Stel hier je persoonlijke vraag #4

Telt Singstar ook als “zingen”?

7 likes

Personenweegschaal!

Haha ik vind van wel en bonuspunten als je gewonnen hebt.

2 likes

Ooh wat gek om dat aan iemand te geven? Stom he, hoe je daar dan toch waarde aan gaat hechten ook al wil je dat helemaal niet. Ik zit te twijfelen om er een te kopen maar weet ook niet of ik mezelf daar nou heel gelukkig mee ga maken eigenlijk.

Ik vraag me af hoe uniek ik hierin ben: heb jij wel eens een zwangerschapstest gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe hem weg!!

Haha ja ik dacht dat het ja-percentage wel hoger zou zijn, omdat ik hier vaker over zulke dingen lees.

Zelf heb ik t dus nog nooit gedaan. Heb ook nooit echt gedacht mogelijk zwanger te zijn. Alleen soms wat laat, maar ik heb ook niet een hele regelmatige cyclus. Lijkt me best een ding om dan zo’n test voor het eerst te “moeten” doen, haha

Ik heb ja gezegd maar is wel elke keer via de huisarts gegaan omdat zij zeker wou zijn dat ik niet zwanger ben. Thuis nooit gedaan.

Ik - met mirena- deed een test omdat ik me al een tijdje misselijk voelde in de ochtend. Bleek negatief.
Vervolgens na een maand nog maar 1, weer negatief.
3 maanden later; verrassing u bent 5 maanden zwanger

4 likes

No alsjeblieft niet zulke dingen zeggen :scream:
Wat een nachtmerrie

4 likes

Hou op hoor

1 like

Rond de periode van dat ik zwanger geraakt zou moeten zijn had ik hem net 4 maanden.

Is nu wel al weer ruim 9 jaar geleden

Wow echt heftig

2 likes

Aan de vegetariërs: als iemand anders vlees eet (wat je vroeger ook lekker vond/at) wat voel je dan? Anoniem!

• Jaloezie
  • Afkeer (omdat je het vies/erg vind dat deze persoon het eet)
  • Een andere emotie/gevoel, namelijk
  • Helemaal geen enkele emotie/gevoel

0 stemmers

net als @LizzyBennet maar dan andere familieband: ‘broertje van m’n vriend’.

Na het gesprek over zwangerschapstestsen ben ik benieuwd naar het volgende.

Als je nu zwanger zou raken, zou je het kindje dan houden? Anoniem.

• Ja, maar ik wil ook zwanger worden.
  • Ja, ondanks dat ik nu niet zwanger wil worden.
  • Ja, ondanks dat ik geen kinderen wil.
  • Nee, ik wil geen kinderen.
  • Nee, ik wil nog niet zwanger worden.
  • Nee, mijn situatie is nu niet geschikt voor een kind.

0 stemmers

jaloezie en afgunst zijn ongeveer hetzelfde. Bedoel je afkeer ipv afgunst?

1 like

anders: een trots gevoel op mezelf, dat ondanks dat ik vlees best lekker vind het lekker niet eet :slight_smile:

3 likes

Was een fout inderdaad, ik bedoel afkeer! @Kauai

1 like

Ik twijfel. Een jaar geleden had ik ja gezegd, ondanks dat ik nog geen kinderen wil. Ik zat wel in een stabiele relatie en heb een baan etc, dan kan ik voor mezelf het niet goedpraten om het weg te laten halen. En straks zou het later bijvoorbeeld niet meer lukken om kinderen te krijgen oid. Mn vriend was heel makkelijk, dan haal je het toch gewoon weg want je wilt nog geen kinderen?? Nee, maar ik wil ook niet actief een toekomstige baby laten weghalen.
Nu is het iets ingewikkelder haha, maar denk alsnog dat ik ‘t niet over m’ n hart zou kunnen verkrijgen het weg te laten halen? Daarom hoop ik heel hard dat ik nooit in zo’n situatie kom.

2 likes