Volgens mij bedoelt ze met ‘‘Ik haal iets simpels’’ dat je zelf niets meer hoeft klaar te maken. In de zin van een opwarmmaaltijd, pizza of iets anders kant-en-klaar.
Dus dan zou hetzelfde als anders beter bij jouw antwoord passen denk ik.
Ik fantaseer me altijd kapot en dan breek ik m’n eigen hart al bij voorbaat alvast
Ik krijg net te horen dat ik kaasfondue ga eten bij vrienden. Lekkaahhh!
Alle drie eigenlijk.
Als ik mocht kiezen zou mijn antwoord zijn: weet ik veel, ik kan niet in de toekomst kijken.
Oh ik las er geen kant en klare maaltijden in maar dan heb je gelijk!
Dit alles tegelijk.
Of je vindt het gewoon gezellig om t met vrienden te vieren en ervaart verder geen sociale druk
Ik ben ook bij familie straks en dat is elk jaar hartstikke gezellig. Zou niet weten waarom het toffer is om met vrienden te zijn ipv met familie. Het is tof als je er zelf zin in hebt.
Ik vertel het echt niet aan mijn ouders, want sowieso dat die dan dingen van me willen.
Wow, super vreemd! En waarom je broer wel en jij niet? Echt niet normaal. Maar merkte je niet dat ze ruimer gingen leven?
Joh al die kaarsjes die je bij 1000 moet uitblazen.
ah wat rot zeg, echt ongelooflijk
ook wel naar om je broertje dan zwijggeld te betalen.
ben je erachter gekomen wat de reden was?
Mijn voornaamste dilemma wanneer ik een grote geldprijs win is mijn huis. Ik woon in een superfijn en groot appartement, in een heel fijn gebouw met fijne buren op een fantastische plek. Ik zou pas willen verhuizen als ik meer dan 2 kinderen heb. Maar het is sociale huur. Dus als ik meerdere miljoenen op mijn rekening heb zou het misschien wel eerlijker zijn om een huis te kopen, dit appartement het op te zeggen en iemand die geen koophuis/particulier appartement kan betalen er te laten wonen (prijzen zijn hier niet heel laag maar het is ook geen randstad ofzo, vrij gemiddeld geloof ik). Wat zou jij doen in mijn situatie als je vanavond 30 miljoen wint?
- Appartement opzeggen en een huis kopen (en dus niet met heel veel geld sociale huur ‘bezet houden’)
- Doei ben je gek, blijf lekker tot mn 80e in dat droomappartement
0 stemmers
(@grace, zoals je ziet visualiseer en dagdroom ik niet alleen over dingen die ik heel graag wil, maar ook over alle first world problems die daarbij komen kijken)
Jeeetje wat bizar is dit, lijkt me inderdaad heel naar om daar zo achter te moeten komen! Ik vind het heel vreemd ook dat ze gereageerd hebben alsof je een grote geldwolf bent terwijl je nu juist als het tegenovergestelde overkomt
Ja dat is precies de reden waarom ik vind dat ik het zou ‘moeten’ opgeven.
Een ander droomappartement is er hier niet (niet zo’n heel grote stad), maar met 30 miljoen zou ik dat natuurlijk prima kunnen bouwen haha. Dan mag jij een appartement in mijn gebouw tegen heeeele lage huur ter compensatie voor al die jaren belachelijk hoge huur.
Ik ben hartstikke pessimistisch maar ik maak graag één uitzondering: fantaseren over het winnen van de loterij. Zou dan graag een mooi huis willen kopen. Tegelijkertijd ook lastig want om dan gelijk op de poll van Hyde te reageren, ik zou helemaal niet willen dat iedereen het weet. Maar ja, lastig te verbergen als je ineens je droomhuis in Amsterdam kunt kopen.
Allemaal niet van toepassing overigens, ik speel nooit mee met loterijen
Ik heb dus voor het eerst in mn leven een lot gekocht. En eigenlijk denk ik, weggegooid geld. Maar ja straks win in misschien wel 50.000 euro (of 15 miljoen).
May the odds be ever in my favour.
Aaaah!
Ik heb een vriendin die als ze boos wordt met kanker begint te schelden, maar dan altijd met de inleiding: ik scheld NOOIT met kanker, maar KANKER… * vul in *. Zo irritant vind ik dat haha, kom op, je weet zelf ook wel beter ondertussen. Ik heb ook wel eens onderbroken om te zeggen: dit zeg je altijd. Maar die inleiding blijft.