@Dazed hij is tof maar de lussen worden wel heel groot, dat vind ik minder handig.
Als je de beweging in het begin heel klein houdt niet! Dus in plaats van de veters ergens halverwege om je vingers, echt om je vingertopjes doen en je handen heel dicht bij het midden houden.
Haha shit daar ben ik nog niet pro genoeg voor hoor. Mān vingers zitten elkaar te veel in de weg.
Bij mijn manier kan je trouwens ook de losse veter tussen twee vingers leggen en die dan door de lus halen, dat is ook zo chill. Dat doet die gast in dat filmpje dan weer niet, die propt hem gewoon met zān duim erdoorheen. Gemiste kans wat mij betreft.
Haha maar dat slaat ook helemaal nergens op. Een vriendinnetje van mij krijgt dat ook altijd te horen van andere vriendinnen, maar toen we het bij haar nagingen, waren het er nog niet eens 2 per jaar? En als het er wel veel meer waren, who cares echt⦠vind dat zo jammer dat sommige meisjes er zo over denken
Gewoon blijven oefenen ik wou kijken of ik het doe hoe jij het zegt maar ik gebruik zo vaak de snelle manier dat ik niet meer zeker weet op welke ānormaleā manier ik het doe
Ik dacht dat de vraag van @voortaan ging over met hoeveel mannen je op dit moment regelmatig naar bed gaat in plaats van je totaal aantal sekspartners.
Ik kom uit de zak van zuid beveland en dit wordt bij mij thuis gebruikt
Vuurwerkverbod?
- Ja
- Nee
- Geen mening
0 stemmers
Ik had vroeger altijd een zooi rotjes, grondtollen, gillende keukenmeiden en Romeinse kaarsen met mān broertje en dat was heel leuk om af te steken. We gooiden dat ook echt niet naar mensen toe en we moesten zelf onze shit opruimen op Nieuwjaarsdag. Dat vond ik altijd heel leuk en kon ik ook echt naar uit kijken.
Maar ik vind het enorme geknal dat nu al een tijdje bezig is, de bizarre dingen die mensen met vuurwerk doen, en al het illegale vuurwerk daar niet tegenop wegen. Dus ook al heb ik zelf wel heel leuke herinneringen aan vuurwerk en vind ik het op die manier niet zo erg, zou ik het toch eerder willen laten afschaffen.
Ja dit laatste! Heb zelf nooit vuurwerk afgestoken, maar wat mij zo stoort is dat het niet meer alleen maar rotjes etc zijn. Het lijken de laatste jaren gewoon wel explosieven die afgaan man En indd al die gekkigheid die er ook nog eens mee uitgehaald wordt. Van mij zouden ze ook 100x zo streng mogen optreden als het voor 31 december afgeknald wordt. Hier is het gewoon al heel de maand aan de gang.
Het is gewoon super kut dat vuurwerk.prima dat je het op oudjaarsdag afsteekt maar ik zit inmiddels al meer dan twee weken met een gestresste hond. Het is zo ongelooflijk zielig voor veel dieren. Hij krijgt nu al medicatie en met oud en nieuw gaat hij naar een vuurwerkvrij pension. Gewoon heel kut dat dat nodig is allemaal.
Ik weet niet of een verbod nou echt de oplossing is, maar al dat knalvuurwerk mag van mij wel weg
Met minder bedoel ik eigenlijk niet dat ik me schaam voor het aantal oid, maar er zaten gewoon kerels tussen waarvan ik nu denk: waarom
Ik ook maar bij ons niet
Het voelt toch een beetje als taboe. Maar ik vraag het lekker toch.
Heb je een seksspeeltje? Anoniem
- ja, meerdere
- nee
- ja, eentje
0 stemmers
Valt volgens mij op dit forum wel mee met taboe met al die satisfyers haha
N.a.v een gesprek met een collega over poepen en afvegen.
Ga jij staan als je je kont afveegt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Huh het is toch totaal niet logisch om te gaan staan? Aangezien je billen dan dichter bij elkaar staan?
Vond ik ook niet. Maar mijn vriend bijv. gaat staan en doet dan met 1 hand zijn bil aan de kant en veegt dan haha.
Blijkbaar staan meerdere mannen.