Ik vind karten of formule 1 ook geen sport, maar een paard doet toch niks vanzelf. Nee die auto ook niet, maar bij paardrijden gebruik je zoveel spieren, dat vind ik heel anders. Ben wel jaloers op de core en bovenbeenspieren van paardrijders in ieder geval.
jij bent mijn spirit animal
Bij Formule1 gebruik je echt veel spieren hoor En die spieren moeten ook heel sterk zijn vanwege de G-krachten, anders kunnen ze dat niet aan. Daarbij wordt het bloed en bloedheet in zo’n auto waardoor ze een aantal kilo aan vocht verliezen per race. En ze kunnen ook nauwelijks drinken tussendoor natuurlijk, dus dat maakt het ook nog extra zwaar.
Ik heb 18 jaar in de rook gezeten en ben supererg antiroken, maar op visite gaan en ze buiten laten roken lijkt me echt niet zo’n issue. Er elke dag zitten is wat anders, maar af en toe langs gaan moet kunnen.
Sommige opties komen toch overeen? Ik zou niet op visite gaan als er binnen wordt gerookt (een optie) daarom zou ik willen dat er buiten wordt gerookt als ik langskom (ook een optie). Al zit sigarettendamp geloof ik overal ingetrokken dus zo’n huis zelf is al niet gezond.
Ik vind passief meeroken door kleding die stinkt en dan je baby daar tegenaan ook heel erg (vies/ongezond). En dan krijg je je baby terug en ruikt hij/zij naar sigarettenrook. Bleg.
Ik vind het sowieso lastig te begrijpen als je je baby ergens brengt en die mensen blijven binnenroken. Iehh.
Bij oppassen zou ik denken: laten oppassen maar dan vragen of ze die dag tijdens het oppassen niet willen roken. Niet binnen en niet buiten. Zal wel lastig gaan als iemand verslaafd is.
Maar dan kun je alsnog verschillende opties aankruisen toch? Ik vraag of er buiten gerookt kan worden, en zo ja dan kom ik langs, zo nee dan zou ik niet langskomen.
Tja toch blijf ik autorijden een gekke sport vinden
Haha nja net zei je nog ‘geen sport’ dus dat is iig iets haha
Je moet ook wel eens naar de wc voor een grote boodschap of boven een was aanzetten. Je baby kan echt wel 5 minuten alleen zijn hoor. Als het veilig op de grond of in de box ligt is er niks aan de hand.
Oh was niet eens bewust. Zo is het in ieder geval duidelijk dat het bij mij veel langer duurt dan een plas
Het huis van mijn ouders stinkt echt enorm omdat mijn moeder al jarenlang binnen rookt. Als ik spullen van ze leen ruiken die ook gewoon naar rook, maakt niet uit waar het van gemaakt is. Zelfs lampen stinken. :’) Ben niet van plan om, als ik ooit een kind krijg, dat kind daar rond te laten kruipen. Volgens mij is een kind baren en dat bij haar weghouden ook de enige manier om mijn moeder daadwerkelijk te laten stoppen.
Misschien zou ik in de praktijk wel soepeler zijn want het is dan wel haar kleinkind, maar nu heb ik echt zoiets van: sigaret? Dan geen baby.
Moest jij op de basisschool je aanhalingstekens ook zo schrijven?
(screenshot want forum corrigeert het anders haha)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Schoonfamilie lijkt me nog lastiger. Wat vindt je vriend/man ervan?
O of vriendin/vrouw natuurlijk. Had gewoon partner moeten schrijven :’)
Ik heb weer eens een zzp-er issue.
Een door mij georganiseerde vergadering, op mijn initiatief maar met als onderwerp de samenwerking tussen de opdrachtgever en mijzelf. Declareren als gewerkte uren?
- Ja
- Nee
- Anders namelijk…
0 stemmers
Geen flauw idee meer. De basisschool is echt een grote wazige vlek voor mij
Dat ligt toch helemaal aan de situatie? Als je je opdrachtgever erg graag als klant houdt en het gesprek aangaat over hoe het globaal beter kan tussen jullie (om conflicten te voorkomen?), zou ik dat zien als investering en er geen geld voor vragen. Maar als je denkt ‘voor deze opdrachtgever 10 anderen’ en/of je echt inhoudelijk op de opdracht ingaat, dan zou ik het wel declareren.
Ja daar heb je misschien wel gelijk in. Het ging me meer om het globale idee, hoe jullie daar over zouden denken.
Aangezien het echt inhoudelijk over de opdracht ging, denk ik zelf wel dat ik het ga declareren.
Ik kan me ook goed voorstellen dat andere dat misschien niet zouden doen.
Mijn schoonouders roken heel erg veel binnen - eigenlijk is er constant een zware, ongefilterede shagsigaret aan. Ik zou het heel moeilijk vinden om een een kleine baby daar in huis achter te moeten laten. De broer van mijn vriend heeft 2 kinderen en mijn schoonouders gaan alleen buiten roken indien de broer erbij is. Zodra hij weg is, roken ze weer binnen. En het effect van die ene sigaret buiten roken zie ik zelf niet echt in. Zelf stink ik daarbinnen al na 1 minuut en ik heb er serieus last van mijn longen.
Van de andere kant zal mijn baby daar niet permanent wonen in dat huis en zou het telkens maar om een paar uurtjes gaan (denk ik). En het lijkt me heel lastig om deze discussie aan te gaan met mijn schoonouders gezien ze altijd erg vijandig reageren op antirookbeleid. Laat staan in hun eigen huis :’) Misschien nog erger, maar ik vrees dat mijn schoonvader niet eens zal meemaken dat mijn vriend en ik (hopelijk) kinderen krijgen. Hij is nog geen 65 maar heeft het lichaam van een hoogbejaarde man.
Moeilijk Terwijl we nog geeneens kinderen hebben.
Ik zou er zelf niet eens op visite willen, laat staan m’n kind daar laten.
Stinkt je lieve kleine baby’tje naar shag.
Voel jij je onzeker in je relatie?
- Bijna altijd
- vaker wel dan niet
- vaker niet dan wel
- Eigenlijk nooit
0 stemmers