Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik werd vandaag gecontroleerd in de trein en ik dacht echt huh??? Wat kom je doen
Besefte me dat ik al eeuwen niet gecontroleerd ben eigenlijk dus voor de mensen die regelmatig met de trein reizen, worden jullie nog wel eens gecontroleerd in de trein? En hoe vaak

• Ja altijd
  • Bijna altijd
  • Nee nooit
  • Bijna nooit
  • Gemiddeld 1x per week
  • Een paar keer per week ongeveer

0 stemmers

Ik denk ongeveer 50/50. Ik reis meestal 4 dagen en word dan toch gemiddeld 2x gecontroleerd. In de bus overigens echt bijna nooit meer tegenwoordig.

Wat zijn jouw (max 3) favoriete onderwerpen in een FF-quiz?

• Muziek
  • Entertainment
  • Geschiedenis
  • Sport
  • Aardrijkskunde
  • Wetenschap
  • Natuur
  • Literatuur
  • Kunst
  • Popcultuur
  • Eten/drinken
  • Willekeurig
  • Anders

0 stemmers

Nee maar ik wil ze wel heel graag. :heart_eyes::heart_eyes:

Verschilt. Altijd als ik naar mijn ex ging dan werd ik het laatste deel van de reis (na de overstap) vrijwel nooit gecheckt maar ervoor wel en ik denk eerlijk gezegd dat dat is omdat er een AZC op de route zit.

Ze checken vaak ook pas vanaf daar.

3 likes

Maken jullie altijd meteen je fornuis schoon na het koken?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Doe je altijd meteen de afwas/vaatwasser inruimen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Zelf doe ik de afwas meestal 's avonds allemaal in 1x van de hele dag en mijn fornuis maak ik vaak 1x per week goed schoon (tenzij hij echt heel ranzig is geworden door iets).

Ik heb een elektrische kookplaat dus moet die wel altijd schoonmaken omdat losse stukjes anders de volgende keer aan het fornuis vast branden. Grootste struggle in m’n leven

Ja en ik ben absoluut niet racistisch. Maar ik merk het ook met buslijnen hier die daar langskomen (en andere AZC). Andere buslijnen checken ze nooit. Op een gegeven moment gaan je dingen opvallen.

Van de bus weet ik wel vrij zeker. Trein kan toeval zijn dat ze daar altijd checken.

Ja of ze zijn aan het daten maar nog geen relatie maar hebben toch een keuze gemaakt

1 like

Ik heb ja geantwoord, maar ik heb een vaatwasmachine en dan vind ik het echt best wel irritant om het niet gelijk in de machine te stoppen. Staat een stuk schoner, vind ik.

Ik heb pas aan 2 quizzen meegedaan en tot dusver niet vals gespeeld, maar ik vind het best irritant dat je je stem niet mag aanpassen want andermans antwoorden zeggen ook niet alles en je kunt je bedenken tijdens het maken van een quiz. Ik snap het wel hoor, maar als ik ooit vals zou spelen zou ik dat doen.

1 like

Maar als je je tijdens een normale pubquiz bedenkt, dan is dat zonder dat je de antwoorden van anderen hebt gezien. Dat is hier natuurlijk wel anders.

2 likes

Ik doe nooit mee aan de quiz omdat ik dat niet leuk vind, ook niet irl.

En ik vind heel soms dat er op het forum zo’n sfeertje hangt waarin mensen dan het gevoel lijken te hebben om te bewijzen hoe intelligent ze zijn en dat gevoel heb ik ook bij die quiz.

12 likes

Ja ik snap het ook wel, neemt niet weg dat ik het irritant vind.

1 like

Ik baal er altijd van dat ik mijn fornuis veel te weinig schoonmaak en heb daardoor het unsuccesful adulting gevoel :pensive:
Wanneer ik het wel doe is vooral wanneer mijn ouders langskomen :confused:

2 likes

Ik reis bijna niet meer met de trein (dus vandaar niet gestemd), maar ik heb bijna elke keer als ik weer eens in de trein zit een controle.

Ik heb een vraag aan mn vriend gevraagd en daarna zijn antwoord gestemd
Sorry
:pensive:

3 likes

Mijn vriend keek wel eens mee en schreeuwde dan het antwoord in mijn oor.

Sindsdien mag hij de quiz bekijken nadat ik hem heb ingevuld. Vinden mijn trommelvliezen ook wel prettig.

4 likes

Ik ben best wel verbaasd over de hoeveelheid mensen die hun handen thuis wassen na het plassen.

1 like

Hm ik weet niet of het ‘voor wat hoort wat’ is, maar als ik zelf geen zin in seks heb of er niet voor in de mood ben, dan heb ik ook absoluut geen zin om hem te bevredigen, daar staat mijn hoofd niet naar. Voor mij is zin in seks = zin in seks met zijn tweetjes, en niet dat er eentje dan door de ander bevredigd wordt. Sowieso word ik ook opgewonden van de actie zelf, dus dan lig ik daarna helemaal ‘aroused’ en dan wil ik ook gewoon dat er iets bij mij gebeurt. Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar uit het niks zeg tegen m’n vriend ; joh zal ik je even een bj geven en dan daarna meteen weer over tot de orde van de dag. Of dat hij mij dat gaat vragen, zomaar uit het niks.

Een keertje kwam iemand langs voor een bootycall, maar toen bleek ik ongesteld en heb ik hem alleen bevredigd maar hij heeft mij met totaal geen vinger aangeraakt en ik lag daar opgewonden naast hem. Ik voelde me er later heel naar over. Alsof het alleen om zijn pleziertje ging en hij daarvoor langs kwam terwijl ik ook wel aangeraakt wilde worden.

Ik ben wel benieuwd hoe deze poll andersom beantwoord zou worden, ik denk ergens dat de verhoudingen dan misschien wel anders zullen liggen.

4 likes