Ik verbaas me over de favoriete kleuren van de Top2000 stemmers, dus: wat is jouw favoriete kleur?
- Rood
- Geel
- Blauw
- Oranje
- Groen
- Paars
- Roze
- Bruin
- Zwart
- Wit
0 stemmers
(En kunnen de mensen die op bruin stemmen dit even extra toelichten?)
Ik verbaas me over de favoriete kleuren van de Top2000 stemmers, dus: wat is jouw favoriete kleur?
0 stemmers
(En kunnen de mensen die op bruin stemmen dit even extra toelichten?)
Elk uur tijdens het reclameblok komen er allerlei gegevens voorbij van de stemmers van de nummers van het afgelopen uur en van het volgende uur (bijv. de meeste stemmers op die nummers komen uit Noord-Brabant). Ik heb al een aantal keer paars als lievelingskleur voorbij zien komen, verbaasde me er ook al over.
Edit: dit wordt niet gezegd, maar komt alleen in beeld!
Waar zijn ze van?
Superleuk!
Edit: waarom twijfel je eigenlijk
De tafel
0 stemmers
Mijn lifehack is dat ik altijd zwart ondergoed draag en alles dus matcht ^^
Ik zeg ja, want leuke schoenen. Maar als je twijfelt kan je het misschien beter niet doen?
De tafel aanzetten! (Dat is Zeeuws dialect, haha)
Haha dat wilde ik ook nog als aanvulling geven
Omg, dit maakt mij echt doodsbang.
Doe je make-up op voordat je gaat sporten?
0 stemmers
Ik doe het wel en eigenlijk vind ik dat heel stom, want waarom zou ik? Maar ik ga vrijwel nooit de deur uit zonder make-up dus ik durf het ook niet zo goed meer.
Ik sport meestal ās avonds, dus dan heb ik nog make-up op van overdag. Maar als ik in de ochtend gelijk ga na het opstaan zou ik niet speciaal make-up op doen.
Ik ben team koriander smaakt niet naar zeep, maar is alsnog niet te eten
Gemiste kans! Dat bedoel ik ja
In het Zeeuws zeggen we de tafel aanzetten, echt raar eigenlijk nu ik erover nadenk
Edit: spuit 11, zie dat een medezeeuw dit ook al gedeeld heeft haha
Is de tafel ophalen niet een typefout? Moet dat niet de tafel opmaken zijn? Ik ken trouwens alleen maar de tafel dekken.
Tafel aanzetten ik ken dat ook helemaal niet als Zeeuws?
Ik kan mijn vader nog steeds uitlachen dat hij concours heeft gereden. Ik zie het zeker wel als sport maar echt hahahahaš. Dat idee alleen al. Herinner me zelf vooral zoān zandbak met balken.
Nou de hele poll komt voort uit dat mijn vriend altijd zegt: wil je even de tafel ophalen. En ik vind dat zo raar. Dus ik wilde even kijken of meer mensen dat zeiden.
Ja ik vind het ook zo vreemd. Ik corrigeer hem ook elke keer dat hij āde tafel dekkenā moet zeggen. Maar schijnbaar is dat normaal voor hem, want zijn ouders zeggen het ook. (Rondom Veghel)