Ik weet dat ze er in ‘horen’ maar ik vind van niet bedoelde ik, vind het contrast met appel heel gek of zo.
En inderdaad wel alleen blanke, gewelde rozijnen. Krenten zijn al helemaal goor.
Ik weet dat ze er in ‘horen’ maar ik vind van niet bedoelde ik, vind het contrast met appel heel gek of zo.
En inderdaad wel alleen blanke, gewelde rozijnen. Krenten zijn al helemaal goor.
Ik ga nog even verder met mijn rozijnen, want mijn vader dacht dat ik dan net als opa dadels ook heel lekker zou vinden…
Lust jij dadels?
0 stemmers
Ik vind appels juist een hele logische combi met rozijnen! In havermout eet ik dat. En in de appeltaart. En als ik vroeger een bakje met stukjes appel at, gooide ik er ook vaak rozijnen doorheen. Wat trouwens ook lekker is:
Een handje zoute pinda’s met rozijnen mmm.
Inderdaad die gooi ik er ook altijd doorheen!
In couscous en witlofsalade moet het trouwens niet overdreven worden. Een klein handje is dan genoeg. Wel koud en niet enorm doorverwarmd ofzo want dat is wel smerig.
En gedroogde vijgen?
0 stemmers
Gedroogde abrikozen?
0 stemmers
Ja, het is ook wel een logische combinatie @ellegirltalk maar op de één of andere manier werkt het voor mij gewoon niet haha.
@Gatta Daarom bak ik zelf maar!
Ik vind rozijnen altijd lekker behalve in cruesli/muesli-achtige mixen, die smaken altijd zo muf maar gedroogde cranberries > rozijnen.
Ja dat lijkt me veel beter dan inderdaad! Wel een goeie, stom dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht eigenlijk
Nu we hier op de voedseltour zijn… Lust jij appeltaart?
0 stemmers
(Ik lijk altijd de enige te zijn…)
tijd voor een nieuwe titel
Ik lust het wel, maar als er een andere optie is kies ik altijd voor de ander. Ben er geen super fan van en zal het nooit zelf bestellen.
Ligt aan de appeltaart, maar ik heb het leren eten
Maar je lust het toch wel? Ik vind een slagroomtaart bv ook niks, bleg, maar ik lust het wel? Niet lusten zie ik voor me als een mokkend kind dat het echt niet naar binnen krijgt.
Ik vind voedsel vragen het leukste, ik weetniet of deze al is geweest maaaaar,
Champignons
0 stemmers
love alle champignons, zelfs rauw
Mijn schoonzus haat appeltaart met een passie maar toen mijn vriend jarig was en zijn moeder op vakantie was (zij bakt normaliter De Appeltaart) heeft zij hem gebakken. Vond het zo lief. Ze had hem zelfs niet geproefd haha
Ik lust sowieso bijna geen taart. Alleen mokka schuimgebak vind ik lekker als het om taart/gebak enz gaat.
IK OOK. Maar vooral kastanjechampignons, en die uithollen, roomkaas erin, bacon eromheen en dan in de oven. Zo lekker.
Nu wil ik wel eens weten of ik de enige ben hier. Ik hou dus niet van zoet eten met zachte bodems enz zoals taart, tompoezen, soesjes enz. Hebben meer mensen dit?
0 stemmers
Ik vind taart sowieso wel overgewaardeerd. Wil niet eerst taart eten op verjaardag, geef me direct die borrelhappen!!