Stel hier je persoonlijke vraag #5

Beetje lastig want heb niet alle Harry Potter films gezien maar wel een paar (deel 1 en 2 meerdere keren) en twilight heb ik ook wel 2 keer gezien ofzo maar die delen daarna 1 keer of nooit. Dus weet niet zo goed wat ik moet antwoorden

2 likes

Ik had kledingstruggles vanochtend.

Onder een wit (strak) t-shirt draag je

• Een witte bh
  • Een huidkleurige bh
  • Een wit hemdje
  • Mijn witte shirts schijnen niet door, dus waar ik zin in heb
  • Anders

0 stemmers

Vind jij het kunnen als je een bh wat doorschijnt (door het witte shirt heen) ?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als het een mooie bh is

0 stemmers

Ondergoedlijnen

• Nooit last van
  • Boeit me niet
  • Voorkom ik door passend ondergoed aan te trekken

0 stemmers

Bij mij zie je rood er niet doorheen. Een witte beha heb ik niet eens in huis dus die zou ik niet aandoen. Vroeger had ik wel huidskleur, dat was wel ok. Maar ik vind dat vaak lelijke beha’s dus koop die niet meer :stuck_out_tongue:
Onder een wit shirt had ik eens een wit hempje gepast, maar als je beha dan een printje heeft ofzo, dan zie je het er alsnog doorheen dus had dat hempje weinig zien.

1 like

Nou, exact mijn struggle dus. Een huidkleurige bh heb ik niet, maar een witte bh schijnt er keihard door heen. En een hemdje vind ik eigenlijk ook niets.

Maar ook @Hyde, dus rood eronder? Nooit gedacht dat dat zou werken!
edit: ja op mijn werk is het loeiheet of ijskoud. Had dus een shirt met een dikke blazer eroverheen!

2 likes

Yes bij mij werkt dat! Wit werkte vroeger niet, maar ligt denk ik ook aan je huidskleur wat meer of minder doorschijnt?
Wat ik soms doe: een grijs hempje onder een wit shirt. Dan kan er ook gewoon een beha met print ofzo onder en grijs schijnt niet lelijk door.

1 like

Volgens mij ligt het wel aan de stof van je witte shirt. MIjn rode bh gaat namelijk wel gewoon keihard door mijn witte shirt.

3 likes

Ha ja leuk, die gedachte is precies de reden dat ik 20+ kilo overgewicht had.

Spoiler: het werkt niet.

5 likes

Ik vind dat onderbroeklijnen een outfit echt kunnen verpesten. Ik zag deze week een mooie verzorgde vrouw, haar en makeup heel mooi, mooie blouse en pantalon aan. Toen draaide ze zich om en zag ik zo goed haar onderbroek zitten en vond dat echt niet zo mooi.

10 likes

Ik heb hier een kwartier geleden heel zelfverzekerd ‘nee’ op geantwoord, maar daarnet realiseerde ik me dat ik het Waar erger je je aan?-topic kwijt was en nu moet ik nog 700 berichten bijlezen :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Nav Jinek
Een negenjarig meisje dat naar New York verhuisd voor carrière (gaat daar nog wel naar school etc.). Wat vind jij hiervan? Ik vind het namelijk heel dubbel. Edit: modellen carrière en rest van gezin verhuisd mee en de keuzes aangepast.

• Ja, als zij dat leuk vindt en het 1x per maand is
  • Ja, als zij dat leuk vindt en ook als het minstens een keer per week is.
  • Nee, een kind moet kind kunnen zijn
  • Anders

0 stemmers

1 like

Vind het ook niet een eenzijdig antwoord. Want kan net zo goed daar ook kind zijn opzich

3 likes

Oeps vergeten toe te voegen, modellen carrière en de familie verhuisd mee (of iig moeder en zusjes, vader komt later).

2 likes

Ja precies. Een keer in de maand een fotoshoot maar verder gewoon school en met vriendjes spelen en hobby’s lijkt me prima

(Weet niet of dat is hoe het gaat zijn, maar vind het niet alleen obv de vraagstelling goed of slecht)

1 like

Ik heb de poll even aangepast.

2 likes

In deze context absoluut een “nee” omdat ik die moeder ontzettend dom en onverstandig vind overkomen. Lijkt alsof het vooral haar wens is.

Ik zou zelf bang zijn dat dat kind me dat de rest van haar leven kwalijk zou nemen. ‘Ik had topmodel kunnen zijn maar mocht van jou niet’. Beetje net zoals dat elke nederlandse jongen ook ooit prof voetballer had kunnen worden…

1 like

Wat ik me vooral afvraag is of de ouders gaan teren op het geld dat het meisje binnen haalt. Gaan ouders daar werk zoeken, volgens mij hebben ze niet het juiste visum daarvoor. Dit punt geeft me dan vooral een naar gevoel.

1 like

Wat ik me ook afvraag: hoe oud is/zijn haar zusje(s)?? Ik begrijp dat ze die heeft? Het lijkt wel alsof zij worden vergeten. Zij worden dus eigenlijk ook uit hun vertrouwde omgeving gehaald hiervoor. Zeker als ze ouder zijn dan zij is dat echt wel iets groots om te doen, want ze moeten iedereen achterlaten. Kleine kinderen kunnen zich nog wel aanpassen (al vind ik ook dat niet zomaar oké). Misschien dat niet iedereen het hier mee eens is, maar ik word altijd zo boos bij die ‘ik vertrek’-achige programma’s waarbij 12-13-jarige kinderen en nog ouder hun hele leven moeten achterlaten voor de dromen van een ander. Zo ontzettend sneu.

5 likes

Toetje klinkt wel als iets heel lekkers als parfait/mousse/taart/ijs. Ik eet gewoon na mn avondeten een klein bakje yoghurt/kwark zodat ik wat meer eiwitten binnenkrijg en langer vol zit. Dat voelt minder toetjesachtig terwijl het natuurlijk wel gewoon een toetje is.
Goed verhaal dit Bubbless.

6 likes

Sneeuw

• LEUK!
  • Vervelend
  • Boeit me niet zo

0 stemmers

Vind je het eng om te fietsen in de sneeuw?

• Ja
  • Nee maar wel irritant
  • Ik vind het heerlijk
  • Anders

0 stemmers