Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik weet het niet ben zo’n grensgeval.

2 likes

Nooit gedaan, maar ik denk dat wat simpels of eten afhalen het hier wel gezelliger zou maken omdat het stress scheelt. Helaas denkt de rest daar anders over :yum:

1 like

Ben een grensgeval, maar heb me een keer laten lezen voor de lol en die ging het helemaal uitzoeken incl geboortetijd. Kies nog steeds de meest voordelige horoscoop :joy:

3 likes

Drink jij huismerk cola?

• Nee tuurlijk niet
  • Ja

0 stemmers

Wij hebben een keer met de hele familie op Eerste Kerstdag Italiaans laten bezorgen. Best een aanrader hoor: lekker en niemand had stress

6 likes

Wij bestellen altijd chinees op Tweede Kerstdag omdat niemand na twee dagen fancy doen nog zin heeft in moeite en chinees is lekker vet en vies lekker, is een heerlijk kerstkaterdiner nadat ik eerst overdag bij de appie afgeprijsde kerstsnacks haal om de hele dag films te kijken.

Vind het een perfecte afsluiter van kerst altijd

10 likes

Haha vies lekker inderdaad, heerlijk. Mn oom en tante hebben vorig jaar op Tweede Kerstdag broodjes kebab en kapsalon besteld.

1 like

Wij hebben eens met kerst meerdere wokgerechten gegeten. Dan hadden we eerst hapjes en daarna een soort “buffet” van wokgerechten. En dessert.

Jumbo huismerk cola light is mn lievelings <3

1 like

:unamused:

1 like

29 likes

Cola Zero van de AH is lekkerder dan de echte!

Bedankt voor het delen van de verhalen over huilen op het werk, hoe stom ze soms ook zijn. Ik moest gister huilen op het werk en ik voelde me daar best vervelend over maar jullie verhalen helpen te beseffen dat ik niet de enige ben, dank :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Epileer jij je snor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik epileer het niet, maar onthaar het wel haha. Ik heb zoveel blonde donshaartjes, ook heel lelijk onder make up.

1 like

Ik laat ‘m harsen

1 like

Ik hars ‘m zelf!

1 like

Ik krijg altijd puistjes op mn bovenlip als ik daar de haren verwijder. Zelfs als ik zo’n speciaal scheermesje gebruik voor gezichtsbeharing :frown:

4 likes

Heb je weleens de vlam in de pan gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak heb je je ziekgemeld in 2018?

• Niet
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • Meer dan 5x
  • Ik ben langdurig ziek geweest

0 stemmers

Heb jij gereedschap?

• Niets
  • Zo’n starterssetje met een hamer, schroevendraaier en een tang
  • Elektrische schroevendraaier
  • Schroevendraaiers
  • Hamer
  • Moersleutels
  • Zaag
  • Tang
  • Een volledige gereedschapskist
  • Boormachine
  • Schuurmachine

0 stemmers

Neusstrips werken half bij mij haha. Er komt wel wat uit mijn neus, maar niet alles haha