Stel hier je persoonlijke vraag #5

Met zo’n “vorkmesje” van de snackbar

11 likes

Ik heb altijd ruzie met die dingen

5 likes

Beste leden van het forum. Ik ben benieuwd welk ranzigheidscijfer jullie mijn vriend geven. Hij heeft net het vaatdoekje (die al sinds zondag gebruikt wordt) als ‘bord’ gebruikt om zijn brood op te smeren.

Welk ranzigheidscijfer geef je hiervoor? 10 = extreem goor, 1 = mehh, stel je niet aan meid.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

5 likes

Dit zou echt een reden zijn om hem om de bank te laten slapen, zo goor. Wat zegt hij zelf?

Ik vond het extreem goor maar hij vond dat ik me aan het aanstellen was. Vandaar heb ik een poll gestart om te bewijzen dat de rest van de bevolking dit ook goor vindt.

11 likes

Op de bank slapen én een week pikstraf. Bahbah

2 likes

Ik denk niet dat het op een schaal van 1 tot 10 te vangen is. Gatverdamme.

29 likes

Tell me more

1 like

Precies wat mijn vriend zei: ik leef nog altijd. :’)

1 like

Ah gadver, smeer het dan op het aanrecht! Ik vind mijn ouders als smerig die hun schone afwas op dat gele vaatdoekje laten uitdruppen

Mn huisgenootjes hebben een keer een oud stuk macaroni dat al een maand vastgeplakt zat aan ons fornuis in Mn eten gegooid en heb dat opgegeten.

Mn huisgenootje heeft een keer door muizen aangevreten crackers gegeten want ze had honger. Ik heb wel eens een natte pepernoten gegeten van een half gedweilde vloer, haren er van afgeveegd.

lag een keer een week een dode rat in de keuken en niemand wilde dat opruimen. Er groeide klimop van meer dan 30 centimeter uit onze wcborstel, was een soort microklimaar ontstaan, was fascinerend wel. We hadden een groentelade vol verschillende schimmels. We hadden kennelijk de vriezer niet aangesloten maar bewaarden er wel diepvriesmaaltijden in, dat werd ook echt heel vies.

Voordeel is dat ik overal ter wereld eten van de straat kan eten want mijn maag is inmiddels van staal.

23 likes

Ja! En in zo’n smal plastic bakje van de snackbar. Op een gewoon bord en met vork en mes vind ik ook gewoon echt af doen aan de hele smaakbeleving.

2 likes

Zeker nadat ik een keer mijn huisgenoot zn schoenen heb zien afvegen en het doekje daarna weer op het aanrecht zag leggen, vind ik dit behooorlijk goor

2 likes

Waarom is dat doekje überhaupt nog in gebruik?
En dan is zijn brood nu toch ook helemaal zompig? Brrrrrr

Ja echt ellendig spul! Mijn haar werd er als elastiek van. Mijn kapper was boos en zei dat het veel te sterk/agressief voor mijn haar is.

Ben benieuwd.

Zit jij op Tinder?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja wat is je relatiestatus?

• Single
  • Relatie
  • Open relatie
  • Opzoek naar een trio

0 stemmers

en, is hij onder de indruk van deze poll uitslag?

1 like

Klopt dit wel?
Volgens de poll zitten er heel veel bezette meiden op tinder

1 like

Ik hoop dat mensen gewoon verkeerd hebben gestemd haha

1 like

Of ze zitten in een relatie maar zoeken wel een trio en hebben dat beide aangevinkt