Ik heb een klein mapje met pasjes die ik vaak gebruik (rijbewijs, pinpas en OV) en soms wat kleingeld, en een grote portemonnee waar ik briefgeld in bewaar en pasjes die ik niet vaak gebruik (membercards, verzekeringspas, collegekaart). De kleine zit altijd in mijn jaszak en de grote ligt eigenlijk altijd thuis.
Een veel te grote, die ook nog eens vol zit met pasjes. Als ik een kleine tas mee heb past ie daar dus ook niet in, dan heb ik zon pasjeshouder mee
Ah daar was ik niet van op de hoogte! Vind ik opzich wel prettig, lijkt me best wel naar als de vader echt totaal niet te vinden is.
Dat die gegevens worden gegeven aan een kind als ie zestien is, zou voor mij wel een resen zijn geweest als ik een man was om geen zaaddonor te worden.
Deze ziet er echt heel fijn uit! Die ga ik opslaan voor wanneer ik een nieuwe portemonnee nodig heb
Oliebol
- Met krenten
- Zonder krenten
0 stemmers
Ik vind oliebollen niet lekker maar als ik moet kiezen dan toch met krenten, heb dan minder het gevoel dat ik een deegbal aan het opeten ben.
Alles zonder krenten
Haha ik vind met echt heel lekker. Ik ben ook echt een krent fanš¤ al vind ik volgens mij rozijnen vooral lekker. Ook door Brinta etc. Ik gooi er zelf nog gewoon een hele zak rozijnen doorheen.
Dit was vroeger mijn steun en toeverlaat.
Omg ja! Ik at dit zo vaak. En nu vind ik het zooooo vies
Ah ik moest eens oppassen op macrobiotische kinders en dit was de enige snack in huis, ik had super veel honger dus ik had er 8 geklapt toen ik in de laatste WORMPJES vond gadverdegadver
Neeeeee WAAROM ZEG JE DIT NOU!
Heb jij zin in oud en nieuw?
- Ja!
- Neutraal
- Nee
0 stemmers
Oh brrrr, ik krijg echt de kriebels van de geur en de textuur en de smaak, ook van rozijnenā¦
Laatst proefde ik een slokje sherry van mān moeder, dat smaakte naar vloeibare rozijn, ging bijna over mān nek
Dit vond ik altijd heel lekker, en bij mijn oma mochten we altijd 2 snoepjes uit de snoeppot kiezen voor de terugweg (was ruim een uur rijden). Daarin zaten ook altijd rozijntjes en die kozen we praktisch altijd en dan nog wat anders.
Tot de dag dat ik weer een doosje rozijntjes had gekozen en die verheugd openmaakte en er een hele witte laag pluizig schimmel op was gaan groeien
Ah nee dit was echt mijn nachtmerrie als kind. Dan vroegen ze of je iets lekkers wilde en bij mij thuis betekende dat chips of een koekje of een echt snoepje dus riep ik altijd enthousiast: āja!!!ā. En dan kwam zoān moeder met van die smerige rozijnen aanzetten en leek ik zoān verwend snotjong omdat ik dat niet wilde eten .
Nouuuu hou op hoor over schimmel verhalen bij rozijnen. Rozijn shaming. Rozijnen zijn lekker.
Rozijnen
- Dit vond ik lekker als kind
- Ik heb dit altijd lekker gevonden
- Ik heb dit altijd smerig gevonden
- Neutraal
- Ik heb nog nooit een rozijn gegeten maar ik wil toch stemmen
0 stemmers
Ik vind rozijnen in oliebollen of in een kerststol wel lekker, maar verder vind ik het nare vruchtjes. Ze horen niet in een appeltaart en dan zitten ze er soms ineens in Waarom je die dingen los zou eten begrijp ik ook niet helemaal.
Bedankt voor de tip!
Ben aan het rondkijken voor een kleine waar veel in past. Ik heb deze van Castelijn & Beerens, maar ik vind hem veel te groot/onpraktisch: