Hm ik weet niet of het âvoor wat hoort watâ is, maar als ik zelf geen zin in seks heb of er niet voor in de mood ben, dan heb ik ook absoluut geen zin om hem te bevredigen, daar staat mijn hoofd niet naar. Voor mij is zin in seks = zin in seks met zijn tweetjes, en niet dat er eentje dan door de ander bevredigd wordt. Sowieso word ik ook opgewonden van de actie zelf, dus dan lig ik daarna helemaal âarousedâ en dan wil ik ook gewoon dat er iets bij mij gebeurt. Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar uit het niks zeg tegen mân vriend ; joh zal ik je even een bj geven en dan daarna meteen weer over tot de orde van de dag. Of dat hij mij dat gaat vragen, zomaar uit het niks.
Een keertje kwam iemand langs voor een bootycall, maar toen bleek ik ongesteld en heb ik hem alleen bevredigd maar hij heeft mij met totaal geen vinger aangeraakt en ik lag daar opgewonden naast hem. Ik voelde me er later heel naar over. Alsof het alleen om zijn pleziertje ging en hij daarvoor langs kwam terwijl ik ook wel aangeraakt wilde worden.
Ik ben wel benieuwd hoe deze poll andersom beantwoord zou worden, ik denk ergens dat de verhoudingen dan misschien wel anders zullen liggen.