Ik heb thuis standaard een dikke trui/vest aan, dus als ik het dan nog koud heb gaat de verwarming hoger. Ik woon in een huis waar het snel tocht, echt irritant.
Hoeveel verschillende parfums heb je?
- 0
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- Meer dan 30
0 stemmers
Een van de weinige voordelen van de winter ten opzichte van de zomer vind ik dat niemand het ziet als je zonder beha naar de supermarkt gaat (want winterjas)
Ik doe ook liever niet de verwarming aan, heb zo’n hekel aan die droge lucht. Maak ik nog liever een kruik.
Naar aanleiding van de eerdere BH vraag…
Draag je liever wel of geen BH?
- Ik draag het liefst een BH
- Ik draag het liefst geen BH
0 stemmers
Waarom draag je het liefst een BH?
- Omdat ik mijn borsten dan mooier vind
- Omdat het comfortabeler zit
- Omdat ik het niet netjes vind zonder
- Anders
0 stemmers
Vind je je borsten mooi zonder BH, en dan bedoel ik vooral met kleding aan.
- Wel mooi
- Wel okee
- Niet mooi
0 stemmers
Ik draag sinds deze zomer, en de vreselijke hitte, eigenlijk het liefst geen BH. Ik vond mijn borsten eerst altijd teveel hangen enzo, maar ik ben ze daardoor wel mooier gaan vinden zoals ze zijn. Het liefst draag ik dus niks, en ik heb fucking schijt aan kijkende mannen. Ik vind het echt bevrijdend. Sommige gelegenheden vind ik echter dat ik wel een beha aan moet, bijvoorbeeld als ik les geef. Maar dat vind ik eigenlijk maar stom dat ik dat denk. Maar toch beter wel…
Ik vind het nu iig onzin dat borsten altijd zo omhoog moeten zitten enzo, ze zijn altijd zooo mooi zoals ze echt zijn vind ik eigenlijk. Terwijl ik daar eerst zelf zooo mega onzeker van werd gehe.
Ik zet de verwarming hoger omdat ik sowieso altijd al een dikke trui draag en een deken over me leg in de zetel
Eigenlijk liever niet, ze doen ook maar hun werk, maar als het er echt supersnel is en het is water aan het gieten zou ik het wel eens doen. Maar vooral omdat mn vriend het altijd geeft. Eigenlijk vind ik het niet nodig, ik krijg ook nooit fooi en ik werk in een winkel en ben ook constant bezig met dienstverlening aan klanten
Nee ik vind het eten al duur genoeg haha.
Ik heb nog nooit iets laten bezorgen :o
maar je kan toch wel gewoon 10 min wachten om dit te doen? Je hebt er nog niet voor betaald dus het is nog niet van jou. Je gaat in een meubelwinkel toch ook niet in een bed gaan slapen dat je nog niet gekocht hebt?
Omdat het diegene zijn werk is ?
En je vaak al bezorgkosten betaald
Zonder bh ben ik helemaal plat
Ik maak me er niet bepaald druk om, maar kan me voorstellen dat het lastig is voor winkelpersoneel. Iets opeten en de (deels) lege verpakking achterlaten is veel makkelijker dan iets daadwerkelijk stelen, lijkt me lastig om daar controle over te houden als het oké is om dingen op te eten voor je ze afrekent. Maar geen idee wat het beleid van de meeste supermarkten hierin is.
Ik heb geen contant geld in huis.
Weet iemand hoeveel bezorgers van thuisbezorgd krijgen als loon? Ik neem altijd aan dat het minimumloon is en geef daarom altijd wel wat als ze enigszins normaal doen. Lijkt me best rotwerk ook.
Ik reken altijd gelijk af via ideal en ik vind het dan awkward om iemand 50cent in zn hand te drukken ofzo? Sowieso ben ik sociaal onhandig en doe ik het liefst gelijk de deur dicht na het aanpakken van mn eten
Ik heb vanavond mn laatste nachtdienst dus lig nog in bed.
Nu heb ik vet veel zin in patat maar heb ook nog een portie groene curry. Wil niet bestellen ivm besparen van geld. Wat zal ik eten?
- Curry van eergisteren
- Ovenpatat halen bij de supermarkt op de fiets
0 stemmers
Ik draag nooit een bh. Draag wel veel loszittende kleding/oversized. Maar afgelopen zomer liep ik ook gewoon met stijve tepels op mijn werk rond en honestly, i could not care less. (Ik heb ook geen baan waarbij het niet kan. Ik denk dat als ik in een andere branche zat zoals: onderwijs, belangrijk kantoor, iets waar ik super representatief moest zijn, ik ze wel zou dragen).
Ik vind bh’s echt verschrikkelijk. (Oke bralette’s kunnen sóms nog wel).