Ik zit tussen onverstaanbaar gemompel en hele gesprekken in. Volgens mijn vriend spreek ik echt woorden uit, maar zijn het geen logische zinnen haha.
Toen ik klein was (kleuterklas) sliep ik soms nog bij mân moeder in bed en die vertelde dat ik ooit had gezegd âNee Gino, je krijgt geen kusje van mijâ. Ik schaamde me dood toen ik dat hoorde.
Reddend zwemmen! Ik vond zwemles zo fantastisch. Zou bijna op gaan voor mn 5e diploma maar toen moest het zwembad sluiten ivm asbest in het plafond. 
Maar we moesten dan een pop van zoân 50kg opduiken en âreddenâ. Was super vet! En ik was zelf denk ik amper 50 kg haha
Oh ik ben indirect ook gestopt met zwemles omdat het zwembad dicht ging, terwijl ik het wel heel leuk vond. Zo jammer dat het daardoor dan ophoudt!
Het is niet dat mijn BH oncomfortabel zit, ik vind het alleen nog chiller zonder BH. Vooral thuis, lekker alles laten hangen
(en zo hoef ik 'm ook minder vaak te wassen
)
Inderdaad! Ik doe ook gewoon mijn goeie kleding (incl. bh) uit thuis. Dan kan ik die nog een dag langer aan.
Ik vind beugelbhâs vreselijk, die beugels prikken altijd in mn ribben. Voel het ook altijd wel zitten en noem het daarom altijd mn âharnasâ. Gelukkig zitten softbhâs wĂ©l fijn.
Met mijn hoogtevrees durf ik niet eens die super hoge duikplank op, laat staan te duiken 
Ik vind het echt raar om al iets aan je kind te geven voordat je het betaalt hebt? Zorg dan dat je kind thuis gegeten heeft of neem zelf iets voor hem/haar mee, maar ga geen onbetaalde producten openmaken.
Ik heb zelf achter de kassa gezeten en kreeg regelmatig lege zakjes en flesjes op de band, ik vond dit altijd zo raar?
Ik kan me zeker voorstellen dat er mensen zijn die gewoon iets openmaken en het geopende dan laten liggen in de rekken en er niet voor betalen.
Ik zou mijn kind best iets te eten geven wat ik zelf bij me heb, maar ik zou niet iets uit de supermarkt geven wat nog niet is afgerekend. Dat voelt een beetje gek.
Geef jij geld aan bezorgers die langs de deur komen?
- Ja aan alle bezorgers
- Alleen aan de bezorger van de krant waar ik een abonnement op heb
- Nee
0 stemmers
Ik heb een nee nee sticker haha, dus ik geef niets. Ik zou wel wat geven als ik het hele jaar al het plaatselijke sufferdje of iets anders zou krijgen.
Anders heb je weer het gezeik dat mensen je kinderen geluid horen maken en dat is natuurlijk ook uit den boze. Je kan nooit iedereen gelukkig houden, zeker niet als het gaat om kinderen.
Mân vriend en ik zijn helemaal gestresst omdat we voor vier dagen boodschappen moeten doen en vooruit moeten denken.
Hoe vaak doe jij boodschappen? Bezorgen of halen.
- Dagelijks
- Om de dag
- Twee keer per week
- Wekelijks
- Sterk variërend
- Anders namelijk
0 stemmers
Ik had van de week wat nieuws. Hier komen bezorgers (maar ook collectanten etc.) eigenlijk nauwelijks aan de deur. Geen idee waarom, misschien omdat ik in een appartement woon ofzo?
Anyway, ik haalde de lokale krant uit de brievenbus en daar zat een briefje in van de bezorger. (Weet de precieze tekst niet meer maar dit was ongeveer de strekking.) âBeste appartementbewoner, fijne feestdagen blabla. Ik wil u niet lastigvallen door aan de deur te komen maar als u mij een bijdrage wil geven dan is dit mijn rekeningnummer. rekeningnummer t.n.v. naam bezorger.â
Ik ben er nog niet over uit wat ik hiervan vind. Wat vinden jullie?
- Brutaal
- Geniaal
- Grappig
0 stemmers
Wij doen iedere zondag boodschappen voor t/m woensdag of donderdag, en dan (donderdag), vrijdag en zaterdag op de dag zelf. (Ik ben donderdag en vrijdag vrij dus dan heb ik tijd om overdag boodschappen te doen, op de dagen dat ik stage loop ben ik pas om 7 uur thuis en mân vriend ook).
Het zat echt in het krantje gevouwen en met een paperclip eraan vast. Ook stond er een naam op dus dat valt makkelijk te controleren bij het bezorgbedrijf. Dus ik geloof wel dat het echt was.
Ik ging een paar minuten van âjezus wat brutaalâ naar âhaha grappig welâ naar âomg wat slimâ en weer terug. Heb het briefje daarna weggegooid en niets overgemaakt, dat dan weer wel. Maargoed, aan de deur geef ik eigenlijk ook nooit iets.
Gebruik je een popsocket op je telefoon?
- Ja
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Meiden die op kamers wonen, hoe vaak zie jij je ouders ongeveer?
- Elke week
- Een keer per twee weken
- Een keer per vier weken
- Een keer per zes weken
- Een keer per acht weken
- Minder dan dat
0 stemmers
Meiden met een eigen huis/appartement, hoe vaak zie jij je ouders?
- Elke week
- Een keer per twee weken
- Een keer per vier weken
- Een keer per zes weken
- Een keer per acht weken
- Minder dan dat
0 stemmers
Oh en thuiswonende meiden, hoe vaak eet jij met je ouders?
- Zeven keer per week
- Zes keer per week
- Vijf keer per week
- Vier keer per week
- Drie keer per week
- Twee keer per week
- Een keer per week
- Minder dan dat
0 stemmers