Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik vind botercreme vooral zo vies. Ugh

6 likes

Ik eet genoeg andere meuk hoor. :rofl:

1 like

Wat bedoel je dan met een zachte bodem? Want een tompouce heeft onder en boven knapperig bladerdeeg (als je een goede hebt).

4 likes

Nee ik moet er oprecht van kokhalzen en m’n mondhoeken gaan naar beneden. Ik vind de combinatie van appel (keihard, koud, groot, hard, zuur… BRR) + iets dessertachtigs/zoetigs huiveringwekkend.

Ik heb overigens wel ooit écht overgegeven toen ik iets niet lustte. Dat ging vrij snel en ongecontroleerd. Ik ben best gevoelig voor smaken/structuren.

Voor mijn gevoel is dat bladerdeeg altijd vet slof enz haha. Ik vind een tompouce geen stevig iets in ieder geval.

Ik vond vroeger champignons echt vies, tot ik een keer kastanje champignons op brood kreeg bij een vriendinnetje en sindsdien vind ik het lekker. Rare introductie ook om ze lekker te vinden, op zo’n droge boterham, maar ok. Toch blij mee, love champignons. Vooral dus de kastanjevariant.

5 likes

Ik heb honger. Al die eetvragen.

7 likes

Ja maar niet van die uit de winkel die glimmen. Die vind ik ZO vies. Vooral als er ook zo’n glimmend laagje op de appels zitten ew.

3 likes

Ik vind dat juist het enige lekkere aan slagroomtaart.
Ik wil ook altijd ijs met van die nootjes. Heb een keer ruzie gehad met een snackbar eigenaar omdat ik een sundae ijsje wilde met nootjes en hij me dat niet wilde geven omdat dat niet zo hoort. Word nog steeds pissig als ik er aan denk.

30 likes

Dat is de reden dat ik appeltaart zelf bak. Zodat ik de rozijnen ERUIT kan laten!

11 likes

Dat hoort het wel te zijn. Jij hebt nog nooit een echte tompouce op! :cry:

De inhoud van een tompouce krijg ik het ook niet echt warm van. :sweat_smile:

Champignons zijn echt een van de weinige dingen die ik echt niet lekker vind en overal tussenuit vis. Champignonsoep vind ik qua smaak dan wel weer best ok maar dan wel zonder stukjes. Die textuur ervan in je mond brrr :nauseated_face:

6 likes

Ja, dat hoort ook gele room te zijn, geen gele mousse.
Dan bijt je door dat knapperige roomboterbladerdeeg en dan voel je die zachte romige gele room en dan een spoor van het glazuur… :drooling_face:
Een goede tompouce is voor mij de hemel, maar ze zijn bijna nergens te krijgen.

4 likes

Ohh trauma dit. Vroeger als je bij een vriendinnetje ging spelen en dat je dan een ‘snoepje’ kreeg en dan was het dit :triumph:

Love oliebollen met krenten trouwens.

1 like

Ik HOU van slagroomtaart. Helemaal met die nootjes aan de zijkant. Ik koop het ook vaak juist expres voor mijn verjaardag, als mensen er dan over zeiken en niet willen is er lekker meer over voor mij :thumbsup:

5 likes

Ik probeer het helemaal netjes te hebben maar ik heb geen idee waar ik mijn kleding kwijt moet wat ik nog aan wil doen maar niet vandaag of morgen. :weary:

2 likes

Ik zie taart voorbijkomen dusss, welke taart vind jij lekker?

• Appeltaart
  • Kwarktaart
  • Slagroomtaart
  • Red Velvet
  • Cheesecake
  • Chocoladetaart
  • MonChou
  • Allemaal niet!!!

0 stemmers

Mijn moeder was er vanochtend om 11 en ze mocht om 16:15 naar binnen. Maar in de tussentijd kun je gewoon in beeld en geluid (het museum) rondlopen en lunchen of koffiedrinken natuurlijk, dus je hoeft niet 8 uur te staan.

1 like

Ik lust alle chocola! (Behalve té puur) Maar ik heb wel heel vaak als ik pure chocola eet dat ik ervan moet niezen haha weet niet echt of dat iets normaals is maar kan best vies zijn als je je mond vol chocola hebt.

O en even terugkomend op de rozijnen, die horen ook niet in chocola thuis :rage:

1 like