Ik werd afgelopen weekend helemaal gek van de seksgeluiden van mijn bovenbuurman en heb jullie advies nodig. Het pand waarin wij wonen is vrij gehorig, als hij boven rondloopt met schoenen aan hoor ik dat bijvoorbeeld, en als hij de muziek aan heeft staan ook. Nu is het zo dat hij niet samenwoont maar zijn scharrel/vriendin komt wel regelmatig op bezoek (zeg 1x per week) en dan houden ze een seksmarathon (heb ze nu bijv. vanaf zaterdagmiddag tot zondagmiddag 7x gehoord, respect btw).
Dit weet ik helaas omdat dat meisje zo ontzettend hard krijst en kreunt. Ik hoor niets van geluid qua hem maar zij schreeuwt echt de hele boel bij elkaar. Ik vind het best wel genant, ik wil dit gewoon echt niet horen. Ze hebben er ook schijt aan dat andere mensen ze kunnen horen, afgelopen zomer zat ik met mijn zusje in de tuin en hadden ze gewoon seks met de deuren van het balkon open (balkon kijkt uit op de tuin), toen heb ik natuurlijk wel wat geroepen en heeft hij superongemakkelijk de deuren dicht gedaan. Nou ja, lang verhaal kort; moet ik ze aanspreken ja of nee? En op wat voor manier? Ik zie het niet echt zitten om hem face to face uit te leggen hoe vervelend het is eigenlijk. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen.
- Aanbellen op het moment dat ze bezig zijn
- Aanbellen als ze niet bezig zijn
- Briefje in de bus
- Niets, laat ze lekker luidruchtig seksen