Wat trek jij vandaag aan?
- Iets feestelijks
- Kersttrui
- Iets gewoons wat ik normaal ook draag
- Pyjama/huispak
- Anders
0 stemmers
Wat trek jij vandaag aan?
0 stemmers
Tussen feestelijk en wat ik normaal zou dragen in. Zo speciaal ziet het er ook weer niet uit.
Ok voor iemand die kerst haat ga ik eigenlijk wel altijd dingen doen. Maar niet per se kersterig, gewoon vreten ohne ende
Ik zit nu thuis in chill outfit, ga eind de middag naar mn ouders en dan doe ik wel iets leuks aan, dus 2 opties
Ik heb van mijn beste vriendin een soort advents tas met cadeautjes gekregen. Allemaal cadeautjes tot aan kerst, had ze gewoon zomaar gemaakt. We hadden niks afgesproken, zo lief!
Zo’n kraskalender, tot nu toe helaas nog niks gewonnen
Go voor je zusje en go voor jullie om mee te eten!
Had er eentje met thee dit jaar
Klinkt zo fijn! Veel plezier!
Welke thema heb jij ingesteld op het forum?
0 stemmers
Nu heb ik Battle Axe voor de kerstmutsjes, maar normaal heb ik graceful!
Geen idee? Weet niet waar je dat kan zien of veranderen
Voor degenen die alleen in een tweepersoonsbed slapen:
0 stemmers
Dit kan mss in het ‘dingen waar je laat achter kwam’- topic, want ben er eigenlijk vanuit gegaan dat boxing day zo heet door alle hectiek omtrent de uitverkoop dan. Vechten om koopjes zeg maar.
mis de optie:
ik zeester op beide kanten
Dagdroom je wel eens - en daarmee bedoel ik niet het nadenken over keuzes of events in je leven maar de creatie van momenten die niet IRL niet realistisch zijn?
0 stemmers
Ik besefte me namelijk net dat ik eigenlijk nooit meer dagdroom? Ik denk alleen maar na over momenten die ik meegemaakt heb of ik maak een voorstelling van momenten die nog moeten komen. Alleen realistische situaties dus. Best naar eigenlijk
Ik dagdroom dan wel over dingen die zouden kunnen gebeuren, dus ook niet per se onrealistisch. Hooguit onrealistisch op dat moment.
Ik lig in het midden
Ik heb een actieve dagdroom waarin ik de schrijfster én leading actress ben van een serie á la Girls, maar dan in het Nederlands. Het is verkocht aan Netflix. Ik word aan alle kanten geprezen voor mijn talent om zowel de goede als de slechte kanten van het leven realistisch in beeld te brengen. Men vind mij so sympathiek, ik ben Holland’s sweetheart. Ik mocht zelfs een keer de hand schudden van Thierry Baudet.
Na deze serie maak ik een internationale speelfilm waarvoor ik 3 Oscar’s win.
Misschien moet ik van mijn fantasie werkelijkheid maken!!
Jammer dat ik geen talent heb voor schrijven noch acteren.