Go voor je zusje en go voor jullie om mee te eten!
Had er eentje met thee dit jaar
Klinkt zo fijn! Veel plezier!
Welke thema heb jij ingesteld op het forum?
- Alien Night | A Dark discourse Theme
- Battle Axe 1.0
- Dark
- Discourse-classic
- Graceful
- Material Design for Discourse
- Material Design Theme
- Vincent
0 stemmers
Nu heb ik Battle Axe voor de kerstmutsjes, maar normaal heb ik graceful!
Geen idee? Weet niet waar je dat kan zien of veranderen
Voor degenen die alleen in een tweepersoonsbed slapen:
- Ik lig elke nacht aan dezelfde kant
- Ik wissel van kant
0 stemmers
Dit kan mss in het âdingen waar je laat achter kwamâ- topic, want ben er eigenlijk vanuit gegaan dat boxing day zo heet door alle hectiek omtrent de uitverkoop dan. Vechten om koopjes zeg maar.
mis de optie:
ik zeester op beide kanten
Dagdroom je wel eens - en daarmee bedoel ik niet het nadenken over keuzes of events in je leven maar de creatie van momenten die niet IRL niet realistisch zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik besefte me namelijk net dat ik eigenlijk nooit meer dagdroom? Ik denk alleen maar na over momenten die ik meegemaakt heb of ik maak een voorstelling van momenten die nog moeten komen. Alleen realistische situaties dus. Best naar eigenlijk
Ik dagdroom dan wel over dingen die zouden kunnen gebeuren, dus ook niet per se onrealistisch. Hooguit onrealistisch op dat moment.
Ik lig in het midden
Ik heb een actieve dagdroom waarin ik de schrijfster Ă©n leading actress ben van een serie ĂĄ la Girls, maar dan in het Nederlands. Het is verkocht aan Netflix. Ik word aan alle kanten geprezen voor mijn talent om zowel de goede als de slechte kanten van het leven realistisch in beeld te brengen. Men vind mij so sympathiek, ik ben Hollandâs sweetheart. Ik mocht zelfs een keer de hand schudden van Thierry Baudet.
Na deze serie maak ik een internationale speelfilm waarvoor ik 3 Oscarâs win.
Misschien moet ik van mijn fantasie werkelijkheid maken!!
Jammer dat ik geen talent heb voor schrijven noch acteren.
Ik rol all over the place en kan intussen niet meer fatsoenlijk slapen in een eenpersoons
Als ik alleen slaap dan lig ik altijd in een L vorm. Echt in een hoek van 90 graden met mân benen uitgestrekt, heerlijk
Heb jij een kerstfoto/iets kerstigs op social media geplaatst deze week? Oh en instastory/snapchat telt ook!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb mijn paard met gevaar voor eigen leven slingers en kerstballen omgehangen
Ik heb alleen mân moeder eigenlijk en vooral met kerst heb ik een beeld van gezinnen die kumbayaâend met de armen om elkaar heen geslagen bij de piano kerstliederen staan te zingen. Dus even voor mijn statistieken haha:
Hebben jullie kerstliedjes gezongen deze kerst?
- Ja
- Nee
- Alleen ome Ron toen hij dronken was
0 stemmers
Muziek gemaakt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ruzie gemaakt met een familielid?
- Ja
- Nee
- Kleine woordenwisseling alleen
0 stemmers
Spelletjes gespeeld?
- Ja
- Nee
- Sjoelen, maar dat is een sport!!!
- Anders, nl:
0 stemmers
Miste je iemand deze kerst?
- Ja
- Nee
- Anders, nl:
0 stemmers
Heb jij je deze kerst eenzaam gevoeld? (Dit kan ook in een groep mensen zijn)
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Was jij over het algemeen gelukkig deze kerst?
- Ja
- Nee
- Een beetje
- Anders, nl:
0 stemmers