Anders heb je weer het gezeik dat mensen je kinderen geluid horen maken en dat is natuurlijk ook uit den boze. Je kan nooit iedereen gelukkig houden, zeker niet als het gaat om kinderen.
Mān vriend en ik zijn helemaal gestresst omdat we voor vier dagen boodschappen moeten doen en vooruit moeten denken.
Hoe vaak doe jij boodschappen? Bezorgen of halen.
- Dagelijks
- Om de dag
- Twee keer per week
- Wekelijks
- Sterk variƫrend
- Anders namelijk
0 stemmers
Ik had van de week wat nieuws. Hier komen bezorgers (maar ook collectanten etc.) eigenlijk nauwelijks aan de deur. Geen idee waarom, misschien omdat ik in een appartement woon ofzo?
Anyway, ik haalde de lokale krant uit de brievenbus en daar zat een briefje in van de bezorger. (Weet de precieze tekst niet meer maar dit was ongeveer de strekking.) āBeste appartementbewoner, fijne feestdagen blabla. Ik wil u niet lastigvallen door aan de deur te komen maar als u mij een bijdrage wil geven dan is dit mijn rekeningnummer. rekeningnummer t.n.v. naam bezorger.ā
Ik ben er nog niet over uit wat ik hiervan vind. Wat vinden jullie?
- Brutaal
- Geniaal
- Grappig
0 stemmers
Wij doen iedere zondag boodschappen voor t/m woensdag of donderdag, en dan (donderdag), vrijdag en zaterdag op de dag zelf. (Ik ben donderdag en vrijdag vrij dus dan heb ik tijd om overdag boodschappen te doen, op de dagen dat ik stage loop ben ik pas om 7 uur thuis en mān vriend ook).
Het zat echt in het krantje gevouwen en met een paperclip eraan vast. Ook stond er een naam op dus dat valt makkelijk te controleren bij het bezorgbedrijf. Dus ik geloof wel dat het echt was.
Ik ging een paar minuten van ājezus wat brutaalā naar āhaha grappig welā naar āomg wat slimā en weer terug. Heb het briefje daarna weggegooid en niets overgemaakt, dat dan weer wel. Maargoed, aan de deur geef ik eigenlijk ook nooit iets.
Gebruik je een popsocket op je telefoon?
- Ja
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Meiden die op kamers wonen, hoe vaak zie jij je ouders ongeveer?
- Elke week
- Een keer per twee weken
- Een keer per vier weken
- Een keer per zes weken
- Een keer per acht weken
- Minder dan dat
0 stemmers
Meiden met een eigen huis/appartement, hoe vaak zie jij je ouders?
- Elke week
- Een keer per twee weken
- Een keer per vier weken
- Een keer per zes weken
- Een keer per acht weken
- Minder dan dat
0 stemmers
Oh en thuiswonende meiden, hoe vaak eet jij met je ouders?
- Zeven keer per week
- Zes keer per week
- Vijf keer per week
- Vier keer per week
- Drie keer per week
- Twee keer per week
- Een keer per week
- Minder dan dat
0 stemmers
Ik woon in het buitenland, zie ze meestal 2-3 x per jaar. Toen ik nog in NL woonde (zowel op kamers als eigen appartement) was het wel iets vaker.
Dit jaar wordt het de 4e keer dat ik ze zie als ik morgen weer ga (en 5e keer NL), maar dat was omdat ik een paar bruiloften had dit jaar en dus wat vaker ben geweest. Wil ook niet al mijn vakantiedagen opmaken aan naar NL gaan, wil ook nog echt op vakantie, dus normaalgesproken is het 2 of 3 keer per jaar. We skypen wel regelmatig, spreek ze nu vaker dan toen ik nog in NL woonde
Heb het oude bed van mijn vader gekregen toen hij bij zijn vriendin ging wonen, dus heeft mij niks gekost. Maar is wel een bed met aupingbodem en superluxe matras, heeft wel een paar duizend euro gekost. Ben er dan ook nog steeds erg blij mee, want ik had hiervoor een ikeabed en matras van minder dan 500⬠in totaal, dit slaapt echt veel beter! Als je het hebt, zou ik er dus wel wat geld aan uitgeven, slaap is belangrijk.
249 haha
ooh wacht dat was alleen matras
Je slaapt zoān groot deel van je leven + de kwaliteit van je slaap heeft een grote invloed op de rest van de tijd die je hebt en op je gezondheid. Als je het geld hebt zou ik een goed bed en matras kopen. Dat hoeft niet per se auping oid te zijn, maar wel even aandacht aan besteden.
Ik heb zelf geluk gehad. Door een fout op een website kreeg ik een boxspring voor 300 ipv 1200 euro. Ik heb wel 1000-1500 ingevuld, want ik had hem toch wel gekocht anders. Slaapt zooooveel beter dan mijn Ikea bedje en matras, wat ik toen ook fijn vond. Mijn rug is ook weer blij nu!
Ja maar ligt eraan of ik daarna nog wegmoet en of er bezoek is. Vroeger daarentegen ging ik zo vaak bhloos naar de supermarkt
Mijn moeder elke week en mijn vader paar keer per jaar.
Als ik het een beetje koud heb danā¦
- Zet ik de verwarming iets hoger
- Doe ik een dikkere trui aan/dekentje om mij heen
0 stemmers
Eerst een trui, dan een dikke deken, extra sokken, nog een trui en dan gaat de verwarming hoger.
Hahaha, ik vind het eigenlijk geniaal, grappig en brutaal!
Ook met epileren via een pincet? Ik heb er dan geen last van (eerst koelen met een ijsblokje)
Ja ook dan! Heb sowieso wel een onrustige huid. Maar ik heb gelukkig niet zo veel haartjes daar dus āt is niet erg om te laten.