Stel hier je persoonlijke vraag #4

De bakjes met gratis fruit voor kinderen zijn echt mijn beste vrienden in de supermarkt voor huilbuien. Vind iets openen zonder dat het betaald is echt niet netjes, en zo voorkom ik toch een bak ellende.

5 likes

Ik heb best wel ‘zware’ borsten, dus zonder bh voelt het echt niet chill

1 like

Lijkt me heerlijk om geen BH te dragen maar vind dat met mijn (grotere) cupmaat echt niet mooi plus het doet ook zeer als ze geen ondersteuning krijgen. Thuis doe ik hem soms uit maar moet eerlijk zijn dat ik er niet echt bij stil sta tenzij de BH gewoon niet lekker zit. Als ik niet van huis ga dan doe ik hem soms niet aan of een losse stoffen sportbh. Nou dit was mijn spreekbeurt over BH’s in het leven van August.

5 likes

Ik vlieg hooguit 1 keer per jaar (wel heen en weer) dus ik vind dat ik daar mijn ‘minder’ al wel redelijk heb bereikt. In mijn hele leven heb ik denk minder dan 10 keer gevlogen. En ja, tuurlijk zou ik ook 0 keer kunnen vliegen, maar ik vind dat er wel eerst op hogere schaal iets meer initiatief getoond mag worden.

1 like

Ik ben zelf altijd nogal van de ‘als niemand er last van heeft prima’. Dus een paar slokken nemen uit een flesje spa daar vind ik niks mis mee. Een klokhuis op de band leggen is wat anders. Mocht van mijn moeder ook altijd (bv. 1 krentenbol uit de zak etc). Weet nog een x toen ik met mn oom boodschappen ging doen en een krentenbolzak vast openmaakte, hij ging uit zn dak! Had er nooit zo bij stilgestaan tot dat moment haha

1 like

Ik heb een paar weken terug voor het eerst een bed gekocht dat écht aan al onze eisen voldoet. Die was duurder dan ik had gewild, maar mn vriend is 2 meter lang en heeft vaak rugklachten. Zonder dat hadden we voor 2000 ook klaar kunnen zijn. Nu 3200 euro.

1 like

Ja precies. En bij onze AH is het op de fruitafdeling altijd: mevrouw, mag zij een banaan?- en dan krijgt ze van zo’n medewerker een banaan.
Bij de bakkersafdeling: mevrouw, mag zij een kaasstengel?

En bij andere winkels moet ze maar gewoon wachten tot ik het heb betaald. Leert ze van hoor. Niemand wordt slechter van leren geduld hebben.

7 likes

Ik hoorde vandaag iemand op de radio ‘geurtje’ zeggen. Ik zeg zelf altijd luchtje (ook al kreeg ik toen ik als 16-jarige bij de Etos werkte op mijn kop van mijn baas, want een ‘luchtje’ was niet chique, dat zei je als je een scheet had geroken). Wat zeg jij?

• Geur(tje)
  • Luchtje
  • Parfum
  • Anders…

0 stemmers

Ik vind luchtje en geurtje meer iets voor in negatieve zin. Er hangt hier een vies luchtje, zoiets. Maar eigenlijk vind ik ook 99 van de 100 parfums vies, dus dan zou het toch weer kloppen

8 likes

Wij hebben 2 jaar geleden een nieuw bed gekocht, boxspring. Hebben wel op meer dan 70 matrassen gelegen in winkels en pas bij deze had ik zoiets van: ja, dit ligt echt heerlijk.
Het kostte echt vreselijk veel geld, maar ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Weg rugpijn, en altijd als ik in bed lig kan ik echt intens genieten van mijn bed, ook na 2 jaar nog.
Ik zou dus zeker niet besparen op een bed, als je het je uiteraard kan veroorloven. Maar zoals iemand al zei: je ligt 1/3e deel van je leven in je bed.

5 likes

Ja, dat snap ik wel. Daarom moest ik op werk ook altijd parfum of geur zeggen. Maar luchtje zit nu nog steeds in mijn systeem (eigenlijk ‘luggie’ maar van dat platte ben ik nu wel af haha)

1 like

Ik heb altijd geleerd dat luchtjes op de wc hangen. Dus geurtjes. Of parfum.

2 likes

Hoe vaak gaan jij en je partner tegelijk samen naar bed?

• Iedere avond
  • 6x per week
  • 5x per week
  • 4x per week
  • 3x per week
  • 2x per week
  • 1x per week
  • Alleen in het weekend

0 stemmers

Ik heb nu geen partner maar met mijn ex nooit en ik zou dat zo graag willen. Mijn ‘date’ en ik zitten hierover gelukkig volledig op 1 lijn

1 like

Heel erg wisselend. In principe altijd samen, tenzij hij moet overwerken of een wedstrijd op tv wil zien. Dus soms weken wel elke dag tegelijk, en dan een week maar drie keer ofzo.

1 like

Semi, ik epileer de haren die uit de moedervlek naast mn mond groeien (whatbis up with that, werkt die melanine als haarmest?) maar scheer de rest.

Zo goed als nooit eigenlijk.

2 likes

Ik stemde eerst oke om te vragen, maar ze krijgt dus daar niet voor betaald als thuiswerkdag oid? Dan echt belachelijk

2 likes

Ik heb toen ze net begonnen waren bij die bezorgservice met die kangoeroe gewerkt en dat was best leuk hoor, haha! Daar was het wel wat meer dan minimumloon, en op een gegeven moment kreeg je ook een kleine bonus per zoveelste extra bezorging (weet het niet meer precies, maar volgens mij kreeg je dan €1 per bestelling vanaf je 4e bestelling dat uur, zoiets). De fooi die digitaal werd gegeven werd verdeeld over iedereen, maar wat je contant aan de deur kreeg mocht je houden. En daar was ik altijd heel blij mee. Dus ik ben wel voorstander van fooi aan de deur geven.

3 likes

Fijn om te horen, hoef ik ze geen fooi meer te geven (grapje)