Lastig!
In de spiegel vind ik mezelf mooi, maar op foto’s ook!
Waar doe jij meestal je boodschappen? Meerdere keuzes zijn mogelijk.
- Albert Heijn
- Aldi
- Attent
- Boni
- Coop
- Deen
- DekaMarkt
- Dirk
- EkoPlaza
- EMTÉ
- Hoogvliet
- Jan Linders
- Jumbo
- Lidl
- Marqt
- Picnic
- Plus
- Poiesz
- Spar
- Vomar
0 stemmers
Ja dat is waar! Ik ken ook alleen maar verhalen waarbij het enkel ging om die maand stoppen, niet per se om daarna ook echt minder te gaan drinken.
Het schijnt twee weken te duren om een gewoonte af te leren dus vanuit dat oogpunt zou het wel makkelijker moeten zijn na die maand om alcoholische drankjes te laten staan. Maar misschien dat dit voor veel deelnemers aan zo’n maandnietdrinkenchallenge helemaal niet de intentie is maar meer een soort uitdaging? Haha sorry voor deze hersenspinsels ik doe zelf eigenlijk helemaal niet mee dus OK sorry doei!
Wij halen alles bij de laidl en alleen wat ze daar niet hebben haal ik bij deen (en chips wil ik wel graag A merk). Verder haal ik alleen goede aanbiedingen bij deen en soms vomar. Andere supermarkten hebben wij niet. Hier in de stad zit 1 ah en die is ver weg. Deen domineert hier
Ik vind het echt interessant hoe ik bij sommige supermarkten denk ‘huh?’ Maar dat anderen dat waarschijnlijk hebben bij de supermarkten die ik ken haha. Waar ik vandaan kom is er wel een Deen maar nu ik in Friesland woon is die nergens te vinden, maar hier heb je ineens Poiesz
Ik heb geen kinderen, maar zou het vanaf een bepaalde leeftijd mss toestaan. Maar dan niet met vrienden, tenzij hij/zij wil dat ik al hun ouders bel om toestemming te vragen.
Vind het wel moeilijk of je er nou wel of niet goed aan doet.
Over het algemeen in de spiegel, maar er zijn ook best een aantal specifieke foto’s waar ik er naar mijn idee mooier uitzie dan ik ‘echt’ ben
Zou jij met een goede vriend (dus met z’n tweeen) op vakantie gaan voor minstens 2 weken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Drinken kan inderdaad soms zo’n gewoonte worden! Ik drink zelf redelijk veel en vond het heel verhelderend om een tijd niet of nauwelijks te drinken. Dat borrels en feestjes ook gezellig kunnen zijn zonder, en dat ik 's avonds niet meer de impuls krijg om voor mezelf een glas wijn in te schenken (en nog een)
Specifiek mannelijk!
Heb jij een boekenkast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een BILLY-boekenkast van Ikea?
- Ja
- Nee
- IK HEB GEEN BOEKENKAST
0 stemmers
Nee dat heb je goed geïnterpreteerd. Ik wil graag op vakantie, maar wil liever niet alleen gaan. Goede vriend van me is al vaker daar geweest en zou dus ideaal zijn om met hem te gaan. Daar staat tegenover dat hij (denk ik???) een oogje op me heeft en dat het in m’n omgeving misschien kan zorgen voor gekke gezichten.
Ik heb een Finnby.
Ik heb meerdere billies, maar zonder boeken.
Naar aanleiding van het programma Een huis vol ben ik nieuwsgierig geworden.
Kregen jullie vroeger zakgeld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kregen jullie vroeger kleedgeld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor degene die zakgeld en/of kleedgeld kregen heb je nu het gevoel dat je goed met geld om kan gaan?
- Ja
- Nee
- Ik denk dat het geen verschil had gemaakt
0 stemmers
Wij hebben 3 Billy kasten in huis. 1 waar wat boeken, mappen, de printer, spelletjes, dat soort dingen in staan. En 2 met zoveel mogelijk planken vol met schoenen. Ideale kast voor mn collectie
Ik kreeg geen zakgeld of kleedgeld, mijn ouders wilde dat ik een bijbaantje kreeg om dingen te betalen. Ik had wel als ik soms ging shoppen dat ik de dag zelf een bedrag van ze kreeg tot mijn 16e ongeveer.
Ik vind kleedgeld ook een beetje gek eigenlijk, je hebt toch niet iedere maand kleding nodig? En is zakgeld niet om te sparen > er kleding van te kopen?
Mijn ouders stonden het toe onder toezicht: al snel werd ons huishouden benoemd tot de k-hole van het dorp. Ik snap, achteraf gezien, ook niet zo goed dat mijn ouders die beslissing genomen hebben. Leuk dat je het toestaan voor je eigen kind maar om daarmee ook andere te beïnvloeden? Geen wonder dat andere ouders boos waren.
Ik vergeet nooit dat ik even kleedgeld kreeg als experiment. Dat werd iets van €10 per maand (of 2 maanden) en daar moest ik dan als 12-jarige alles maar van kopen inclusief onderbroeken en dergelijke. Ik heb het snel teruggedraaid naar het oude systeem waarbij kledingstukken gekocht werden zodra het nodig was.