Thanks @Hinkje!
Ja dat denk ik ook! Denk dat ze nu vooral afgingen op ruim versus gepast water. De ‘op gevoel’-stemmers hadden dan bij jou gewoon op ‘anders’ moeten stemmen eigenlijk.
(Foei jongens!)
Thanks @Hinkje!
Ja dat denk ik ook! Denk dat ze nu vooral afgingen op ruim versus gepast water. De ‘op gevoel’-stemmers hadden dan bij jou gewoon op ‘anders’ moeten stemmen eigenlijk.
(Foei jongens!)
Ik wil een nieuwe laptop of computer.
Ik wil er de sims 4 op spelen, verder vooral internet en word etc. Ik wil het graag van Apple (ik weet dat dit niet ideaal is voor gamen).
Ergens denk ik dat computer handig is want over t algemeen kan die meer, maar ik gebruik m’n laptop nu wel vaak op de bank en in bed. Ik heb een beeldscherm enzo los, dus kan m’n laptop zo alsnog omtoveren tot ‘computer’.
Wat zal ik kopen?
0 stemmers
Ik heb er ooit 1tje opgemaakt, maar daar heb ik wel echt 6 jaar over gedaan. Denk niet dat de labello nog echt goed was, maar hij rook nog lekker.
Wat betreft gamen zou ik voor de pro kiezen! Maar volgens mij zijn er wel meer meiden op FF die de Sims spelen op een Air, dus het zou moeten kunnen. Wellicht even navragen wat ze bij de Apple store aanraden?
@kringel ik speel de Sims op m’n MacBook uit eind 2013 (13" retina) en dat gaat prima! Maar ik denk dat advies inwinnen in de winkel inderdaad een goed plan is.
Thanks! @George Het is zo dom, maar ik schaam me een beetje om in de winkel te zeggen dat ik wil simsen. Al boeit het me ook weer niet echt.
Ik ga inderdaad advies inwinnen bij de winkel!
Ik heb een macbook air uit 2015 (altijd bij een oud vrouwtje in de garage gestaan), sims 3 werkt voor geen meter maar sims 4 draait als een zonnetje!
Ik speel ook sims 4 op mn macbook air van 3 jaar oud en en het werkt heel goed. Lekker snel, nog nooit gecrasht.
Of even wat extra ram in een iets lager model laten plaatsen eventueel?
Ja en hij is zo zwaar op je buik. Een macbook air voel je niets van
gek verhaal, geloven jullie haar?
0 stemmers
lekker speculeren
Oh wat irritant! Ik heb nu wel een adapter om het beeldscherm aan te sluiten op m’n oude MacBook, maar volgens mij is dat wel normale USB. MacBook 12 inch is dan misschien niet heel handig.
Edit: nou dan maakt t dus niet zoveel uit
Geen mac!
Wil jij ooit nog een andere taal leren?
0 stemmers
Zo ja, welke? (kan helaas niet alles toevoegen, dus even grove schatting van de populairste gemaakt)
0 stemmers
even gereset want vind het leuk om stemmen te zien
Altijd! En anders kun je alsnog veel leren over een taal zoals culturele factoren etc., ook leuk.
Ik zou het wel graag willen, maar als ik realistisch ben gaat dat wss toch niet gebeuren. Ik heb daarom maar nee gestemd.
Ben al tijden van plan mijn Frans een beetje af te stoffen maar ik kan me er maar niet toe zetten… Is best een handige taal om te kennen denk ik, Duits ook maar dat heb ik opgegeven omdat ik horendol werd van die naamvallen 
Hetzelfde hier. Ik vind talen echt heel leuk, maar ik denk niet dat ik er nog een ga leren, omdat je altijd op een bepaald level blijft hangen. Behalve als ik in het buitenland zou gaan wonen, dan zou ik wel de taal proberen te leren. Ik woon nu ook in het buitenland tijdelijk, en ik leer de taal ook, maar ik verwacht dat ik daar ook weer mee ga stoppen als ik volgend jaar weer naar NL ga.