Nee ik vind het eten al duur genoeg haha.
Ik heb nog nooit iets laten bezorgen :o
maar je kan toch wel gewoon 10 min wachten om dit te doen? Je hebt er nog niet voor betaald dus het is nog niet van jou. Je gaat in een meubelwinkel toch ook niet in een bed gaan slapen dat je nog niet gekocht hebt?
Omdat het diegene zijn werk is ?
En je vaak al bezorgkosten betaald
Zonder bh ben ik helemaal plat
Ik maak me er niet bepaald druk om, maar kan me voorstellen dat het lastig is voor winkelpersoneel. Iets opeten en de (deels) lege verpakking achterlaten is veel makkelijker dan iets daadwerkelijk stelen, lijkt me lastig om daar controle over te houden als het oké is om dingen op te eten voor je ze afrekent. Maar geen idee wat het beleid van de meeste supermarkten hierin is.
Weet iemand hoeveel bezorgers van thuisbezorgd krijgen als loon? Ik neem altijd aan dat het minimumloon is en geef daarom altijd wel wat als ze enigszins normaal doen. Lijkt me best rotwerk ook.
Ik reken altijd gelijk af via ideal en ik vind het dan awkward om iemand 50cent in zn hand te drukken ofzo? Sowieso ben ik sociaal onhandig en doe ik het liefst gelijk de deur dicht na het aanpakken van mn eten
Ik heb vanavond mn laatste nachtdienst dus lig nog in bed.
Nu heb ik vet veel zin in patat maar heb ook nog een portie groene curry. Wil niet bestellen ivm besparen van geld. Wat zal ik eten?
- Curry van eergisteren
- Ovenpatat halen bij de supermarkt op de fiets
0 stemmers
Ik draag nooit een bh. Draag wel veel loszittende kleding/oversized. Maar afgelopen zomer liep ik ook gewoon met stijve tepels op mijn werk rond en honestly, i could not care less. (Ik heb ook geen baan waarbij het niet kan. Ik denk dat als ik in een andere branche zat zoals: onderwijs, belangrijk kantoor, iets waar ik super representatief moest zijn, ik ze wel zou dragen).
Ik vind bh’s echt verschrikkelijk. (Oke bralette’s kunnen sóms nog wel).
De bakjes met gratis fruit voor kinderen zijn echt mijn beste vrienden in de supermarkt voor huilbuien. Vind iets openen zonder dat het betaald is echt niet netjes, en zo voorkom ik toch een bak ellende.
Ik heb best wel ‘zware’ borsten, dus zonder bh voelt het echt niet chill
Lijkt me heerlijk om geen BH te dragen maar vind dat met mijn (grotere) cupmaat echt niet mooi plus het doet ook zeer als ze geen ondersteuning krijgen. Thuis doe ik hem soms uit maar moet eerlijk zijn dat ik er niet echt bij stil sta tenzij de BH gewoon niet lekker zit. Als ik niet van huis ga dan doe ik hem soms niet aan of een losse stoffen sportbh. Nou dit was mijn spreekbeurt over BH’s in het leven van August.
Ik vlieg hooguit 1 keer per jaar (wel heen en weer) dus ik vind dat ik daar mijn ‘minder’ al wel redelijk heb bereikt. In mijn hele leven heb ik denk minder dan 10 keer gevlogen. En ja, tuurlijk zou ik ook 0 keer kunnen vliegen, maar ik vind dat er wel eerst op hogere schaal iets meer initiatief getoond mag worden.
Ik ben zelf altijd nogal van de ‘als niemand er last van heeft prima’. Dus een paar slokken nemen uit een flesje spa daar vind ik niks mis mee. Een klokhuis op de band leggen is wat anders. Mocht van mijn moeder ook altijd (bv. 1 krentenbol uit de zak etc). Weet nog een x toen ik met mn oom boodschappen ging doen en een krentenbolzak vast openmaakte, hij ging uit zn dak! Had er nooit zo bij stilgestaan tot dat moment haha
Ik heb een paar weken terug voor het eerst een bed gekocht dat écht aan al onze eisen voldoet. Die was duurder dan ik had gewild, maar mn vriend is 2 meter lang en heeft vaak rugklachten. Zonder dat hadden we voor 2000 ook klaar kunnen zijn. Nu 3200 euro.
Ja precies. En bij onze AH is het op de fruitafdeling altijd: mevrouw, mag zij een banaan?- en dan krijgt ze van zo’n medewerker een banaan.
Bij de bakkersafdeling: mevrouw, mag zij een kaasstengel?
En bij andere winkels moet ze maar gewoon wachten tot ik het heb betaald. Leert ze van hoor. Niemand wordt slechter van leren geduld hebben.
Ik hoorde vandaag iemand op de radio ‘geurtje’ zeggen. Ik zeg zelf altijd luchtje (ook al kreeg ik toen ik als 16-jarige bij de Etos werkte op mijn kop van mijn baas, want een ‘luchtje’ was niet chique, dat zei je als je een scheet had geroken). Wat zeg jij?
- Geur(tje)
- Luchtje
- Parfum
- Anders…
0 stemmers
Ik vind luchtje en geurtje meer iets voor in negatieve zin. Er hangt hier een vies luchtje, zoiets. Maar eigenlijk vind ik ook 99 van de 100 parfums vies, dus dan zou het toch weer kloppen