Stel hier je persoonlijke vraag #4

Nou ja, ik ga niet helemaal recht op staan maar als ik blijf zitten kan ik er niet goed bij hoor. Dikke reet, vandaar.

14 likes

Ik ga half staan, een soort van hoog hurkend, zet m’n benen uit elkaar, leun voorover en veeg het dan af. Klinkt echt heel onlogisch nu haha

7 likes

Als je op Google zoekt op staand afvegen krijg je dit, enja zo ziet het er ook een beetje uit :joy::joy:

34 likes

Omg ja precies dit!! Zonder de harige ballen dan :joy:

3 likes

haha ik heb deze discussie thuis zo vaak gevoerd.

'Hoezo ga jij in godsnaam staan bij het vegen? Dat is toch helemaal niet handig??"

“ja maar hoezo veeg jij zittend? Dan worden je handen toch nat??”

“uhmmmm ik weet niet hoe jij veegt maar mijn handen komen niet in het water hoor. Wat jij doet is echt vies”

We zijn er nog steeds niet over uit. Ik laat hem straks de uitslag van deze poll zien, levensvragen

5 likes

Ik doe het dus ook staand, vind het niet chill om m’n hand tussen m’n billen en de pot te wurmen? Veel meer bewegingsvrijheid als je staat

9 likes

Ik snap dus inderdaad juist niet hoe je zittend kan afvegen? Dan kan je toch helemaal nergens bij? Ik ga ook niet helemaal rechtop staan maar wel tot op de helft van rechtop zeg maar.

5 likes

Hahah ik kom er door deze poll achter dat zitten een optie is. Mijn vriend is ook zeer verbaasd. #TeamStaan

5 likes

Is het raar dat ik heel trots ben dat ik hem hier geĂŻntroduceerd heb? Haha!

Echt, iedereen en z’n moeder moet dat ding hebben!

6 likes

Ik ken alleen “ik ben de zus
 De zus van Jan Smit”

2 likes

Ik verwachtte blijf je vanananana navond bij mij. Deze opties ken ik niet :joy:

10 likes

zie ik je mo mo mo morgen aan het ontbijt

9 likes

Die neukende muisjes eronder hahaha.

5 likes

Niet vrij als feestdag, wel (op 2 uurtjes na om de maand af te sluiten) vrij genomen.

5 likes

Ik heb de hele week vrij genomen, maar maandag is bij ons verplicht vrij, net als afgelopen maandag

Ongekende luxe, afgelopen jaren werkte ik vaak wel

5 likes

Ik werk in de zorg, dus werk tijdens de feestdagen. Je krijgt wel extra toeslag als je die dagen werkt. Is dat dan met kantoorbanen ook tijdens de feesdagen?

Alleen is de 31e geen feestdag toch?

Bij mijn kantoorbaan zijn we met de feestdagen dicht, dus kerst, nieuwjaarsdag etc.
De 31ste is bijvoorbeeld geen feestdag, net als goede vrijdag. Die dagen moeten wij dus gewoon werken tegen je normale loon.
Bevrijdingsdag is maar 1x per 5 jaar een vrije dag!

Ik moet ook werken tijdens de feestdagen (kantoorbaan), krijg er tijd voor tijd voor terug

Wij hebben een verplichte vrije dag.
Gaat dus wel gewoon van mijn vakantiedagen af.

3 likes