Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik doe niet makkelijk spullen weg, omdat ik ze ook niet makkelijk koop. Ik koop bijna alles met veel zorg en hecht me hier dan ook snel aan (lame maarja). Ik ben heel zuinig op mijn spullen en als het kapot is, probeer ik het te maken. Vroeger had ik dit totaal niet en ik heb ook veel weg ge-Marie-kondo-d, maar sindsdien is mijn koop-, en dus ook weggooigedrag heel anders worden.

1 like

Heb je een pannenkoekenplant?

• ja eentje
  • ja meerdere
  • neen maar ik wil er best eentje
  • neen ik hoef er geen
  • een wat?

0 stemmers

hoeveel oliebollen heb je gisteravond gegeten?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8 of meer

0 stemmers

haha ik zelf 6… kan me altijd maar slecht inhouden

1 like

Gisteravond maar 2, maar over de hele dag verspreid 7.

Tip van de dag: eet een berliner oliebol (gewone oliebol met van die gele room). Zo intens lekker. Spijt dat ik er maar 1 gekocht had.

5 likes

Haha het begon met 1 pannenkoekplant, een stekje van mn moeder. Inmiddels staan er hier 3 en heb ik ook al meerdere stekjes weggegeven (en/of laten sterven). Het is dus niet zozeer omdat ik het wil maar het is net onkruid!

Maar de moederstek is wel heel tof groot dus daar ben ik wel blij mee.

1 like

Telt deze mee??

31 likes

haha natuuuuurlijk!

1 like

mijnes hebben het nu ook zwaar hoor, het is de tijd van het jaar

Van mijn vriend mag ik hem niet weggooien want hij zegt dat er vanzelf weer iets gaat bloeien :thinking: Ben benieuwd

Zou hem op een zo licht mogelijk plekje zetten waar hij niet te koud staat. Af en toe een klein scheutje water maar niet teveel! Ik geef pas als de aarde echt erg droog voelt. Moet wel goedkomen dan!

1 like

Wij hadden 2 pannenkoekenplanten, maar allebei overleden inmiddels. Wil opzich wel nieuwe.

Pannekoekjes, als ontbijt! Zo lekker met honing en bessen :heart: Wel gewoon met bloem, niet die met alleen ei. Offff invriezen en daarna in de blender, eventueel met rood fruit of cacao, dan heb je ijs!

Ik wilde aanvankelijk ook delen om dezelfde reden en heb 2 vrienden gevonden die dat wilden. Die doen alleen nooit iets, maar dat vind ik eigenlijk helemaal prima want ik red het makkelijk in mijn eentje. Het kost me een uurtje per week ongeveer, van maart tot oktober (mijn tuin is 25m2). Nu hoef ik er amper heen, staat alleen nog een beetje spinazie boerenkool en veldsla.
Ooo haha ik heb daar nog nooit van gehoord, ik denk dat er meestal wel hekken staan om de tuinen dat er geen beesten bij kunnen. Iig in mijn complex is dat, en uberhaupt alles, heel goed geregeld. Er is zelfs elke zaterdag een team wat je alles kan vragen en die je opweg helpen. Ik kon zelf heel weinig complexen vinden met google, ik ben het meest wijs geworden door rond te vragen. Er zijn op facebook ook hele grote moestuinier groepen waarin mensen heeel veel weten, kan ook handig zijn om iets te zoeken misschien?

4 likes

Zeg eens eerlijk… Post je wel eens mee op het Viva forum? Anoniem haha.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb daar heel lang meegelezen nadat ik iets gegoogeld had. Via daar op het EGF terecht gekomen. :sweat_smile:

Ik heb morgen een afspraak staan bij de huisarts voor een issue dat niet meer speelt. Ik heb wel al een week keelpijn, pijn bij t slikken en gapen. Maar dat is niet per se iets waarvoor ik normaal gesproken voor naar de huisarts zou gaan omdat ik me dan een aansteller voel.
Moet ik

• Afbellen, die keelpijn gaat vanzelf voorbij
  • Gewoon gaan, kan geen kwaad om ernaar te laten kijken

0 stemmers

1 like

Heb je misschien last van aften?

Nee daar heb ik geen last van, het zit echt achterin mijn keel

Gebruik je de app Flo?

• Ja
  • Nee
  • Niet meer

0 stemmers