een uur vantevoren onrustig en ga ik op de bank zitten wachten. En kijk om de 5 minuten of ik al weg moet gaan.
En dan opeens geef ik op en vertrek ik waardoor ik altijd 15 tot 30 minuten te vroeg aankom bij dingen.
En dan sta je daar nog te wachten tot het tijd is.
Edit; en mn vriend is juist andersom. Die komt altijd veel te laat. Dus dat maakt me nog onrustiger. âGaan we al. Komop doe je jas nou aan. Ugh waarom moet je je haar nu nog doen. Kom nouuhouuu!â
Zoete popcorn uit een zak en zout bij de bioscoop of magnetron! (Wel als het zelfgemaakt is, bij Pathe komt het bijv uit een doos)
Ah, heerlijk! Geniet ervan!
24 en 31 dec wel alleen 's ochtends werken gelukkig 
Wij mogen geen vakantie tussen kerst en oud en nieuw, maar ons bedrijf is 24 en 31 dec dicht en ik ben op donderdag roostervrije. Dus het komt me nu wel lekker uit allemaal.
Popcorn met caramel in de bioscoop.
Dan zijn we ook dicht, dat vergat ik te vermelden 
Steken ze bij jullie in de buurt ook al vuurwerk af?
0 stemmers
Ja echt heel veel en harde knallen ook. Echt sneu voor mijn hondâŠ
We hebben morgen op het werk een kerstborrel en ik weet niet wat ik aan moet.
(Ik werk overigens met alleen maar kunstenaars die werkkleding dragen en onder het stof/verf zitten.
0 stemmers
You can never be overdressed or overeducated 
Nu valt het nog mee, maar het wordt waarschijnlijk npg wel een stuk erger 
Ik ben hier een keer naar toe gegaan want ik vind bordspelletjes leuk maar de mensen in mijn omgeving houden er niet zo van. Vond het niet zulke leuke mensen eerlijk gezegd, nerdy op een betweterige manier, niet allemaal hoor, maar was niks voor mij. Hierbij mijn biecht.
Ja ik sta nu voor de spiegel dingen te passen. Ik heb een grijze pantalon achtige broek. Maar niks past erop?? Het moet warm zijn, want we hebben geen verwarming