Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik rol all over the place en kan intussen niet meer fatsoenlijk slapen in een eenpersoons :confused:

2 likes

Als ik alleen slaap dan lig ik altijd in een L vorm. Echt in een hoek van 90 graden met m’n benen uitgestrekt, heerlijk

6 likes

Heb jij een kerstfoto/iets kerstigs op social media geplaatst deze week? Oh en instastory/snapchat telt ook!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb mijn paard met gevaar voor eigen leven slingers en kerstballen omgehangen :santa:

1 like

Ik heb alleen m’n moeder eigenlijk en vooral met kerst heb ik een beeld van gezinnen die kumbaya’end met de armen om elkaar heen geslagen bij de piano kerstliederen staan te zingen. Dus even voor mijn statistieken haha:

Hebben jullie kerstliedjes gezongen deze kerst?

• Ja
  • Nee
  • Alleen ome Ron toen hij dronken was

0 stemmers

Muziek gemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ruzie gemaakt met een familielid?

• Ja
  • Nee
  • Kleine woordenwisseling alleen

0 stemmers

Spelletjes gespeeld?

• Ja
  • Nee
  • Sjoelen, maar dat is een sport!!!
  • Anders, nl:

0 stemmers

Miste je iemand deze kerst?

• Ja
  • Nee
  • Anders, nl:

0 stemmers

1 like

Heb jij je deze kerst eenzaam gevoeld? (Dit kan ook in een groep mensen zijn)

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Was jij over het algemeen gelukkig deze kerst?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Anders, nl:

0 stemmers

Ik was alleen deze kerst, ik heb niet gezongen, maar ook geen ruzie gemaakt, haha.

2 likes

Dan is mijn vraag: heb je je eenzaam gevoeld? (Hoop t niet. Merry Xmas!)

1 like

Kopen jullie vaak producten van A-merken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb ā€œeen beetjeā€ geantwoord, maar meer omdat het verwacht wordt dat je kerst samen met anderen viert dan dat ik me echt alleen voelde. Als ik dan op Facebook al die gezellige familie-fotos zie, had ik wel liever een fijnere familie gehad. Maar aangezien ik het moet doen met de familie die ik heb, was het een bewuste keuze om niet schijnheilig te gaan doen en lekker mezelf te verwennen. Ik heb dus wel een hele fijne kerst gehad, zonder sociale verplichtingen.

7 likes

Ik snap precies wat je bedoelt en ik denk dat veel mensen juist met jou hadden willen ruilen :wink:

1 like

Ja, inderdaad, de werkelijkheid is niet altijd even gezellig als die foto’s op Facebook doen uitschijnen natuurlijk. Ik heb er zeker van genoten en ben van plan het nog vele jaren op die manier te doen (= in het buitenland), de ideale uitvlucht.

2 likes

M’n vriend zijn familie is super christelijk dus daar gingen mensen wel piano spelen en kerstliedjes zingen, maar dat zou ik nooit uit mezelf doen haha. Ze zongen ook geen jingle bells oid maar echte christelijke kerstliedjes. Ik was volgens mij samen met ƩƩn iemand anders (van de 35) de enige die de liedjes niet kende.

2 likes

Hoeveel dagen per week maak je (gemiddeld) zelf een goede maaltijd klaar 's avonds?

• 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • 4x per week
  • 5x per week
  • 6x per week
  • Iedere dag

0 stemmers

bij de familie van m’n ex was het gebruikelijk dat ieder stel/gezin iets muzikaals/artistieks deed op kerstavond. ik moest toen met piano begeleiding van mn ex we wish you a merry christmas zingen, samen met z’n moeder en zus. en anders stel deed een ander muziekstuk, sommigen lazen een gedicht voor en de gastvrouw en -heer deden een dans op zelfgespeelde muziek door hun kinderen. ik vond dat toen zo ongemakkelijk :joy:

11 likes

Ik ben zo blij dat wij in de familie geen musicaal talent hebben, en dit dus geen mogelijkheid is. Ja, mijn moeder en ik zingen mee met de top 2000, maar muziek maken op die manier is zo geforceerd.

3 likes

Oh, god. Wat een nachtmerrie, haha. Ik ben noch muzikaal, noch artistiek :joy:.

1 like

Eh 0x per weekšŸ™Š mijn vriend kookt elke dag. Love him.

23 likes

ik ook totaal niet haha. ben er ook niet mee opgevoed. maar deze mensen vinden zichzelf heel intellectueel en intelligent etc, het hoort erbij en er werd ook gewoon echt iets van je verwacht. dus niet even haha snel liedje zingen doei! maar er werd een hele show van gemaakt en applaus en alles. voel me gewoon weer ongemakkelijk als ik er aan denk haha

4 likes

Heb jij een weegschaal in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers