Het komt wel eens voor dat ik zelf geen zin heb maar hij wel, en ik het dan wel leuk vind om hem een hand- of blowjob te geven
Zoiets doe ik alleen als ik ongesteld ben eigenlijk. Maar ik raak daar altijd een beetje gefrustreerd van, want ik wil wel seks maar doe het niet want ongesteld
Bij ons is het altijd zoān hele onderneming dat we minimaal een uur maar meestal een paar uur bezig zijn ( hoe hebben mensen ooit vluggertjes??) en soms wil ik gewoon meteen slapen zodra ik in mijn bed kruip dus dan dan is het even handjob of bj zonder dat hij iets hoeft te doen. Als ik dan toch zin krijg terwijl we bezig zijn gebruik ik vaak met wat assistentie de satisfyer maar vaak genoeg val ik meteen in slaap als hij klaar is
Vanavond uit eten en zoals altijd: keuzestress.
Wat zou jullie keus zijn?
- Rode poon (nooit gehad, is dat lekker?)
- Salade met rivierkreeftjes, Hollandse garnalen en zalm
- Ladysteak
- Portobelloburger gevuld met mozzarella
0 stemmers
@George, jij weet waar ik ga eten. Tips nog toevallig?
Ik doe dit regelmatig. Vind het eigenlijk vaak wel prima om zelf niet bevredigd te worden.
Heb daar geen specifieke reden voor maar ik vind het ook een beetje een gekkig idee wat Miranda hierboven zegt. Alsof het voor wat hoort wat is, een soort wedstrijd. Ik doe iets omdat ik er zin in heb en anders eigenlijk liever niet.
Wat is een ladysteak? Is dat anders dan een gewone steak?
Ja, heb toen 1 van mijn hoe overleef ik boeken laten ondertekenen door de schrijfster! Een van de weinige herinneringen die ik er nog aan heb.
Ja een kleinere hahahhaha. Ken je dat niet? Dacht dat het algemeen bekend was
Haha grappig is dat. Mijn broer is exact zo: als ik het niet ken, dan kies ik het. Ik ben juist van: ja shit ik vind uit eten gaan echt een happening dus dan wil ik wel zeker weten iets nemen dat ik lekker vind
Ik zou voor de rode poon gaan!
Dat heb ik ook. Andersom laat hij mij ook komen zonder zelf te komen. Het is dus niet van mijn kant alleen.
Maar er is toch ook een essentieel verschil tussen klaarkomen bij meisjes en klaarkomen bij jongens? Jongens kunnen vaak niet verder daarna, terwijl bij meisjes het vaak juist de vooraankondiging is voor meer.
Omg dit vraagt om een nieuwe poll:
Welke Francine Oomen reeks heb jij allemaal gelezen?
- Hoe overleef ik?
- Lena lijstje
- Ezzieās wereld/ dagboek
- De computerheks
- Saartje en Tommie
0 stemmers
Ik hield echt van de boeken over lena lijstje, maar Roos van hoe overleef ik vond ik af en toe echt enorm irritant
en neuz
joonsperziboon
ezzzster
Bij Jonas moet ik trouwens echt ineens aan Alwin van vet gezellig denken
Lena Lijstje had echt de vetste scheldwoorden, zoals āgeplette kroketā hahaha. De Hoe Overleef ik boeken vond ik echt vet, maar een paar jaar terug kwam er ineens een serie en die vond ik echt stom.
Excuses Roozzzz, daarom vond ik dār irritant
Roozzz is boozzz
Dat had ze toen een keer op haar deur geschreven ofzo hahaha
Ik neem mijn nichtje nu al twee jaar achter elkaar mee naar de Tinadag voor haar verjaardag maar ben zelf nooit geweest als kind.