Ik moet gaan kiezen ik wil allebei heeel erg graag. Ik neig nu naar Woo Hahā¦
- Woo Hah Festival
- Mee als begeleider op kinderkamp
0 stemmers
Ik moet gaan kiezen ik wil allebei heeel erg graag. Ik neig nu naar Woo Hahā¦
0 stemmers
Ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen. Er is verder niet echt context, haha. Het is niet alsof ik mn keuze voor 100% op de poll baseer
Haha oke nou de context is ehm
a: ik wil graag naar dat festival
b: ik ben gevraagd om mee te gaan als leider op dat kamp
maar het is allebei in hetzelfde weekend
Maar vind je het kamp leuk? Heb je het geld nodig? Is het goed voor je cv? Wat is zeg maar de reden dat je twijfelt?
Ik zou namelijk sowieso voor dat festival gaan want ik poets nog liever mijn huis elke dag met een tandenborstel dan dat ik 1. Op kamp moet met 2. Kinderen.
Maarja wie weet vind jij het wel fantastisch en is dit de kans van je leven.
Hahaha ik ben zelf als kind drie keer meegegaan en wil al een paar jaar mee als begeleider maar het kwam er telkens niet van ivm mijn eigen vakantie. Nu heb ik voor het eerst in lang geen vakantieplannen en zou het dus kunnen, maar de week die mijn voorkeur heeft valt tegelijk met het festival. Een andere week zie ik niet echt als optie. Het is verder vrijwilligerswerk en voegt niet zoveel toe aan mn cv omdat ik iets heeell anders studeer. Maar het lijkt me wel gewoon heel leuk en de meiden die al wel meegaan vind ik ook heel gezellig
Hmm ik snap je punt helemaal, maar ik snap onder sommige omstandigheden wel waarom ouders iets aan een kind vertellen als ze 4/5 zijn. Maar dat komt dan denk ik door mijn eigen ervaring
Ik kan uit ervaring vertellen dat een kinderkamp leiden echt heel erg leuk is en heel veel voldoening geeft. āMijnā kamp stopte een paar jaar terug en ik mis het nog elke zomer!
Iets kindergerelateerds: had jij vroeger een denkbeelding vriendje?
0 stemmers
Ik had een hele denkbeeldige vriendenclub.
Hahaha ja ik kan me dit zelf niet meer herinneren maar een van mijn moeders lievelings kinderverhalen over mij is dat ik echt een jaar lang een mini zeehondje als denkbeelding vriendje had. En ik liep dat jaar dus ook continu met mijn hand in een gesloten vuist, alsof er echt iets in zat. Zelfs als ik iets heel anders aan het spelen was had ik dat āzeehondjeā in mijn dikke knuist en liet ik hem niet los. Mijn moeder is zelfs met me naar de dokter geweest omdat ze zich toch een beetje zorgen ging maken om mijn doorzettingsvermogen hierin haha en of het wel goed was voor mān hand om steeds met een gebalde vuist te lopen.
GeĆÆnspireerd op ingezonden vragen over āspannendeā dingen uit een oude CosmoGirl:
Heb jij wel eens iets uit een winkel gestolen? (Anoniem)
Dingen die je in je kindertijd gedaan hebt tellen niet mee, het gaat om bewuste diefstal.
0 stemmers
Heb je wel eens graffiti gespoten? (Anoniem)
0 stemmers
Heb jij op de middelbare school wel eens iets gedaan met een jongen van 5+ jaar ouder? (Anoniem)
0 stemmers
Heb jij wel eens met een vrouw/meisje gezoend? (Anoniem)
0 stemmers
Vind het interessant dat er zoveel mensen die hetero zijn ook met een meisje hebben gezoend. Ik ben lesbisch en ik zie mezelf Ʃcht niet met een jongen zoenen haha. Maar wellicht voor velen experimenteren? Of gewoon nieuwsgierigheid?
Zoenen is lekker dus het maakt me dan niet zoveel uit met wie ik het doe eigenlijk!
Bij mij was het oefenen met een vriendin omdat we ons niet belachelijk wilden maken als we voor het eerst met een jongen zouden zoenen
Haha, dat doet me denken aan mijn eerste tongzoen. Dat was op kamp, op een leeftijd waarop jongens en zoenen nog āviesā waren. Ik heb toen met een jongen gezoend, maar we vonden het allebei niet lekker en toen hebben we eerst een snoep gegeten en nog eens geprobeerd?
Bevredig jij weleens alleen je vriend (of indien single ooit bij je ex of date) zonder dat hij jou dan daarvoor of daarna bevredigd?
0 stemmers
Hahaha held
Woe ik had deze uitslag andersom verwacht!
Ik heb wel eens mezelf bevredigd als ik naast een fwb lag, omdat hij niet meer kon, maar ik wel zin heb. Maar vraagt je partner dan of je dat wil doen? En hoef je zelf echt niks terug?
Hahah ja ik dus ook?
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik wel in de mood ben om zoiets bij een ander te doen maar dan niet iets terug te hoeven. Ik zou dan echt een beetje āgefrustreerdā raken hoor hahah.
Wij leggen niet alles op een weegschaaltje. Meestal als er seks uit voorkomt, bevredigen we elkaar. Maar soms gaat het in the heat of the moment anders. Daarnaast komt het ook regelmatig voor dat ik mijn vriend alleen een bj geef. Dan hoeft hij niet iets terug te doen ofzo. Andersom komt het ook weleens voor. En als ik ongesteld ben, gebeurt het ook zo.
Ja als er seks uit voorkomt snap ik wel dat het misschien niet gelijk is maar dan heb je alsnog seks dus dat vind ik even kort gezegd āwel iets terugkrijgenā . Maar ik zou zelf niet iemand alleen een bj kunnen geven en thatās it.