In mijn geheugen zijn we er heel vaak langs gereden. Was daar niet ook altijd tinadag enzo ? Ik had er niet echt wat mee, en kloontje, laten we eerlijk zijn. Wat een irritant wijf.
Jij bent mijn zus en ik, wij vonden het ook zo stom haha
Hahaha wat grappig! Ik ben er nooit geweest maar de dochter van een collega was vorig jaar ook bij duinrel naar de tinadag. Locatie bevalt nog steeds goed dus.
Oka haha daar ben ik dus op een veeeel te jonge leeftijd naartoe gebracht. Je had stands met menstruatiedingen en wij dachten van?? (Denk dat we 8/9 waren) Maar dat was toen lekker dicht in de buurt dus ja. Ik herinner me de rodelbaan, en dan 1 van mijn vriendinnen doodziek was.en naar de EHBO moest en daar een broodje moest eten. Het was, apart. We kwamen met menstruatiespul thuis waar we nog jaren niks aan hadden. Super cool wel.
Ik ben het helemaal met je eens. En het is belangrijk om te beseffen dat het traject in het belang is van de kinderen die in veel gevallen veel hebben meegemaakt/ gaan meemaken rondom hun adoptie en vaak last kunnen hebben van hechtingsproblematiek. Ik ben zelf op latere leeftijd in een pleeggezin belandt waarbij de vrouw destijds het traject heeft doorlopen om mijn weekendpleegmoeder te zijn en na een jaar of 4 mij officieel in huis wilde nemen maar haar partner die ze tijdens die periode kreeg had die screening dus niet gedaan en die had definitely meer een soort redderscomplex en verwachtte ook echt een bepaalde dankbaarheid. Ik had het destijds behoorlijk zwaar en was stronteigenwijs en toen heeft hij ook gewoon een ultimatum gesteld van âzij eruit of ik eruitâ en dat was dat.
Edit: Mijn situatie gaat dan over pleeggezin ipv adoptie maar ik denk wel dat een goede screening heel belangrijk is voor de intentie van de mensen die een kind in huis nemen en dat de focus niet ligt op een belevingswereld âik wil een kind uit dit en dit land omdat het zo zielig is en ik het een kans wil gevenâ maar vanuit het kind en hoe die gaat aarden in een nieuwe omgeving en alle emoties die erbij horen dat je niet bij je biologische ouders kan opgroeien zoals ânormaleâ kinderen.
Ik wilde wel zo graag maar nooit geweest
volgens mij mocht ik niet. Was best prijzig geloof ik.
(Haha als ik aan de Tina denk heb ik altijd nog een beetje medelijden met mijn broer. Die had aan mijn zusje en mij samen een abonnement gegeven maar schreef aan ieder van ons een kaart âje krijgt hierbij een JAAR lang de Tina op de deurmatâ. Mijn zusje, ik Ă©n mijn moeder zeiden toen tegen mijn broer âhallo ieder een jaar lang heb je geschreven hoor, niet samen delenâ en toen kregen we dus nog een jaar :â) arme broer hahah).
Random tussendoor: ik at net die paaseitjes M&Mâs en was lichtelijk teleurgesteld. Ik weet niet waarom ik dacht dat ze de blauwe M&Mâs zouden kunnen overtreffen. Dus hierbij mijn vraag: wat is jullie favoriete soort M&Mâs?
- Chocolade
- Pinda
- Crispy
- âPaasâ-editie
- Anders (een of andere limited editon smaak?)
- He bah, M&Mâs
0 stemmers
Edit: ff opnieuw want wil natuurlijk wel zien wie gestemd heeft
Even kort door de bocht, ben erg moe maar vind dit wel heel interessant. @Eddie
Hoe jullie het bekijken zou adoptie dus alleen mogen plaatsvinden als een stel/individu geen kinderen kan krijgen? Of is er nog een ander motief om kinderen te adopteren dat ik totaal over het hoofd zie, daarvoor alvast sorry!
Itt de gemiddelde FFâer: die caramel limited edition
Ik heb de paaseditie nog niet geprobeerd.
Ik wil heel graag kinderen krijgen. Maar ik weet niet of mijn lichaam dat zal kunnen. Ik heb adoptie altijd als een gelijkwaardige optie gezien en daar veel over nagedacht.
Maar ik ben geen voorstander van intercontinentale adoptie. Ik zit nu te overwegen om me als pleeggezin op te geven. Ik denk dat ik veel warmte en stabiliteit aan een kind kan geven.
Ik bedoel ermee dat je dit meestal verteld wanneer je kind X jaar oud is en kan begrijpen wat het inhoud. Ik heb zelf in nabije omgeving gezien dat een kind dit dan in de pubertijd enorm tegen de ouders kan gaan gebruiken. Het âjij bent niet mijn ouderâ etcâŠ
Oh nee ik bedoel ook niet dat zij zichzelf zouden moeten zien als helden, ik vind het gewoon enorm knap dat mensen 5 jaar een traject volgen en superveel moeite doen om een kindje te adopteren wat later ook nog best moeilijkheden kan meebrengen
met âprioriteitenâ bedoel je wijn en chips toch?
Hebben jullie deze ooit gebruikt? (forumtrend)
- Ja, nog steeds wel eens
- Ja, alleen vroeger
- Nee
- Wat is dit??
0 stemmers
Ik ben zoân luie donder die op haar thuiswerkdag lekker vanuit bed zo achter de laptop rolt. Dan ergens in de loop van de dag ga ik lekker douchen.
Welk team ben jij?
- Pyjama is life
- Nee man, werken doe je in normale kleren
0 stemmers
Ohh een kennis van mij werkte daar. Hij speelde ridder.
Eigenlijk ben ik productiever als ik eerst ga douchen, eten en normaal aankleden. Maar vandaag ben ik ook vanuit mijn bed achter mân laptop gerold. Dus zit nu met een plofkop en wallen te werken. Maar het werkt wel minder lekker.
Hahaha ik zit er precies hetzelfde bij nu en inderdaad het werkt minder lekker maar tĂłch blijf ik het doen
Hahahaha ja ik herken dit precies. Mijn hoofd voelt ook minder wakker. Maar ik geniet altijd zo van mijn thuiswerkdag lekker werken zonder dat er iemand op je let. Dus ik geniet er lekker van, gewoon omdat het kan.
Gelijk heb je!
Ik weet niet eens hoe ik op het dark web zou moeten komen #noob