klutters!
Even naar aanleiding van reizen Waes, wat werd besproken in een ander topic. Hij was op reis in Noord-Ierland. Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken. Ik heb een Ierse( Katholieke) moeder+familie dus ik ben niet objectief over deze kwestie. Even buiten beschouwing gelaten wat de Noord Ierse bevolking wilt, en hoe de situatie nu is.
Noord Ierland moet horen bij:
- Ierland
- Het verenigd koninkrijk
0 stemmers
Sorry even opnieuw!
Klein of groot die broeken zijn alleen voor Jort kelder.
En welk eten mis je dan? Sorry als ik het daarmee juist aanwakker haha
Ik bedoel wat jij wil, wat jij het meest logische zou vinden, wat voor gevoel je erbij hebt. Wat ik al
zei: ik ben niet objectief. Ik ben opgegroeid met het idee: Noord Ierland is Ierland, Engeland heeft het afgepakt en de katholieken worden onderdrukt. Natuurlijk heb ik me ingelezen, en weet ik dat de katholieken alles behalve onschuldig zijn. Maar ik was gewoon benieuwd naar meningen die wat meer objectief zijn.
Haha, ik werk voor een organisatie die voor de gemeente Haarlemmermeer werkt, en de eerste keer dat ik er een adres van moest invullen was ik zo in de war.
Ben er ondertussen ook een paar keer langs geweest, en geloof het is maar goed dat er bordjes staan, anders raak je zo in de war.
Ha hetzelfde hier! Enkel/ 7/8 skinny’s zijn voor mij echt heel fijn!
Verder rol ik broeken nog wel eens op, maar eigenlijk alleen bij 18+ graden. Mensen die nu met blote enkels lopen, of zelfs toen het net boven het vriespunt was? Onbegrijpelijk. Koude voeten/enkels= alles koud. Dus ik snap het niet.
Geografisch is het natuurlijk heel raar dat het bij de UK hoort en niet bij Ierland, maar ik denk dat het nu (weer) deel maken van Ierland ook niet zal werken. Het beste lijkt me als het een soevereine staat wordt eigenlijk.
Het hele jaar rond blote enkels voor mij. Al jaren ook trouwens. Lange broeken sla ik vaak ook om, zodat er nog net een stukje enkel tussen mijn laars en broek zit. The cold never bothered me anyway.
Vroegah had ik altijd lage broeken en een kort shirts waardoor je zo’n blote onderrug had, ook zo koud altijd!!! nu ga ik altijd goed bedekt over straat
Ik draag pas sinds een jaar of 5 onderhemdjes, daarvoor nooit en ik snap niet hoe ik dat vol heb gehouden :o (dus dan droeg ik gewoon een trui zonder iets eronder). Heb zelfs vorige weken een hemd+ shirt met lange mouwen onder mijn truien gedragen omdat ik het anders zo koud had
Ja van mijn vorige huis want ik doe daar nog vrijwilligerswerk en van mijn vader zijn huis heb ik een sleutel.
Als je bij een heel leuk huis gehospiteerd hebt, maar het in de laatste ronde net niet geworden was en ze houden een nieuwe hospiteeravond, is het dan oké om nog een berichtje te sturen of komt dat hopeloos over?
- leuk
- hopeloos
- anders, namelijk
0 stemmers
Ja joh, niks te verliezen toch! Gewoon doen.
Ik zou wel een berichtje sturen, hoe dat overkomt weet je van tevoren niet. In het ergste geval vinden ze het niet leuk maar dan heb je toch niet meer met ze maken.
Denk jij dat het mogelijk is dat iemand, als hij/zij heel dronken is, dingen zegt die hij/zij niet diep van binnen meent?
- ja, ik denk dat het mogelijk is dat je dingen zegt die je niet echt zo voelt
- nee, ik denk dat je als je dronken bent alleen gevoelens/meningen verbaliseert die je oprecht zo voelt
0 stemmers
Zou jij het minder erg vinden als jouw vriendin of vriend vreemd zou gaan als zij of hij dronken is dan wanneer zij of hij het zou doen als ie nuchter is
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou het minder erg vinden maar nogsteeds absoluut niet accepteren
Ik heb nog de sleutels van het huis van de ouders van mijn ex van 10 jaar geleden. Ze wonen er nog steeds dus grote kans dat de sleutels nog passen. Dus als iemand een weekendje Arnhem wil boeken, ik verhuur kamers!! ♀