Maar op Tinder zitten in een relatie betekent toch niet dat je in een open relatie zit?
Ik vind dit echt te grappig. Waarom zou je dit doen? Leg je brood dan gewoon op tafel?
Oeps, al gestemd voor ik de vraag goed gelezen had.
Ik vind het fijn als iemand me gezondheid zegt, maar ik vind het niet erg/het maakt me niets uit/ik merk het niet op als iemand dat niet doet.
Ik vind het irritant
Ik vind het zowel irritant als mensen het wel zeggen als wanneer ze het niet zeggen. #moeilijkmens
Nu denk ik ineens weer aan een nummer, weet niet meer hoe het heet en van welke band, maar daar zit in de tekst “foxtrot uniform charlie kilo” en nu snap ik pas dat ze fuck bedoelde.
Dit met exact deze redenering.
Thuis was ik na het plassen mijn handen
- Wel
- Niet
0 stemmers
In een openbaar toilet, in aanwezigheid van anderen, was ik na het plassen mijn handen
- Wel
- Niet
0 stemmers
In een openbaar toilet, waar geen andere mensen aanwezig zijn, was ik na het plassen mijn handen:
- Wel
- Niet
0 stemmers
Ik vind mensen die op een openbaar toilet hun handen niet wassen
- Vies
- Niet vies
0 stemmers
Ik was mijn handen alleen als het echt moet, dus als er iets op mijn vingers is gekomen (of als ik dat denk) of als ik op mijn werk ben.
Zou ik ook willen doen maar ik voel heel erg de druk om mijn handen dan te wassen haha
Gewoon ff snel je handen onder de kraan houden!
Haha ja maar als ik ze dan eenmaal nat heb wil ik ze ook echt wassen. Ik vind het zo vervelend omdat het water altijd koud is en ik heb het sowieso al vaak koud en het drogen duurt zo lang.
Ik principe ben ik ontgroend door mijn vriendin in groep 7 haar zus (zo’n 6 jaar ouder) ging uitleggen aan ons hoe het in zijn werk ging. Nou wij moesten op de wc zitten en aangezien mijn vriendin een stuk groter is moest zij de jongen spelen en op de wc gaan zitten en ik moest op schuin op haar schoot zitten. Vervolgens legde ze uit dat wij dan gewoon onze tongen moesten ronddraaien. Nou wij zaten er klaar voor hoor! Toen deed ze de wc deur dicht en hebben we ff getongd. We vonden het supergoor. We tellen het ook niet mee want de eerste keer met een jongen zoenen telde pas echt, maar eigenlijk hebben wij elkaar ontgroend.
Gelukkig deelt het forum mijn mening en snapt hij mijn punt.
Ik gebruik dan altijd een tissue (zowel om de kraan open te doen, als mijn handen te drogen). Plus maak de deur open met mijn mouw want door al die viezerikken heeft het eigenlijk vrij weinig zin om je handen te wassen als je de deurklink aanraakt haha.
Was ooit zo’n test in de NS trein, dat de deurklink van de wc en de knopjes echt superveel x meer bacteriën bevatten dan de treinwc zelf. Vond ik wel grappig. Want veel mensen zouden dus wel gaan hangen maar vrij weinig nut als je alsnog al die andere dingen aan raakt.
Mijn weerstand is overigens prima want vanaf baby al bij kinderdagverblijven gezeten, dus genoeg andermans snot over me heen gehad en stoepjes gelikt. Ik zou sowieso mijn kind dus daarnaartoe sturen haha.
Wat vind jij een goede leeftijdsgrens voor het mogen kopen en drinken van alcohol? (Los van of je alcohol misschien wel helemaal liever uit de wereld zou verbannen.)
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
0 stemmers
Omdat ik ze zo vaak voorbij zie komen in show je laatste aankopen: heb jij deze schoenen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wel de leopard air force 1 lage versie hahahahaha
Vakbond dreigt met rechtszaak na bezoek aan Picnic - https://nos.nl/l/2272109
Vind jij dat een “supermarkt” zoals Picnic onder de supermarkt CAO hoort te vallen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers